Ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Hebben jullie Kruijssie echt hoger gezet dan Roglic? Het meest Jumbo-kritische publiek dat er is dat gewoon naar Zeeman luistert
De Priem had zelf ook al gezegd dat hij dit plan niet zo rullevant vond.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steven Kruijswijk wordt door Jumbo-Visma naar voren geschoven als kopman in de Ronde van Romandië, ondanks de aanwezigheid van Primoz Roglic. De Sloveen is de kopman voor de aanstaande Giro d’Italia. “Voor Primoz is de Ronde van Romandië een voorbereiding op de Giro. Hij zal in Zwitserland de puntjes op de i zetten”, zegt ploegleider Merijn Zeeman.
HAHAA
Wij hebben vertrouwen in Merijn dus wij volgen hem blindelings.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Hebben jullie Kruijssie echt hoger gezet dan Roglic? Het meest Jumbo-kritische publiek dat er is dat gewoon naar Zeeman luistert
Dat had ik gelukkig gelezen ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Priem had zelf ook al gezegd dat hij dit plan niet zo rullevant vond.
Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Ilnur Zakarin Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglic Primoz Roglicquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Ik ook niet. Maar ik had dan weer niet op een schroeiende Rui Costa en Gaudu gerekend, dus ik ga alsnog niet hoog eindigen.quote:
Costa is hier altijd goed (helaas maar op 80%) en Gaudu was mijn eerste reserve.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik had dan weer niet op een schroeiende Rui Costa en Gaudu gerekend, dus ik ga alsnog niet hoog eindigen.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ai, Stijn gaat de tijdrit niet kunnen zien.
Jij vaart niet meer op De Mol?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Priem had zelf ook al gezegd dat hij dit plan niet zo rullevant vond.
Omdat ik hem heb geselecteerd bij firstcycling.quote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ik hem heb geselecteerd bij firstcycling.
Ken je bijnamen: https://streamja.com/KpV0quote:
Hij zat wel in de kopgroep vandaag he.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:34 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Maar hij was zo goed eerder, en vandaag niet eens bij de beste 30?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |