Ach, dan heeft het in ieder geval weer verse aarde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee leeggegooid nieuwe grond er in bietje water en dezelfde plant terugik had er 1 tegelijk moeten doen
Ja weer er uitquote:
De komende dagen maar een beetje lief tegen praten dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja weer er uitik hoop dat hij deze aanslag overleeft nu
Ja dat was het hele plan ook, verse aarde voor de Monstera en een grotere potquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, dan heeft het in ieder geval weer verse aarde.
Mooi jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Google Foto's heeft zelf een panorama gemaakt van een paar foto's die ik kort na elkaar nam. Wel geinig:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat was het hele plan ook, verse aarde voor de Monstera en een grotere pot
De gedachte zal wel zijn dat er kalk in zit dan? Lijkt me typisch zo'n tip die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zit in een plantengroep op Facebook, daar worden echt de vreemdste tip's gepost, het water van gekookte eieren, aan de plant geven
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De gedachte zal wel zijn dat er kalk in zit dan? Lijkt me typisch zo'n tip die nergens op slaat.
Alleen plantaardige mest?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jadat vond ik ook, dus ik heb eronder getikt dat mijn planten Vegan zijn
Kanibalen plantenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Joh!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Google Foto's heeft zelf een panorama gemaakt van een paar foto's die ik kort na elkaar nam. Wel geinig:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
Punt!
Koud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Punt!
Voorlopig geen gekke hitte in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker een mooie foto zo met de zon erop.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:40 schreef Recce het volgende:
Iemand heeft wel een goede foto kunnen maken van de landing van de Airbus die nu hier op het vliegveld staat:
[ afbeelding ]
Het aantal vliegtuigen met vier motoren gaat de komende tijd hard afnemen. Ze zijn gewoon niet zuinig genoeg en te duur in onderhuid. Deze wordt met 13 jaar al gesloopt.
Punt!
We gaan eraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Horrorlente![]()
Het is vandaag de meest bekeken foto op airliners.net, dus andere mensen vinden dat ook kennelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie foto zo met de zon erop.
Ik had geen enkele plant in huis omdat ik geen groene handen heb. Iemand raadde mij een cactus aan. Ook die was binnen een half jaar dood....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee leeggegooid nieuwe grond er in bietje water en dezelfde plant terugik had er 1 tegelijk moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |