quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player terwijl ik een wedstrijd die alleen wordt uitgezonden op de player aan het kijken ben op de player.
Ja, nee, fijn.
Klopt niet helemaal, dit is de Vlaamse Eurosport 1 denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player terwijl ik een wedstrijd die alleen wordt uitgezonden op de player aan het kijken ben op de player.
Ja, nee, fijn.
Ben je aan het genieten van de tijdrit?quote:
Aha, daarom staat er rechtsboven Eurosport 1 in beeld. Dat vond ik al merkwaardig.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, dit is de Vlaamse Eurosport 1 denk ik.
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je aan het genieten van de tijdrit?
Niet naar Eibar aan het kijken?quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.
Ik zou nog een uurtje een illegaal streampje pakken van Eurosport.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.
6e of 88e hoorde ik net.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Benieuwd naar Betancur, op dit moment
Nwuh, dat geloof ik wel. Gaat voor de ranglijst nergens meer om.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet naar Eibar aan het kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |