Mensen zonder Player zijn geen wielerfans.twitter:JeroenVanbelle twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:55:19@Rooievos @JohnnyJluisman @Eurosport_NL We hebben ook nog het WK Snooker en MotoGP. Bovendien is alles gewoon op de Eurosportplayer te zien, voor iedere wielerfan een geweldige aanrader . reageer retweet
Lekker zondagmiddag een stagiaire uit elkaar trekkenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player terwijl ik een wedstrijd die alleen wordt uitgezonden op de player aan het kijken ben op de player.
Ja, nee, fijn.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player terwijl ik een wedstrijd die alleen wordt uitgezonden op de player aan het kijken ben op de player.
Ja, nee, fijn.
Klopt niet helemaal, dit is de Vlaamse Eurosport 1 denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, nee, fijn.
Ben je aan het genieten van de tijdrit?quote:
Aha, daarom staat er rechtsboven Eurosport 1 in beeld. Dat vond ik al merkwaardig.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, dit is de Vlaamse Eurosport 1 denk ik.
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je aan het genieten van de tijdrit?
Niet naar Eibar aan het kijken?quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.
Ik zou nog een uurtje een illegaal streampje pakken van Eurosport.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo koffie en ga aan een verslag voor school werken.
6e of 88e hoorde ik net.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Benieuwd naar Betancur, op dit moment
Nwuh, dat geloof ik wel. Gaat voor de ranglijst nergens meer om.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet naar Eibar aan het kijken?
Is zijn niveau. Lekker puntjes scoren, niks mis mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk was eigenlijk gewoon ranzig slecht.
Maar wel weer een mooie anonieme plaats in de top 10. Fantastisch.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ranzig slecht?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |