Ik ben ook moequote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
nadenken over volgende platen is vrij lastig als er geen verzoekjes binnenkomen
Dat ziet er behoorlijk druk uit ja...quote:
Leukquote:Op zondag 5 mei 2019 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voornamelijk de verschillende streams volgen.![]()
Sommige sites hebben hun eigen mensen daar in het perscentrum en die streamen zichzelf en hun inzichten. Daaruit krijg je al best een aardig beeld van hoe dingen er ongeveer uit gaan zien en wie er wel/niet zijn/haar hoge noten weet te halen etc.
Wil je wat verzoekjes? Terwijl ik online ben?quote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan moet je ook niet van het ESF thema afspringen. Binnen ESF hadden we nog voor een goeie 63 jaar aan nummers gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dan nog had ik inmiddels naar dromenland gewild hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook niet van het ESF thema afspringen. Binnen ESF hadden we nog voor een goeie 63 jaar aan nummers gehad.![]()
Je kan ook het stokje overnemenquote:
Ik ben gewoon de laatste tijden niet zo heel erg met muziek bezig, dan is het lastig voor mijquote:Op zondag 5 mei 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Hangt ook el van de Nederlandse inzending af.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ziet er behoorlijk druk uit ja...
[..]
Leuk.
Je bent dus tijdens je 2 weken vakantie helemaal HYPED?
Gewoon lekker slapen johquote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook het stokje overnemenIk merk echt dat ik moet gaan liggen, mijn lichaam heeft te veel energie verbruikt in de afgelopen weken en heb vannacht een korte nacht gehad
halve liter...quote:Op zondag 5 mei 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
Naat heeft nog bier overJe moet sneller leren zuipen
Of minder bier kopenquote:Op zondag 5 mei 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan nog had ik inmiddels naar dromenland gewild hoor
Maar Duncan Laurence maakt toch een beste kans om te winnen? Als ik het goed heb meegekregen dan.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt ook el van de Nederlandse inzending af.
Het kijkt allemaal een stuk relaxter als je zelf voor spek en bonen meedoet.![]()
Dit jaar is dan wel weer redelijk zenuwslopend.
Dat valt toch mee?quote:
qftquote:Op zondag 5 mei 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
Maar we moeten morgen wel vroeg op zijn voor de rehearsal, dat is het vooral. Morgen is een van de leukste dagenquote:Op zondag 5 mei 2019 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Maar wij zijn beide ESFers.![]()
[ afbeelding ]
Slaap of geen slaap.
Nouja, als ik draai dan ben ik met meer dingen bezig dan alleen bier drinken, zeker bij een dergelijke intensieve thema-uitzendingquote:
Zeker! Hij is van de 41 deelnemers nu de favoriet voor de winst.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar Duncan Laurence maakt toch een beste kans om te winnen? Als ik het goed heb meegekregen dan.
Of is juist dat zenuwslopend, gewoon het hele proces naar de eindlijn?
Dat is juist zenuwslopend, omdat er altijd wel 1 of 2 'dark horses' zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar Duncan Laurence maakt toch een beste kans om te winnen? Als ik het goed heb meegekregen dan.
Of is juist dat zenuwslopend, gewoon het hele proces naar de eindlijn?
Morgen wordt idd wel interessant ja, maar om nou meteen over slaap te beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar we moeten morgen wel vroeg op zijn voor de rehearsal, dat is het vooral. Morgen is een van de leukste dagen
Winst voor Nederland.quote:
in 2e geval, wie verslaat Duncan dan net?quote:Op zondag 5 mei 2019 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Winst voor Nederland.
Of net geen winst voor Nederland.
Ik snap het, ik snap hetquote:Op zondag 5 mei 2019 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, als ik draai dan ben ik met meer dingen bezig dan alleen bier drinken, zeker bij een dergelijke intensieve thema-uitzendingEn als je dan halve liters ipv 33cl naast je hebt staan...
HEt is me gelukt!quote:Op zondag 5 mei 2019 02:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap het, ik snap hetMaar ik ga hoe dan ook wel slapen, want dit wordt me echt te laat. Trusten
Was dat je doel?quote:
Nou, zoals ik net zei: dit is een luisteraarwegjaagnummerquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap het, ik snap hetMaar ik ga hoe dan ook wel slapen, want dit wordt me echt te laat. Trusten
Zwitserland, of Zweden, Of Rusland, of Italië, of IJsland, of iemand die nu nog ver onder de radar ligt.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 2e geval, wie verslaat Duncan dan net?
Er is iig nog een luisteraar.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, zoals ik net zei: dit is een luisteraarwegjaagnummerAls er luisteraars zijn voel ik een verplichting
En ik heb het laatste nummer nog uitgezeten, dus ik ben toch niet weggejaagd!quote:Op zondag 5 mei 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, zoals ik net zei: dit is een luisteraarwegjaagnummerAls er luisteraars zijn voel ik een verplichting
Trusten!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |