SPOILER: dagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.tourderomandie.ch/en/
Game On.![]()
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik me zo in laten pakken door Zeeman of wie dat ook zei.
Steven Kruijswijk wordt door Jumbo-Visma naar voren geschoven als kopman in de Ronde van Romandië, ondanks de aanwezigheid van Primoz Roglic. De Sloveen is de kopman voor de aanstaande Giro d’Italia. “Voor Primoz is de Ronde van Romandië een voorbereiding op de Giro. Hij zal in Zwitserland de puntjes op de i zetten”, zegt ploegleider Merijn Zeeman.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik me zo in laten pakken door Zeeman of wie dat ook zei.
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Hebben jullie Kruijssie echt hoger gezet dan Roglic? Het meest Jumbo-kritische publiek dat er is dat gewoon naar Zeeman luistert
De Priem had zelf ook al gezegd dat hij dit plan niet zo rullevant vond.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steven Kruijswijk wordt door Jumbo-Visma naar voren geschoven als kopman in de Ronde van Romandië, ondanks de aanwezigheid van Primoz Roglic. De Sloveen is de kopman voor de aanstaande Giro d’Italia. “Voor Primoz is de Ronde van Romandië een voorbereiding op de Giro. Hij zal in Zwitserland de puntjes op de i zetten”, zegt ploegleider Merijn Zeeman.
HAHAA
Wij hebben vertrouwen in Merijn dus wij volgen hem blindelings.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Hebben jullie Kruijssie echt hoger gezet dan Roglic? Het meest Jumbo-kritische publiek dat er is dat gewoon naar Zeeman luistert
Dat had ik gelukkig gelezen ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Priem had zelf ook al gezegd dat hij dit plan niet zo rullevant vond.
Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Ilnur Zakarin Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglicquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Ik ook niet. Maar ik had dan weer niet op een schroeiende Rui Costa en Gaudu gerekend, dus ik ga alsnog niet hoog eindigen.quote:
Costa is hier altijd goed (helaas maar op 80%) en Gaudu was mijn eerste reserve.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik had dan weer niet op een schroeiende Rui Costa en Gaudu gerekend, dus ik ga alsnog niet hoog eindigen.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ai, Stijn gaat de tijdrit niet kunnen zien.
Jij vaart niet meer op De Mol?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Priem had zelf ook al gezegd dat hij dit plan niet zo rullevant vond.
Omdat ik hem heb geselecteerd bij firstcycling.quote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ik hem heb geselecteerd bij firstcycling.
Ken je bijnamen: https://streamja.com/KpV0quote:
Hij zat wel in de kopgroep vandaag he.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:34 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Maar hij was zo goed eerder, en vandaag niet eens bij de beste 30?
Oh, het kwartje is gevallen.quote:
twitter:inrng twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 17:56:13Roglič tells TV "I'm not in by best shape yet here" reageer retweet
Bernal gaat zich terugtrekken denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:57 schreef TheArt het volgende:
twitter:inrng twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 17:56:13Roglič tells TV "I'm not in by best shape yet here" reageer retweet
Dit begint een beetje lachwekkend te worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:57 schreef TheArt het volgende:
Roglic probeert een Toto Wolf imitatie blijkbaar. Levert me toch aardig wat punten op in sandbag modusquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit begint een beetje lachwekkend te worden.
Klinkt leuk, maar voor Giro renners is dit al behoorlijk ongezien. Laat staan Giro-Tour dubbelaars.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:04 schreef Marcoss het volgende:
Zou qua planning ook niet goed zijn als hij nu al z’n topvorm heeft bereikt..
Oh, eens, maar buiten Thomas is het deelnemersveld ook weer niet zo bijzonder..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar voor Giro renners is dit al behoorlijk ongezien. Laat staan Giro-Tour dubbelaars.
Ach, het maakt ook allemaal niet veel meer uit.quote:
Dat klopt, is ook vooral een mentaal ding. Kroon deed daar in Trentino ook lekker overdreven moeilijk over. Rogla doet daar niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, eens, maar buiten Thomas is het deelnemersveld ook weer niet zo bijzonder..
Daarbij loste hij in de 1e etappe nog “gewoon” bergop, maar vandaag oogde het allemaal wel heel simpel allemaal ja.
twitter:ChrisPicavet twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 18:41:19Misschien moeten we hem maar Primus Roglic noemen. @rogla #TDR2019 reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bernal gaat zich terugtrekken denk ik
Als je nu in topvorm bent kun je daar toch niets meer aan doen. Zo'n koersweek als deze is wellicht ook minder zwaar dan een paar zware trainingen. Als je dan zo'n koers kunt meepakken zonder echt in het rood te gaan is het onzin om in de remmen te knijpen in een etappe zoals vandaag.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat klopt, is ook vooral een mentaal ding. Kroon deed daar in Trentino ook lekker overdreven moeilijk over. Rogla doet daar niet zo moeilijk over.
Valverde is er niks bij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Roog gaat zijn 5e WT ronde van een week op een rij winnen.
In de proloog bakte hij er nog weinig vanquote:Op zondag 5 mei 2019 13:14 schreef H.Vviv het volgende:
Ganna voorlopig de snelste tijd. Een halve minuut sneller dan Bodnar.
Tot op heden heeft hij nog geen seconde getraind op tijdritten over lange(re) afstand. Dat gaat wat geven na Tokyo 2020.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ganna groeit echt wel uit tot een wereldtopper in het tijdrijden. Nu ook op de wat langere afstanden, mooi.
Dan ben ik benieuwd hoe zijn tijdrittrainingen eruit zienquote:Op zondag 5 mei 2019 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot op heden heeft hij nog geen seconde getraind op tijdritten over lange(re) afstand. Dat gaat wat geven na Tokyo 2020.
Dat vertelde hij er niet bij, maar gezien zijn voorlopige enorme focus richting de IP en TP kun je wel een schatting maken over de afstanden die hij verorbert. Als hij dit soort dingen uit de mouwen schud zonder trainingen, of een piekende Appelboer bijna komt kloppen op de nationale kampioenschappen, is hij ein-de-lijk zijn belofte aan het inlossen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe zijn tijdrittrainingen eruit zien
Knap ingedeeld vooral. Tussen het eerste tussenpunt en de finish verliest hij maar tien seconden op Campenaerts, zeer sterk.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
Behoorlijk sterke tijdrit van Evenepoel.
Ik denk dat niemand twijfelt aan de kwaliteiten van Ganna. Alleen dat hij niet traint op langere tijdritten is moeilijk te geloven. Zeker bij Sky/Ineos worden gewoon lange trainingsblokken gedaan op de tijdritfiets en zal in het geval van Ganna niet anders zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vertelde hij er niet bij, maar gezien zijn voorlopige enorme focus richting de IP en TP kun je wel een schatting maken over de afstanden die hij verorbert. Als hij dit soort dingen uit de mouwen schud zonder trainingen, of een piekende Appelboer bijna komt kloppen op de nationale kampioenschappen, is hij ein-de-lijk zijn belofte aan het inlossen.
Maar, dat zagen de kenners natuurlijk al lang en breed aankomen.
Mensen zonder Player zijn geen wielerfans.twitter:JeroenVanbelle twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:55:19@Rooievos @JohnnyJluisman @Eurosport_NL We hebben ook nog het WK Snooker en MotoGP. Bovendien is alles gewoon op de Eurosportplayer te zien, voor iedere wielerfan een geweldige aanrader . reageer retweet
Lekker zondagmiddag een stagiaire uit elkaar trekkenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player terwijl ik een wedstrijd die alleen wordt uitgezonden op de player aan het kijken ben op de player.
Ja, nee, fijn.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player terwijl ik een wedstrijd die alleen wordt uitgezonden op de player aan het kijken ben op de player.
Ja, nee, fijn.
Klopt niet helemaal, dit is de Vlaamse Eurosport 1 denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, nee, fijn.
Ben je aan het genieten van de tijdrit?quote:
Aha, daarom staat er rechtsboven Eurosport 1 in beeld. Dat vond ik al merkwaardig.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, dit is de Vlaamse Eurosport 1 denk ik.
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je aan het genieten van de tijdrit?
Niet naar Eibar aan het kijken?quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.
Ik zou nog een uurtje een illegaal streampje pakken van Eurosport.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.
6e of 88e hoorde ik net.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Benieuwd naar Betancur, op dit moment
Nwuh, dat geloof ik wel. Gaat voor de ranglijst nergens meer om.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet naar Eibar aan het kijken?
Is zijn niveau. Lekker puntjes scoren, niks mis mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk was eigenlijk gewoon ranzig slecht.
Maar wel weer een mooie anonieme plaats in de top 10. Fantastisch.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ranzig slecht?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met de volledige rit van zaterdag had het er wellicht wel anders uitgezien.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat hij hier beter zou doen dan Emoe.
Wellicht, maar onze Felix slaagt er zo toch mooi in om in het overvolle Bora steeds voor zichzelf te kunnen en mogen rijden. Daar had ik een jaar geleden geen rekening mee gehouden.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de volledige rit van zaterdag had het er wellicht wel anders uitgezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |