Sterkte en heel veel succes voor je dochter. Fingers crossed. 🤞🏻quote:Op maandag 6 mei 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen met zorgen
Week van het begin van de examens

goedemorgen
 goedemorgen  

quote:
 Melting goed weekend gehad en weer druk aan het werk ?
 Melting goed weekend gehad en weer druk aan het werk ?

Ja hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:47 schreef just me het volgende:
[..]Melting goed weekend gehad en weer druk aan het werk ?

Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 6 mei 2019 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Gisteren was mijn moeder jarig, dus daar mee geholpen heel de dag.
Nu weer volop aan het ergeren aan diverse dingen op het werk.
Is je verflucht al bijna weg? Want het is nou niet echt lekker weer om de deuren wagenwijd open te zetten.

Verflucht is bijna weg en dat is maar goed ook want kabouter 3.0 komt straks even hier naar toe. Het was wel gigantisch koud met de deuren open!quote:Op maandag 6 mei 2019 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Gisteren was mijn moeder jarig, dus daar mee geholpen heel de dag.
Nu weer volop aan het ergeren aan diverse dingen op het werk.
Is je verflucht al bijna weg? Want het is nou niet echt lekker weer om de deuren wagenwijd open te zetten.
 nog gefeliciteerd met je moeder

Dank je.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
Verflucht is bijna weg en dat is maar goed ook want kabouter 3.0 komt straks even hier naar toe. Het was wel gigantisch koud met de deuren open!

Kijk..... service aan huis.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
wachten tot de bezorger de nieuwe pc komt afleveren

Ja, geld teruggekregen bij de Mediamarkt, 1 van de poorten was defect. Maar jeetje, dat ze daar gewoon geen fatsoenlijke testopstelling hebben staan is bizar, Symph moest zijn eigen schermen ophalen om zo de problemen te reproduceren (toen was het probleem wel snel duidelijk).quote:Op maandag 6 mei 2019 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... service aan huis.
Heeft hij zijn andere daar kunnen laten?

Dan maar hopen dat Symph straks heel heel blij isquote:Op maandag 6 mei 2019 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, geld teruggekregen bij de Mediamarkt, 1 van de poorten was defect. Maar jeetje, dat ze daar gewoon geen fatsoenlijke testopstelling hebben staan is bizar, Symph moest zijn eigen schermen ophalen om zo de problemen te reproduceren (toen was het probleem wel snel duidelijk).
Nu 1 bij bol.com besteld

Ik voorzie weer een hoop gescheld en gevloek hoor. Geduld is niet zijn sterke puntquote:Op maandag 6 mei 2019 09:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Symph straks heel heel blij is

quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik voorzie weer een hoop gescheld en gevloek hoor. Geduld is niet zijn sterke punt

quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik voorzie weer een hoop gescheld en gevloek hoor. Geduld is niet zijn sterke punt

Ik denk dat ik ‘m de hele avond niet zie, alles weer opnieuw neerzetten en dan de pc inrichten enzo.quote:

Ik zou zeggen dat ze maar twee schermen uit de winkel of opslag moeten halen. Hebben genoeg van die dingen staan daar. Maar goed, hopen dat de nieuwe het wel gaat doen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, geld teruggekregen bij de Mediamarkt, 1 van de poorten was defect. Maar jeetje, dat ze daar gewoon geen fatsoenlijke testopstelling hebben staan is bizar, Symph moest zijn eigen schermen ophalen om zo de problemen te reproduceren (toen was het probleem wel snel duidelijk).
Nu 1 bij bol.com besteld

als ze gewoon naar me geluisterd hadden had dat hele circus niet gehoeven...quote:Op maandag 6 mei 2019 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze maar twee schermen uit de winkel of opslag moeten halen. Hebben genoeg van die dingen staan daar. Maar goed, hopen dat de nieuwe het wel gaat doen.

als het gewoon werkt hoor je me nietquote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

als het werkt horen we jou welquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |