Da's snel! Nog 1 te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gepriegel is niets voor mij, ik ben sowieso niet creatief, maar het eerste dekentje is klaar!
Is te donker nu, maar morgen ga ik off showen.quote:
Wat ga je showen? Moet ik daar echt mijn wekker voor zetten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is te donker nu, maar morgen ga ik off showen.
Misschien hadden we hem in de waan moeten laten dat hij de enige is die haar naam weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ghostbuster was één van de laatste regulars die het wist
Ik weet haar naam nu dus ook. Jessica.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hadden we hem in de waan moeten laten dat hij de enige is die haar naam weet.
De tweede is minder arbeidsintensief, dus die is zo klaar, ik vermoed dat ik daarna in een gat ga vallenquote:
Dat zelfs Soury het niet weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hadden we hem in de waan moeten laten dat hij de enige is die haar naam weet.
Dat is nog een verrassing, maar vannacht om 04.00 uur gaat het gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wat ga je showen? Moet ik daar echt mijn wekker voor zetten?
Zeker niet ,mooi gedaan .Maar kom even luisteren.quote:
Van die liveset? Die had ik toch al gestuurd?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zeker niet ,mooi gedaan .Maar kom even luisteren.
En ik zou nog een linkje krijgen.
De tampons nog!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tweede is minder arbeidsintensief, dus die is zo klaar, ik vermoed dat ik daarna in een gat ga vallen
Is het nu een beetje over?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die had ik een aantal dagen geleden ook nodig.
Nope.Wel het verhaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Van die liveset? Die had ik toch al gestuurd?
Gelukkig wel maar dat duurde echt eng lang.quote:
Hoe is het met je aambei nu?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die had ik een aantal dagen geleden ook nodig.
Die heeft er inmiddels een klein broertje bij.quote:
Ik ken iemand die ook zoiets had, het deed zo ontzettend veel pijn, dus hij was door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd. Zijn vrouw bracht hem, hij kon alleen maar achterstevoren, dus op zijn knieën op de bijrijdersstoel zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar dat duurde echt eng lang.
Ik hoop ook echt dat niemand dit van jullie ooit gaat overkomen want je weet echt niet wat je meemaakt.
BVDquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben echt een mongool. Ik stuur hem als een DM.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook zoiets had, het deed zo ontzettend veel pijn, dus hij was door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd. Zijn vrouw bracht hem, hij kon alleen maar achterstevoren, dus op zijn knieën op de bijrijdersstoel zitten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noh!![]()
Over een paar maanden in de bioscoop!
Zelfkennis is goed welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben echt een mongool. Ik stuur hem als een DM.
En de veiligheidsgordel dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook zoiets had, het deed zo ontzettend veel pijn, dus hij was door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd. Zijn vrouw bracht hem, hij kon alleen maar achterstevoren, dus op zijn knieën op de bijrijdersstoel zitten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen aambei schat. Althans dat werd het wel.quote:
Ohoh dat voelt als nog iets erger dan ik. Ik ging er gewoon op de fiets heen al was dat niet de beste keuzequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje als je van die lekkende bloemkolen aan je krent hebt hangen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar dat duurde echt eng lang.
Ik hoop ook echt dat niemand dit van jullie ooit gaat overkomen want je weet echt niet wat je meemaakt.
Ik ook, al maanden geleden met mijn kinderen afgesproken om daar naartoe te gaan.quote:
Ja duidelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was geen aambei schat. Althans dat werd het wel.
Het was een bloedprop wat een aambei heeft veroorzaakt maar door de prop niet meer weg ging en uit elkaar spatte. En dan kom ik met mijn blootte bebloede reet weer eens bij de huisarts in opleiding van een jaar of 23. Absoluut een leuk vrouwtje maar ik ben er de afgelopen 6 maanden 3x geweest in 10 jaar tijd.
Maar zij komt er wel, dat zie je aan alles. Erg professioneel.
Ja ik ook met mijn Aap, keer wat anders dan de Hunger gamesquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, al maanden geleden met mijn kinderen afgesproken om daar naartoe te gaan.
Het was een bloedprop!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje als je van die lekkende bloemkolen aan je krent hebt hangen.
Damn it. Ik zie het nu ook.quote:
Die prop veroorzaakte toch een aambei.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was een bloedprop!
[..]
Damn it. Ik zie het nu ook.
Vogel zelf maar uit wat ik bedoelde.
Moet je nog op nacontrole?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was geen aambei schat. Althans dat werd het wel.
Het was een bloedprop wat een aambei heeft veroorzaakt maar door de prop niet meer weg ging en uit elkaar spatte. En dan kom ik met mijn blootte bebloede reet weer eens bij de huisarts in opleiding van een jaar of 23. Absoluut een leuk vrouwtje maar ik ben er de afgelopen 6 maanden 3x geweest in 10 jaar tijd.
Maar zij komt er wel, dat zie je aan alles. Erg professioneel.
Ja maar geen lekkende bloemkolen. Je kan overdrijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die prop veroorzaakte toch een aambei.
Een bloedprop? dat moet wel wat geweest zijn dan zegquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die prop veroorzaakte toch een aambei.
Totaal niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een versteende drol geweest zijn
Hoe zit het geestelijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Totaal niet.
Dit kan iedereen op ieder moment overkomen werd mij verteld. Hoe gezond je ook bent. En ik ben lichamelijk gewoon erg gezond.
W\at doe jij zoal in het dagelijks leven, behalve elke avond naar Jaffo?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Totaal niet.
Dit kan iedereen op ieder moment overkomen werd mij verteld. Hoe gezond je ook bent. En ik ben lichamelijk gewoon erg gezond.
Nu je het zegt. Daar moet ik zo wel weer heen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
W\at doe jij zoal in het dagelijks leven, behalve elke avond naar Jaffo?
Ging lekker vlot zeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dan een plant overpoten voor in huis, plant ik hem terug in dezelfde pot
Nee leeggegooid nieuwe grond er in bietje water en dezelfde plant terugquote:
Zo houd je jezelf wel lekker bezigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dan een plant overpoten voor in huis, plant ik hem terug in dezelfde pot
Ach, dan heeft het in ieder geval weer verse aarde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee leeggegooid nieuwe grond er in bietje water en dezelfde plant terugik had er 1 tegelijk moeten doen
Ja weer er uitquote:
De komende dagen maar een beetje lief tegen praten dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja weer er uitik hoop dat hij deze aanslag overleeft nu
Ja dat was het hele plan ook, verse aarde voor de Monstera en een grotere potquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, dan heeft het in ieder geval weer verse aarde.
Mooi jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Google Foto's heeft zelf een panorama gemaakt van een paar foto's die ik kort na elkaar nam. Wel geinig:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat was het hele plan ook, verse aarde voor de Monstera en een grotere pot
De gedachte zal wel zijn dat er kalk in zit dan? Lijkt me typisch zo'n tip die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zit in een plantengroep op Facebook, daar worden echt de vreemdste tip's gepost, het water van gekookte eieren, aan de plant geven
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De gedachte zal wel zijn dat er kalk in zit dan? Lijkt me typisch zo'n tip die nergens op slaat.
Alleen plantaardige mest?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jadat vond ik ook, dus ik heb eronder getikt dat mijn planten Vegan zijn
Kanibalen plantenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Joh!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Google Foto's heeft zelf een panorama gemaakt van een paar foto's die ik kort na elkaar nam. Wel geinig:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
Punt!
Koud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Punt!
Voorlopig geen gekke hitte in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker een mooie foto zo met de zon erop.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:40 schreef Recce het volgende:
Iemand heeft wel een goede foto kunnen maken van de landing van de Airbus die nu hier op het vliegveld staat:
[ afbeelding ]
Het aantal vliegtuigen met vier motoren gaat de komende tijd hard afnemen. Ze zijn gewoon niet zuinig genoeg en te duur in onderhuid. Deze wordt met 13 jaar al gesloopt.
Punt!
We gaan eraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Horrorlente![]()
Het is vandaag de meest bekeken foto op airliners.net, dus andere mensen vinden dat ook kennelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie foto zo met de zon erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |