Da's snel! Nog 1 te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gepriegel is niets voor mij, ik ben sowieso niet creatief, maar het eerste dekentje is klaar!
Is te donker nu, maar morgen ga ik off showen.quote:
Wat ga je showen? Moet ik daar echt mijn wekker voor zetten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is te donker nu, maar morgen ga ik off showen.
Misschien hadden we hem in de waan moeten laten dat hij de enige is die haar naam weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ghostbuster was één van de laatste regulars die het wist
Ik weet haar naam nu dus ook. Jessica.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hadden we hem in de waan moeten laten dat hij de enige is die haar naam weet.
De tweede is minder arbeidsintensief, dus die is zo klaar, ik vermoed dat ik daarna in een gat ga vallenquote:
Dat zelfs Soury het niet weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hadden we hem in de waan moeten laten dat hij de enige is die haar naam weet.
Dat is nog een verrassing, maar vannacht om 04.00 uur gaat het gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wat ga je showen? Moet ik daar echt mijn wekker voor zetten?
Zeker niet ,mooi gedaan .Maar kom even luisteren.quote:
Van die liveset? Die had ik toch al gestuurd?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zeker niet ,mooi gedaan .Maar kom even luisteren.
En ik zou nog een linkje krijgen.
De tampons nog!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tweede is minder arbeidsintensief, dus die is zo klaar, ik vermoed dat ik daarna in een gat ga vallen
Is het nu een beetje over?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die had ik een aantal dagen geleden ook nodig.
Nope.Wel het verhaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Van die liveset? Die had ik toch al gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |