SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik vind het prachtigquote:Op zondag 5 mei 2019 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fuck you
You're a fucking wanker
We're gonna punch you right in the balls
Fuck you
With a fucking anchor
You're all cunts so fuck you all
Een van de makkelijkste refreinen ooit om te leren
Ik kende dat hele Alestorm niet, ondanks dat dit perfect binnen mijn smaak valtquote:
bandnaam kende ik dan weer welquote:Op zondag 5 mei 2019 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kende dat hele Alestorm niet, ondanks dat dit perfect binnen mijn smaak valt
quote:
Nu welquote:
Eh ok, moment.quote:
Ik had er ook wel eens van gehoord, maar echt nooit iets van geluisterd. Maar hier ga ik morgen echt zoveel meer van opzoeken, tussen het ESF-streamen doorquote:
nou, ja, dat zijn de verzoekjes hehquote:Op zondag 5 mei 2019 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wist wel @:Naatje_1 dat je toch naar ESF terug zou keren
Mwah, oké, dan heb je misschien ESF'ers als verzoekersquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 mei 2019 01:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, oké, dan heb je misschien ESF'ers als verzoekers
Ja, dit is Hongarije 2018 (van vorig jaar dus)quote:
Ja, van vorig jaar.quote:
verrek nou je het zegt, kwam me wel vaag bekend voorquote:Op zondag 5 mei 2019 01:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dit is Hongarije 2018 (van vorig jaar dus)
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:28 schreef Koen66 het volgende:
had van de week in de auto nog Hard Rock Hallelujah opstaan
Die is gedraaid in de thema-uitzendingquote:Op zondag 5 mei 2019 01:28 schreef Koen66 het volgende:
had van de week in de auto nog Hard Rock Hallelujah opstaan
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er ook wel eens van gehoord, maar echt nooit iets van geluisterd. Maar hier ga ik morgen echt zoveel meer van opzoeken, tussen het ESF-streamen door
Ik vind het serieus echt heel tof klinken. En tijdens Georgië bijv. kan ik wel een pauze nemen, want dat is toch niet boeiend.quote:
Heb jij Schotse roots? Je username lijkt wel wat op die van een zoon van een neef van mij die daar al jaren woont.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het serieus echt heel tof klinken. En tijdens Georgië bijv. kan ik wel een pauze nemen, want dat is toch niet boeiend.
ik zit aan de chips en Licor 43quote:Op zondag 5 mei 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt leuk!![]()
![]()
En nu kan ik waarschijnlijk niet meer slapen straks
Daar is het zaterdagnacht voor toch, kleine slaapjes?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt leuk!![]()
![]()
Dat gebeuren heb ik jaren geleden al opgegeven.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt leuk!![]()
![]()
quote:
Maar jij bent half vampier, dan is het makkelijkquote:Op zondag 5 mei 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gebeuren heb ik jaren geleden al opgegeven.
Ik weet niet of de jongens van HFC gegeten willen worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga denk ik zorgen dat ik zometeen wat van de rest-HFC nog kan opeten
Er zijn morgen vroeg rehearsals van IJsland enzoquote:Op zondag 5 mei 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar is het zaterdagnacht voor toch, kleine slaapjes?
Oh ja, dat is waar. Ik heb idd een lichte voorsprong.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij bent half vampier, dan is het makkelijk
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of de jongens van HFC gegeten willen worden.
Je kan deze er nog tussendoor gooienquote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik merk toch dat ik vrij goed ga op het hele elektronische gebeuren, dus, verzoekjes mensen, verzoekjes! Liefst van elektronische aard
OMG, waarom ken ik dit niet?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan deze er nog tussendoor gooien
Maar ik ga naar bed, dus ik laat het helemaal aan jou
Dat kun je vast wel terug kijken toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn morgen vroeg rehearsals van IJsland enzo
Nu welquote:
Oh dus dit wordt verzoekjes tot zonsopgang?quote:
Keuzes maken. Moeten we allemaalquote:Op zondag 5 mei 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Draaien heeft me in zekere zin behoed voor een slechte beslissing, want dat feest zou tot 8 duren en ergens overdag word ik weer verwacht gezellig te zijn op bevrijdingsfestival enzo
Trusten!quote:
ESF eerste repetities terugkijken ipv live?quote:
Ja sorry.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laat die arme Fluorkoolwaterstoffen toch eens met rust
Maar maar maar...quote:Op zondag 5 mei 2019 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ESF eerste repetities terugkijken ipv live?![]()
Ik kan goed tegen vloeken, maar ik heb nu toch het gevoel dat ik flauw ga vallen.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 5 mei 2019 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar maar maar...![]()
Ik houd wel van ESF hoor, maar niet zoveel als de echte fans vrees ik.
Er zijn er weinig zoals de echte fans. Dat is zeker waar.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar maar maar...![]()
Ik houd wel van ESF hoor, maar niet zoveel als de echte fans vrees ik.
Mensen die denken dat ESF alleen op een zaterdag isquote:Op zondag 5 mei 2019 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn er weinig zoals de echte fans. Dat is zeker waar.
Ik werd eerst ook vragend aangekeken als ik twee weken vrij vroeg ivm het ESF.
"Huh, dat is toch op een zaterdag?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al bang dat je die vraag zou stellenquote:
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft ook nietAnders hadden de echte fans nooit bestaan!
Wat doe je dan allemaal in die twee weken als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn er weinig zoals de echte fans. Dat is zeker waar.
Ik werd eerst ook vragend aangekeken als ik twee weken vrij vroeg ivm het ESF.
"Huh, dat is toch op een zaterdag?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zo achteraf gezien is het idd een beetje weinig, maar we doen het er maar mee.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo achteraf gezien is het idd een beetje weinig, maar we doen het er maar mee.
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo achteraf gezien is het idd een beetje weinig, maar we doen het er maar mee.
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ESF alleen op een zaterdag isThey don't know where the fun is
Voornamelijk de verschillende streams volgen.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:57 schreef moemoe het volgende:
Wat doe je dan allemaal in die twee weken als ik vragen mag?
Zeker!quote:
Ik ben ook moequote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
nadenken over volgende platen is vrij lastig als er geen verzoekjes binnenkomen
Dat ziet er behoorlijk druk uit ja...quote:
Leukquote:Op zondag 5 mei 2019 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voornamelijk de verschillende streams volgen.![]()
Sommige sites hebben hun eigen mensen daar in het perscentrum en die streamen zichzelf en hun inzichten. Daaruit krijg je al best een aardig beeld van hoe dingen er ongeveer uit gaan zien en wie er wel/niet zijn/haar hoge noten weet te halen etc.
Wil je wat verzoekjes? Terwijl ik online ben?quote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan moet je ook niet van het ESF thema afspringen. Binnen ESF hadden we nog voor een goeie 63 jaar aan nummers gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dan nog had ik inmiddels naar dromenland gewild hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook niet van het ESF thema afspringen. Binnen ESF hadden we nog voor een goeie 63 jaar aan nummers gehad.![]()
Je kan ook het stokje overnemenquote:
Ik ben gewoon de laatste tijden niet zo heel erg met muziek bezig, dan is het lastig voor mijquote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Hangt ook el van de Nederlandse inzending af.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ziet er behoorlijk druk uit ja...
[..]
Leuk.
Je bent dus tijdens je 2 weken vakantie helemaal HYPED?
Gewoon lekker slapen johquote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook het stokje overnemenIk merk echt dat ik moet gaan liggen, mijn lichaam heeft te veel energie verbruikt in de afgelopen weken en heb vannacht een korte nacht gehad
halve liter...quote:Op zondag 5 mei 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
Naat heeft nog bier overJe moet sneller leren zuipen
Of minder bier kopenquote:Op zondag 5 mei 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan nog had ik inmiddels naar dromenland gewild hoor
Maar Duncan Laurence maakt toch een beste kans om te winnen? Als ik het goed heb meegekregen dan.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt ook el van de Nederlandse inzending af.
Het kijkt allemaal een stuk relaxter als je zelf voor spek en bonen meedoet.![]()
Dit jaar is dan wel weer redelijk zenuwslopend.
Dat valt toch mee?quote:
qftquote:Op zondag 5 mei 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
Maar we moeten morgen wel vroeg op zijn voor de rehearsal, dat is het vooral. Morgen is een van de leukste dagenquote:Op zondag 5 mei 2019 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Maar wij zijn beide ESFers.![]()
[ afbeelding ]
Slaap of geen slaap.
Nouja, als ik draai dan ben ik met meer dingen bezig dan alleen bier drinken, zeker bij een dergelijke intensieve thema-uitzendingquote:
Zeker! Hij is van de 41 deelnemers nu de favoriet voor de winst.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar Duncan Laurence maakt toch een beste kans om te winnen? Als ik het goed heb meegekregen dan.
Of is juist dat zenuwslopend, gewoon het hele proces naar de eindlijn?
Dat is juist zenuwslopend, omdat er altijd wel 1 of 2 'dark horses' zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar Duncan Laurence maakt toch een beste kans om te winnen? Als ik het goed heb meegekregen dan.
Of is juist dat zenuwslopend, gewoon het hele proces naar de eindlijn?
Morgen wordt idd wel interessant ja, maar om nou meteen over slaap te beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar we moeten morgen wel vroeg op zijn voor de rehearsal, dat is het vooral. Morgen is een van de leukste dagen
Winst voor Nederland.quote:
in 2e geval, wie verslaat Duncan dan net?quote:Op zondag 5 mei 2019 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Winst voor Nederland.
Of net geen winst voor Nederland.
Ik snap het, ik snap hetquote:Op zondag 5 mei 2019 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, als ik draai dan ben ik met meer dingen bezig dan alleen bier drinken, zeker bij een dergelijke intensieve thema-uitzendingEn als je dan halve liters ipv 33cl naast je hebt staan...
HEt is me gelukt!quote:Op zondag 5 mei 2019 02:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap het, ik snap hetMaar ik ga hoe dan ook wel slapen, want dit wordt me echt te laat. Trusten
Was dat je doel?quote:
Nou, zoals ik net zei: dit is een luisteraarwegjaagnummerquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap het, ik snap hetMaar ik ga hoe dan ook wel slapen, want dit wordt me echt te laat. Trusten
Zwitserland, of Zweden, Of Rusland, of Italië, of IJsland, of iemand die nu nog ver onder de radar ligt.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 2e geval, wie verslaat Duncan dan net?
Er is iig nog een luisteraar.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, zoals ik net zei: dit is een luisteraarwegjaagnummerAls er luisteraars zijn voel ik een verplichting
En ik heb het laatste nummer nog uitgezeten, dus ik ben toch niet weggejaagd!quote:Op zondag 5 mei 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, zoals ik net zei: dit is een luisteraarwegjaagnummerAls er luisteraars zijn voel ik een verplichting
Trusten!quote:
quote:
Ja, snap ikquote:Op zondag 5 mei 2019 02:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker! Hij is van de 41 deelnemers nu de favoriet voor de winst.
Aan de ene kant zenuwslopend, maar vooral ook prachtig om als fan eens mee te maken dat Nederland favoriet is.
Hij mag geen tweede worden hoor, net zoals The Common Linnets 5 jaar terugquote:Op zondag 5 mei 2019 02:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is juist zenuwslopend, omdat er altijd wel 1 of 2 'dark horses' zijn.
Juist als je er goed voor staat is het extra spannend of er toch niet net iemand over je heen komt.
Oordeel zelf:quote:Op zondag 5 mei 2019 02:34 schreef Koen66 het volgende:
heeft Portugal niet een of andere freak act ?
Lekker rustig aandoen is helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 5 mei 2019 10:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen.
Gisteren overleefd en tussen de buien door hebben we zowaar nog zelfs een wandeling in het bos kunnen maken. Ik was wel helemaal uitgeput toen ik gisteren thuiskwam.
Dus vandaag maar even gebruiken om rustig bij te tanken voor weer een nieuwe werkweek.
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen.
Gisteren overleefd en tussen de buien door hebben we zowaar nog zelfs een wandeling in het bos kunnen maken. Ik was wel helemaal uitgeput toen ik gisteren thuiskwam.
Dus vandaag maar even gebruiken om rustig bij te tanken voor weer een nieuwe werkweek.
Fijn dat jullie het geld terug hebben gekregen. Maar voor die ¤ 900,= hebben jullie dan toch wel een nieuwe pc?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, geld terug van de Mediamarkt. Heeft wat tijd gekost, want ze hadden geen 2 schermen om te testen, dus we moesten terug naar huis om de schermen op te halen en toen bleek dat zich idd hetzelfde voordeed als thuis en het bleek een defect aan de pc te zijn. Maar goed, Symph durft dat risico niet nogmaals te nemen, dus zeg maar dag tegen de ¤900
Ja, maar dat ding wordt verder nooit gebruikt, alleen voor het draaien en dat vind ik absurd. Zeker omdat dat ding wat nu teruggebracht is verder eerst aan de eisen voldeed, maar kennelijk was 1 van de poorten defect en nu is hij ervan overtuigd dat het sowieso niet zou werkenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het geld terug hebben gekregen. Maar voor die ¤ 900,= hebben jullie dan toch wel een nieuwe pc?
Aha op die manier. Ja dat snap ik je wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat ding wordt verder nooit gebruikt, alleen voor het draaien en dat vind ik absurd. Zeker omdat dat ding wat nu teruggebracht is verder eerst aan de eisen voldeed, maar kennelijk was 1 van de poorten defect en nu is hij ervan overtuigd dat het sowieso niet zou werken
Je vergeet de standaard, kabel en reflectiefilterquote:Op zondag 5 mei 2019 17:34 schreef ToT het volgende:
Wat draaien betreft, voor de geïnteresseerden: https://www.ibood.com/ele(...)nsatormicrofoon.html
Heb je wel ff een adapter of externe geluidskaart met fantoomspanning nodig.
Reflectiefilter kun je daar apart bij kopen, ook voor 6 tientjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet de standaard, kabel en reflectiefilter
Wanneer ga jij draaien?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet de standaard, kabel en reflectiefilter
Dat wil ik jullie niet aan doenquote:
We hebben hier alles al voorbij horen komen, van smartlappen en carnavalsmuziek tot terrorcore.quote:
Maar wel eentje die draait.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen voor het draaien heb je toch geen dure PC nodig?
Dat zou ik dan ook zeker niet gaan draaien.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier alles al voorbij horen komen, van smartlappen en carnavalsmuziek tot terrorcore.
Dat was ik ook niet van plan. Ik heb geen goede stem voor de radio.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het hoeft niet meteen met microfoon he? Peaceman vindt dat ook nog steeds eng
Je loopt hier nog niet zo lang mee he? Ik heb al de raarste dingen gehoord hier en heb van horen zeggen dat er nog meer is langsgekomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook zeker niet gaan draaien.
[..]
Dat was ik ook niet van plan. Ik heb geen goede stem voor de radio.
Ik doelde er meer op dat mijn muzieksmaak nogal afwijkt van wat hier over het algemeen gedraaid word.
Ruim anderhalf jaar dat ik nu redelijk actief meeluister en zo denk ik?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je loopt hier nog niet zo lang mee he? Ik heb al de raarste dingen gehoord hier en heb van horen zeggen dat er nog meer is langsgekomen.
Het is vrij breed wat ik luister maar mijn voorkeur ligt toch wel bij punkrock, (prog)metal, mathcore, hardcore (de echte met gitaren en zo) en alt. rock.quote:Maar, waar zouden we aan moeten denken dan?
Wat ik hier zelf zoal gedraaid heb:quote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar dat ik nu redelijk actief meeluister en zo denk ik?
Echt extreme dingen heb ik nog niet voorbij horen komen. Volgens mij is het over het algemeen behoorlijk mainstream.
[..]
Het is vrij breed wat ik luister maar mijn voorkeur ligt toch wel bij punkrock, (prog)metal, mathcore, hardcore (de echte met gitaren en zo) en alt. rock.
Voor (bijna) alles is er wel een luisteraar te vinden, en anders draai je gewoon voor jezelf of 1 luisteraar, dat is iedere DJ hier wel eens overkomenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:12 schreef Rafeiro het volgende:
En de variatie is ook deel van de charme van r49.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef brother52 het volgende:
Nah, dan wil ik wel eens een poging wagen
Maar eerst even verder met mijn collectie wat op orde brengen alleen schiet iTunes niet echt op...
Goedemorgen met zorgenquote:
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 6 mei 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen met zorgen![]()
Week van het begin van de examens
En volgende week. Er hangt nu zoveel van af. Soms is het leven minder leuk.quote:Op maandag 6 mei 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Sterkte met deze week dan.
Komt vast goed.quote:Op maandag 6 mei 2019 05:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En volgende week. Er hangt nu zoveel van af. Soms is het leven minder leuk.
Sterkte en heel veel succes voor je dochter. Fingers crossed. 🤞🏻quote:Op maandag 6 mei 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen met zorgen![]()
Week van het begin van de examens
quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:47 schreef just me het volgende:
[..]Melting goed weekend gehad en weer druk aan het werk ?
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 6 mei 2019 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Gisteren was mijn moeder jarig, dus daar mee geholpen heel de dag.
Nu weer volop aan het ergeren aan diverse dingen op het werk.
Is je verflucht al bijna weg? Want het is nou niet echt lekker weer om de deuren wagenwijd open te zetten.
Verflucht is bijna weg en dat is maar goed ook want kabouter 3.0 komt straks even hier naar toe. Het was wel gigantisch koud met de deuren open!quote:Op maandag 6 mei 2019 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Gisteren was mijn moeder jarig, dus daar mee geholpen heel de dag.
Nu weer volop aan het ergeren aan diverse dingen op het werk.
Is je verflucht al bijna weg? Want het is nou niet echt lekker weer om de deuren wagenwijd open te zetten.
Dank je.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
Verflucht is bijna weg en dat is maar goed ook want kabouter 3.0 komt straks even hier naar toe. Het was wel gigantisch koud met de deuren open!
nog gefeliciteerd met je moeder
Kijk..... service aan huis.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
wachten tot de bezorger de nieuwe pc komt afleveren
Ja, geld teruggekregen bij de Mediamarkt, 1 van de poorten was defect. Maar jeetje, dat ze daar gewoon geen fatsoenlijke testopstelling hebben staan is bizar, Symph moest zijn eigen schermen ophalen om zo de problemen te reproduceren (toen was het probleem wel snel duidelijk).quote:Op maandag 6 mei 2019 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... service aan huis.
Heeft hij zijn andere daar kunnen laten?
Dan maar hopen dat Symph straks heel heel blij isquote:Op maandag 6 mei 2019 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, geld teruggekregen bij de Mediamarkt, 1 van de poorten was defect. Maar jeetje, dat ze daar gewoon geen fatsoenlijke testopstelling hebben staan is bizar, Symph moest zijn eigen schermen ophalen om zo de problemen te reproduceren (toen was het probleem wel snel duidelijk).
Nu 1 bij bol.com besteld
Ik voorzie weer een hoop gescheld en gevloek hoor. Geduld is niet zijn sterke puntquote:Op maandag 6 mei 2019 09:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Symph straks heel heel blij is
quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik voorzie weer een hoop gescheld en gevloek hoor. Geduld is niet zijn sterke punt
quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik voorzie weer een hoop gescheld en gevloek hoor. Geduld is niet zijn sterke punt
Ik denk dat ik ‘m de hele avond niet zie, alles weer opnieuw neerzetten en dan de pc inrichten enzo.quote:
Ik zou zeggen dat ze maar twee schermen uit de winkel of opslag moeten halen. Hebben genoeg van die dingen staan daar. Maar goed, hopen dat de nieuwe het wel gaat doen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, geld teruggekregen bij de Mediamarkt, 1 van de poorten was defect. Maar jeetje, dat ze daar gewoon geen fatsoenlijke testopstelling hebben staan is bizar, Symph moest zijn eigen schermen ophalen om zo de problemen te reproduceren (toen was het probleem wel snel duidelijk).
Nu 1 bij bol.com besteld
als ze gewoon naar me geluisterd hadden had dat hele circus niet gehoeven...quote:Op maandag 6 mei 2019 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze maar twee schermen uit de winkel of opslag moeten halen. Hebben genoeg van die dingen staan daar. Maar goed, hopen dat de nieuwe het wel gaat doen.
als het gewoon werkt hoor je me nietquote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als het werkt horen we jou welquote:
Dit iddquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze gewoon naar me geluisterd hadden had dat hele circus niet gehoeven...
Ja, na zo'n nieuwe PC (waarom eigenlijk geen laptop, scheelt weer een extra scherm???) moet je ergens op bezuinigen...quote:Op maandag 6 mei 2019 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, aanbieding van Hello Fresh voor 2 boxen met 50% korting, meteen maar even gebruik van gemaakt, zaterdag komt de eerste box.
Er liggen twee prima laptops niks te doen hier, maar daar krijgt hij het mengpaneel niet werkend op, iets met een codec (zie mij eens met termen smijten waar ik geen verstand van heb). En schermen hebben we genoeg liggen hier.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ja, na zo'n nieuwe PC (waarom eigenlijk geen laptop, scheelt weer een extra scherm???) moet je ergens op bezuinigen...
De codec is simpel gezegd een bestandje dat je nodig hebt om het geluid vanuit de computer om te zetten in een uitzendsignaal. Je moet inderdaad de juiste codec installeren, maar ik kan me haast niet indenken dat het uitzenden daarmee staat of valt...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er liggen twee prima laptops niks te doen hier, maar daar krijgt hij het mengpaneel niet werkend op, iets met een codec (zie mij eens met termen smijten waar ik geen verstand van heb). En schermen hebben we genoeg liggen hier.
Zit je dan niet aan een abonnement vast?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, aanbieding van Hello Fresh voor 2 boxen met 50% korting, meteen maar even gebruik van gemaakt, zaterdag komt de eerste box.
Je kunt ieder moment opzeggen, dus ik heb nu de gerechten voor de 2 boxen gekozen en dan kan ik daarna gewoon via een button opzeggen (voor de zekerheid heb ik de weken erna op pauze gezet).quote:Op maandag 6 mei 2019 17:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je dan niet aan een abonnement vast?
Zijn het moeilijke receptenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt ieder moment opzeggen, dus ik heb nu de gerechten voor de 2 boxen gekozen en dan kan ik daarna gewoon via een button opzeggen (voor de zekerheid heb ik de weken erna op pauze gezet).
Mocht je het (of concurrent Marley Spoon) gratis of met korting willen proberen, meld je dan even in het desbetreffende topic in Cul, daar zit vaak wel iemand die een code voor je heeft als je het vraagt.
Ik heb beide boxen al regelmatig gratis en voor de halve prijs geprobeerd (op mijn vorige adres op 2 namen, hier op 2 namen en ook nog een keer bij mama Symph toen ik daar kookte).
Nope, elke stap is ook met foto’s en je kunt vaak ook de Easy recepten kiezen, in elk geval bij Hello Fresh. Ook zonder account kun je gewoon de recepten bekijken en je eet nog eens wat anders dan normaal (da’s voor mij de reden om zo’n box te nemen)quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, elke stap is ook met foto’s en je kunt vaak ook de Easy recepten kiezen, in elk geval bij Hello Fresh. Ook zonder account kun je gewoon de recepten bekijken en je eet nog eens wat anders dan normaal (da’s voor mij de reden om zo’n box te nemen)
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij werkt het, ik hoor geen gescheld. We hebben meteen de boel een beetje anders neergezet qua schermen enzo, ziet er nu logischer uit
Heb je ook een webcam bij die PC gekregen?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels krijg ik een afscheidsconcert op het keyboard dat deze week opgehaald wordt. Griechischer Wein
Ik heb een minuutje ofzo opgenomen met de ipad, nu eens kijken hoe ik dat kan delenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook een webcam bij die PC gekregen?
FB...quote:Op maandag 6 mei 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een minuutje ofzo opgenomen met de ipad, nu eens kijken hoe ik dat kan delen
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels krijg ik een afscheidsconcert op het keyboard dat deze week opgehaald wordt. Griechischer Wein
All My Loving...quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, dit wordt een avondvullend concert, straks annuleert hij de verkoop nog
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, dit wordt een avondvullend concert, straks annuleert hij de verkoop nog
Roep maarquote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
kunnen we nog verzoeknummers aanvragen
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het werd Mississippi, dat vind je vast ook wel leuk
Tuurlijk, jongleer act met jeu de boules ballen er bij en gaan...quote:Op maandag 6 mei 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou ik mijn man voor bejaardenfeestjes kunnen verhuren? Nog even Varia spelen en het repertoire is compleet
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou ik mijn man voor bejaardenfeestjes kunnen verhuren? Nog even Varia spelen en het repertoire is compleet
We waren onlangs op het verjaardagsfeestje van mijn oom die 80 werd en daar zat ook zo’n muzikant met hetzelfde keyboard. Dus ik zei: dat is je voorland...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Misschien dat ik morgen wel een show kan doen...
Ben op de goede weg
Mixxx downloaden. Stuk sneller.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Dan schiet het daar beter op dan hier.
Had al mijn bestanden even goed gesorteerd maar nu opnieuw alles in iTunes proppen gaat ontzettend traag. Geen idee waar de bottleneck zit.
Goedemorgen.quote:
Het eerste examen is pas donderdag. Gisteren is ze wel naar school gegaan en heeft nog wat uitleg gekregen. Vandaag gaat ze weer naar school. Ik had gisteren echt een enorme dip, maar zie het nu ook weer wat zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoe is de eerste dag op school gegaan?
Goed zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eerste examen is pas donderdag. Gisteren is ze wel naar school gegaan en heeft nog wat uitleg gekregen. Vandaag gaat ze weer naar school. Ik had gisteren echt een enorme dip, maar zie het nu ook weer wat zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:26 schreef just me het volgende:
[..]Ik snap wat je bedoelt maar dat komt goed. Ik kan thuis of op mijn werk ontspannen, dingen van me af zetten en weer opladen Mijn moeder zit er bijna 24 uur per dag in....mijn grootste zorg is voor haar op dit moment eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar dat komt goed. Ik kan thuis of op mijn werk ontspannen, dingen van me af zetten en weer opladen Mijn moeder zit er bijna 24 uur per dag in....mijn grootste zorg is voor haar op dit moment eigenlijk.
Sterkte Diaan. 3-4 weken is nog erg lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet je nog hopen dat hij meteen terecht kan.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je bent afhankelijk van de diensten. Daarnaast is het op zich nog wel logisch dat je niet zomaar iemand op kan laten nemen, maar voor mijn schoonvader, mijn schoonmoeder en de familie (incl wij) is opname gewoon het beste. Tenzij het medicijn wat er vandaag komt ineens een radicale ‘verbetering’ laat zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte Diaan. 3-4 weken is nog erg lang.
En dan moet je nog hopen dat hij meteen terecht kan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:53 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ToT en Mw ToT gefeliciteerd dat jullie'n jaar geleden zijn getrouwd
succes met proberen kalm te blijven/worden livelink![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
Tot en mw. Tot van harte gefeliciteerd met jullie papieren bruiloft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oef, wat naar allemaal.
Sterkte met de situatie!
Daarom helpen wij ook mee en heb ik vanmiddag een gesprek met de casemanager... Zij weet wat de mogelijkheden zijn en zij moet dat in gang gaan stellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Diaan, kijk eens of er wat vervangende mantelzorg voor je moeder geregeld kan worden en schakel, evt via de huisarts, alle mogelijke hulp voor haar in, want dit sloopt haar volledig. Logisch dat zo’n procedure zorgvuldig moet verlopen en dat dat tijd kost, maar misschien is er een tussenoplossing mogelijk en anders veel hulp voor haar inzetten. Zij kan niet volledig voor hem zorgen, punt.
Ik hoop dat het gesprek met de casemanager op de korte termijn nog wat op heeft geleverd.quote:
quote:
Alleen even testen, ik moet straks nog de deur uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je vandaag draaien in plaats van morgen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen even testen, ik moet straks nog de deur uit
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen even testen, ik moet straks nog de deur uit
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij moet zo klaverjassen, clubkampioenschappen dus ik verwacht weer een vette prijs
Gerookte ham of zoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij moet zo klaverjassen, clubkampioenschappen dus ik verwacht weer een vette prijs
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een groentepakket of fruitmand lijkt me ook leuk
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:50 schreef just me het volgende:
Wel mooi dat de app aan seintje geeft als er gedraaid gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |