Als ze niet alles op zich betrekt is ze fantastisch geëindigd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weten hoe de dochter van Tjallingii eindigt. Echt goed kan het in ieder geval niet aflopen.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees wel dat het een indoorzwembad betreft.
Champagnevoetbal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ga jij over vijf minuten naar..? Voetbal voor de necrologie kijken?
Vanavond moet ik vermoedelijk weer verplicht naar The Office kijken, ook leuk.quote:
Wij doen vanavond aan Dodenherdenking.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanavond moet ik vermoedelijk weer verplicht naar The Office kijken, ook leuk.
Dat is maar 2 minuten en geen 2 uur Stijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij doen vanavond aan Dodenherdenking.
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is maar 2 minuten en geen 2 uur Stijn.
Wat leuk. Dit is de week van de Feria.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij doen vanavond aan Dodenherdenking.
Dat weet ik, makker. Sevilla voetbalde alsof ze al zeven dagen Feria hebben gehad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat leuk. Dit is de week van de Feria.
Mountainbiken, echt gaafquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk gebied, Maarten gaat hier vaak iets verderop op vakantie.
Wij vinden Maarten gewoon heel gaaf. Echt supergaaf. Mooi om te zien.quote:
#coaching #personaldevelopment #mtb #cycling #former #procyclist #analyst #speaker #coach #mii #vegetarian #dream #inspiration #positiefquote:
Dirk Belisol.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten kiezen! Niek Stubbe of Maarten.
Niek Stubbe over anderhalve week weer bij de schitterende Tour Of California hopelijk.quote:
Ik denk terug aan de mooie tijd dat Paul Sherwen en Phil Liggett mij van commentaar voorzagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niek Stubbe over anderhalve week weer bij de schitterende Tour Of California hopelijk.
150% anti-geoblock.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk terug aan de mooie tijd dat Paul Sherwen en Phil Liggett mij van commentaar voorzagen.
RIP Paul Sherwen
RIP Tourtracker
Dat worden weer prachtige anekdotes over afgesloten rechtsbijstandverzekeringen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niek Stubbe over anderhalve week weer bij de schitterende Tour Of California hopelijk.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat worden weer prachtige anekdotes over afgesloten rechtsbijstandverzekeringen.
Was vorig jaar...toen deelde Niek met ons dat hij juist zo'n verzekering had afgesloten. Zelfs Jose kon er helemaal niks mee.quote:
Wtf dit ben ik al helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was vorig jaar...toen deelde Niek met ons dat hij juist zo'n verzekering had afgesloten. Zelfs Jose kon er helemaal niks mee.
SPT / Tour of California 2018 #7 Egan de Grotequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wtf dit ben ik al helemaal vergeten.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:47 schreef wimderon het volgende:
Gougeard heeft zijn goede benen weer in de berm gesmeten.
Om ze voor zo'n nutteloze onderneming als deze helemaal op te blazen is een specialiteit van het huis.quote:
Het is Romandië.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het regent, we zien Spilak in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |