SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dhengis Khanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:00 schreef Momo... het volgende:
Hoe doet hij het? ik hoor nu britten praten
quote:
Hee, ouwe moppersmurf.quote:
Gelukkig posten wij geen 149 gifjes onder elkaar.quote:
Wij zitten in de tweede semi op de 16e maar de echte oddballs zitten in de eerste semi op de 14e dus mis deze vooral niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef moemoe het volgende:
Gelijk even opschrijven in mijn agenda wanneer de halve finales en de finale plaats vinden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Zo, ik zie klaar om de uitzending ook op te nemen, voor degenen die evt nu niet kunnen luisteren. Naat en ik hebben vooraf even getest of het werkt, en dat doet het. Dus laat de boel maar beginnen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Zo, ik zie klaar om de uitzending ook op te nemen, voor degenen die evt nu niet kunnen luisteren. Naat en ik hebben vooraf even getest of het werkt, en dat doet het. Dus laat de boel maar beginnen.
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig posten wij geen 149 gifjes onder elkaar.
EN NEE NIET NU GAAN DOEN.
Dit, fluthost.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
Je kan het niet eens uitleggen Naat, wat een flater
De zijwieltjes moeten er zelfs nog afquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit, fluthost.![]()
Maar serieus, het kan niet allemaal perfect zijn, hij is immers nog zó jong.
Absoluut!quote:
quote:
Ons forum is de helft van de tijd al cabaret joh, wat mauw je nou.quote:
HAAAIA!quote:
Dit heb je eerder gehoordquote:
En ja, dit nummer doet dit jaar echt mee..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Voor de niet-volgers van dit topic: Naat draait dit nummer al een aantal wekenZonder dat het een ESF-uitzendng was of verzoekje
Go home, you're....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ons forum is de helft van de tijd al cabaret joh, wat mauw je nou.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zit ook echt met een blije bakkes te luisteren.
Die predikte iets anders.quote:
veel te betrokken bij dit forum?quote:
Je haalt mij de woorden uit mijn mondquote:
Bijna, Lordi.quote:
Moet een surreële ervaring zijn geweestquote:
Hierna alleen maar bergafwaartsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
Opbouw qua nummers zit puik in elkaar naat!
De ene 14-jarige is de andere nietquote:
Volgens mij wel ja.quote:
Ik weet alles alquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb 2 vragen binnen, dat mogen er meer zijn!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De baard van Conchita in z'n keel denk ik.
Daarmee heb je mijn vraag beantwoord die ik eigenlijk wilde gaan stellenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb 2 vragen binnen, dat mogen er meer zijn!
Hij is dan ook niet degene die zingt.quote:
Ik luister al weken meequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
Echt supertof dat er zoveel meeluisteren.
Heb je de topicpointer gezien? Je zit ws verkeerd nuquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:11 schreef hole1988 het volgende:
Waarom hoor ik nu Peter Koelewijn & zijn Rockets?
Dan voel ik mij al meteen iets minder stom haha ik ken het ook niet namelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |