Die prop veroorzaakte toch een aambei.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was een bloedprop!
[..]
Damn it. Ik zie het nu ook.
Vogel zelf maar uit wat ik bedoelde.
Moet je nog op nacontrole?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was geen aambei schat. Althans dat werd het wel.
Het was een bloedprop wat een aambei heeft veroorzaakt maar door de prop niet meer weg ging en uit elkaar spatte. En dan kom ik met mijn blootte bebloede reet weer eens bij de huisarts in opleiding van een jaar of 23. Absoluut een leuk vrouwtje maar ik ben er de afgelopen 6 maanden 3x geweest in 10 jaar tijd.
Maar zij komt er wel, dat zie je aan alles. Erg professioneel.
Ja maar geen lekkende bloemkolen. Je kan overdrijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die prop veroorzaakte toch een aambei.
Een bloedprop? dat moet wel wat geweest zijn dan zegquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die prop veroorzaakte toch een aambei.
Totaal niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een versteende drol geweest zijn
Hoe zit het geestelijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Totaal niet.
Dit kan iedereen op ieder moment overkomen werd mij verteld. Hoe gezond je ook bent. En ik ben lichamelijk gewoon erg gezond.
W\at doe jij zoal in het dagelijks leven, behalve elke avond naar Jaffo?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Totaal niet.
Dit kan iedereen op ieder moment overkomen werd mij verteld. Hoe gezond je ook bent. En ik ben lichamelijk gewoon erg gezond.
Nu je het zegt. Daar moet ik zo wel weer heen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
W\at doe jij zoal in het dagelijks leven, behalve elke avond naar Jaffo?
Ging lekker vlot zeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dan een plant overpoten voor in huis, plant ik hem terug in dezelfde pot
Nee leeggegooid nieuwe grond er in bietje water en dezelfde plant terugquote:
Zo houd je jezelf wel lekker bezigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dan een plant overpoten voor in huis, plant ik hem terug in dezelfde pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |