UI op aangepast.quote:
Zou het misschien het intro van Learn to fly kunnen zijn? Maar dan minder staccato of ander tempo gespeeld?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ook ongpew pew
Godver ik zit nog steeds FF nummer te zoeken die ik bedoel. HELP
JAWEL!quote:
Sinds wanneer is mijn mening de regelquote:
Sinds onze Tim er waarde aan hecht, schijnbaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mijn mening de regel
Ik ga niet slapen voordat ik dat verdomme heb opgelost!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef Cee het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat we nu aan het bedenken zijn welk Foo Fighters nummer op Weil der Mensch zählt lijkt.
De eerste stap naar het dictatorschapquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mijn mening de regel
Ik denk het. Al vind ik oprecht dat Melovin qua nummer hier ook niet thuis zou horen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sinds onze Tim er waarde aan hecht, schijnbaarIk snap het ook niet
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
100% dat het een nummer is van Sonic Highways
De RU tijden beginnen weer te herlevenquote:
Whaa andere UIquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Kak. Ik had een hickup in de stream. Lekkerig rommelig voor de opname.
Moet je ook geen nieuwe UI nemenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Kak. Ik had een hickup in de stream. Lekkerig rommelig voor de opname.
Qua optreden niet nee; onze katapult-vampierquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk het. Al vind ik oprecht dat Melovin qua nummer hier ook niet thuis zou horen.
Blijft van die 2003 pop die ik slecht kan hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |