Hoe is het met je aambei nu?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die had ik een aantal dagen geleden ook nodig.
Die heeft er inmiddels een klein broertje bij.quote:
Ik ken iemand die ook zoiets had, het deed zo ontzettend veel pijn, dus hij was door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd. Zijn vrouw bracht hem, hij kon alleen maar achterstevoren, dus op zijn knieën op de bijrijdersstoel zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar dat duurde echt eng lang.
Ik hoop ook echt dat niemand dit van jullie ooit gaat overkomen want je weet echt niet wat je meemaakt.
BVDquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben echt een mongool. Ik stuur hem als een DM.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook zoiets had, het deed zo ontzettend veel pijn, dus hij was door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd. Zijn vrouw bracht hem, hij kon alleen maar achterstevoren, dus op zijn knieën op de bijrijdersstoel zitten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noh!![]()
Over een paar maanden in de bioscoop!
Zelfkennis is goed welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben echt een mongool. Ik stuur hem als een DM.
En de veiligheidsgordel dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook zoiets had, het deed zo ontzettend veel pijn, dus hij was door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd. Zijn vrouw bracht hem, hij kon alleen maar achterstevoren, dus op zijn knieën op de bijrijdersstoel zitten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was geen aambei schat. Althans dat werd het wel.quote:
Ohoh dat voelt als nog iets erger dan ik. Ik ging er gewoon op de fiets heen al was dat niet de beste keuzequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje als je van die lekkende bloemkolen aan je krent hebt hangen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar dat duurde echt eng lang.
Ik hoop ook echt dat niemand dit van jullie ooit gaat overkomen want je weet echt niet wat je meemaakt.
Ik ook, al maanden geleden met mijn kinderen afgesproken om daar naartoe te gaan.quote:
Ja duidelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was geen aambei schat. Althans dat werd het wel.
Het was een bloedprop wat een aambei heeft veroorzaakt maar door de prop niet meer weg ging en uit elkaar spatte. En dan kom ik met mijn blootte bebloede reet weer eens bij de huisarts in opleiding van een jaar of 23. Absoluut een leuk vrouwtje maar ik ben er de afgelopen 6 maanden 3x geweest in 10 jaar tijd.
Maar zij komt er wel, dat zie je aan alles. Erg professioneel.
Ja ik ook met mijn Aap, keer wat anders dan de Hunger gamesquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, al maanden geleden met mijn kinderen afgesproken om daar naartoe te gaan.
Het was een bloedprop!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje als je van die lekkende bloemkolen aan je krent hebt hangen.
Damn it. Ik zie het nu ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |