ik zit aan de chips en Licor 43quote:Op zondag 5 mei 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt leuk!![]()
![]()
En nu kan ik waarschijnlijk niet meer slapen straks
Daar is het zaterdagnacht voor toch, kleine slaapjes?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt leuk!![]()
![]()
Dat gebeuren heb ik jaren geleden al opgegeven.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt leuk!![]()
![]()
quote:
Maar jij bent half vampier, dan is het makkelijkquote:Op zondag 5 mei 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gebeuren heb ik jaren geleden al opgegeven.
Ik weet niet of de jongens van HFC gegeten willen worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga denk ik zorgen dat ik zometeen wat van de rest-HFC nog kan opeten
Er zijn morgen vroeg rehearsals van IJsland enzoquote:Op zondag 5 mei 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar is het zaterdagnacht voor toch, kleine slaapjes?
Oh ja, dat is waar. Ik heb idd een lichte voorsprong.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij bent half vampier, dan is het makkelijk
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of de jongens van HFC gegeten willen worden.
Je kan deze er nog tussendoor gooienquote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik merk toch dat ik vrij goed ga op het hele elektronische gebeuren, dus, verzoekjes mensen, verzoekjes! Liefst van elektronische aard
OMG, waarom ken ik dit niet?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan deze er nog tussendoor gooien
Maar ik ga naar bed, dus ik laat het helemaal aan jou
Dat kun je vast wel terug kijken toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn morgen vroeg rehearsals van IJsland enzo
Nu welquote:
Oh dus dit wordt verzoekjes tot zonsopgang?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |