Nee, maar Sportweekend is tijdens de bekerpot morgen. Dat bedoelde ik verdammt noch mal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Croky Cup was afgelopen woensdag toch?
Prima opvoeding, wordt ze hard vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maarten heeft vanochtend zijn dochter naar het zwembad gebracht. Het was buiten vier graden.
Dan ga jij over vijf minuten naar..? Voetbal voor de necrologie kijken?quote:
Als je badjassen wil zien kun je ook naar de HEMA.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar Sportweekend is tijdens de bekerpot morgen. Dat bedoelde ik verdammt noch mal.
Ik wil eigenlijk niet weten hoe de dochter van Tjallingii eindigt. Echt goed kan het in ieder geval niet aflopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima opvoeding, wordt ze hard van
Vrees wel dat het een indoorzwembad betreft.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima opvoeding, wordt ze hard van
Als ze niet alles op zich betrekt is ze fantastisch geëindigd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weten hoe de dochter van Tjallingii eindigt. Echt goed kan het in ieder geval niet aflopen.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees wel dat het een indoorzwembad betreft.
Champagnevoetbal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ga jij over vijf minuten naar..? Voetbal voor de necrologie kijken?
Vanavond moet ik vermoedelijk weer verplicht naar The Office kijken, ook leuk.quote:
Wij doen vanavond aan Dodenherdenking.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanavond moet ik vermoedelijk weer verplicht naar The Office kijken, ook leuk.
Dat is maar 2 minuten en geen 2 uur Stijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij doen vanavond aan Dodenherdenking.
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is maar 2 minuten en geen 2 uur Stijn.
Wat leuk. Dit is de week van de Feria.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij doen vanavond aan Dodenherdenking.
Dat weet ik, makker. Sevilla voetbalde alsof ze al zeven dagen Feria hebben gehad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat leuk. Dit is de week van de Feria.
Mountainbiken, echt gaafquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk gebied, Maarten gaat hier vaak iets verderop op vakantie.
Wij vinden Maarten gewoon heel gaaf. Echt supergaaf. Mooi om te zien.quote:
#coaching #personaldevelopment #mtb #cycling #former #procyclist #analyst #speaker #coach #mii #vegetarian #dream #inspiration #positiefquote:
Dirk Belisol.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten kiezen! Niek Stubbe of Maarten.
Niek Stubbe over anderhalve week weer bij de schitterende Tour Of California hopelijk.quote:
Ik denk terug aan de mooie tijd dat Paul Sherwen en Phil Liggett mij van commentaar voorzagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niek Stubbe over anderhalve week weer bij de schitterende Tour Of California hopelijk.
150% anti-geoblock.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk terug aan de mooie tijd dat Paul Sherwen en Phil Liggett mij van commentaar voorzagen.
RIP Paul Sherwen
RIP Tourtracker
Dat worden weer prachtige anekdotes over afgesloten rechtsbijstandverzekeringen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niek Stubbe over anderhalve week weer bij de schitterende Tour Of California hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |