SPOILER: dagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.tourderomandie.ch/en/
Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Tjallotwitter:JeroenVanbelle twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 14:27:01Deze middag start de @TourDeRomandie, de laatste WT-rittenkoers vóór de Giro. Iedere dag op @Eurosport_NL. Vandaag een korte proloog, live om 16u, samen met @mtjallingii #TDR2019 reageer retweet
twitter:alexdowsett twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 14:40:01I guess @TourDeRomandie wouldn’t be Romandie if the prologue course wasn’t consistently utterly mad, this year we have: 2 downhill hairpins, 2 off camber bumpy 90° rights, 1 punchy climb, 1 cobbled climb, 1 chicane with a questionable apex option. All squeezed in 3.7km. Love it reageer retweet
twitter:MitcheltonSCOTT twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 14:58:56#TDR2019 🇨🇭 Unfortunately @SamBewley won’t start today’s @TourDeRomandie prologue after a crash in recon. A further update will be provided later today. Our first rider off will now be @cammeyercyclist 🕑 reageer retweet
Vocsnor moet het bij de baan houden. De buitenwereld is te complex voor hem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:15 schreef showtimer het volgende:
Vocsnor heeft ook weer een putdeksel gemist
Is dit ergens te volgen anders dan de site van Sporza?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:15 schreef showtimer het volgende:
Vocsnor heeft ook weer een putdeksel gemist
https://www.tissottiming.(...)/Stage/1/Live#anchorquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit ergens te volgen anders dan de site van Sporza?
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.tissottiming.(...)/Stage/1/Live#anchor
Pauwels gaat weer schroeien in de Tour of Yorkshire.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pauwels is volgens Tjallingii aan het groeien.
Ja in de breedte haha.
Het lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:27 schreef wimderon het volgende:
Maarten is echt een onophoudelijke waterval aan woorden.
90% komt ook nog eens neer op het wiel is rond.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:27 schreef wimderon het volgende:
Maarten is echt een onophoudelijke waterval aan woorden.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:04 schreef showtimer het volgende:
Eerste slachtoffer.twitter:MitcheltonSCOTT twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 14:58:56#TDR2019 🇨🇭 Unfortunately @:SamBewley won’t start today’s @:TourDeRomandie prologue after a crash in recon. A further update will be provided later today. Our first rider off will now be @:cammeyercyclist 🕑 reageer retweet
Voor de 32e keer definitief terug?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:36 schreef Columbiafan het volgende:
Betancur lijkt nu wel (definitief?) terug op niveau.
Zit die er de hele week? Of alleen vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Maarten is echt enorm aanwezig en alleswetend. Dorpspastoor.
Parijs durft geen reclame meer in te starten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Maarten is echt enorm aanwezig en alleswetend. Dorpspastoor.
Had je eerder moeten zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Parijs durft geen reclame meer in te starten.
Sjaak was testdummy, ze hebben nu maar wat mensen bij die drempel na de finish gezet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjaak is er ook bij gaan liggen.
Ze compenseren gelijk voor de hele uitzendingquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Parijs durft geen reclame meer in te starten.
Parodie op een wielrenner geworden, compleet waardeloos. Volgt ook lekker het Herklotzstramien, volgend jaar maar weer gaan studeren.quote:
Leo Appelt is ook spoorloos verdwenen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Parodie op een wielrenner geworden, compleet waardeloos. Volgt ook lekker het Herklotzstramien, volgend jaar maar weer gaan studeren.
Nou leuk hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt helemaal niet tegen van Gaudu.
Maarten Tjallingii die nog steeds aan dezelfde zin bezig is sinds het begin van de uitzending.quote:
Die was in cirkeltjes aan het rijden?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maarten Tjallingii die nog steeds aan dezelfde zin bezig is sinds het begin van de uitzending.
Ik denk het ja. Hij is het sturen een beetje verleerd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was in cirkeltjes aan het rijden?
Die mag van mij wel ergens ter hoogte van Hindeloopen verzuipen ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef franklop het volgende:
Tjallingii valt bij mij onder dezelfde categorie irritantheid als Maarten van der Weijden
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Ook wel erg benieuwd naar Dani Martinez.
Snap ik wel, als je FPCL zo pijnlijk is dat je er niet meer naar kunt kijken en je grote vijand een straatlengte voor staat.quote:
Die geeft duidelijk niet 125%.quote:
Dit zei je gister ook al.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap ik wel, als je FPCL zo pijnlijk is dat je er niet meer naar kunt kijken en je grote vijand een straatlengte voor staat.
FPCL en FC zijn twee verschillende spelletjes, dus dat zei ik helemaal niet.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
FPCL en FC zijn twee verschillende spelletjes, dus dat zei ik helemaal niet.
Hahaha.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar mooi dat je voor beide gevallen aangeeft er eigenlijk helemaal niets van te kunnen hahaha.
Spilak ook neem ik aanquote:
Okquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Ook wel erg benieuwd naar Dani Martinez.
Boven?quote:
Alweer een pleister.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
De Rem duikt nog wel onder De Roog.
De Rem kan toch niet zo geweldig sturen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
De Rem duikt nog wel onder De Roog.
Dat is oprecht het ergste wat je iemand kan toewensenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij op een Lego blokje staan.
Als dat betekent dat Remco op z'n plaat gaat teken ik daar met liefde voor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij op een Lego blokje staan.
quote:Tony Martin zette een tijd neer van 5’10”43 in de straten van Neuchâtel. Daarmee is de renner van Lotto Jumbo de eerste gele trui in het peloton. Thomas De Gendt eindigde sterk derde op slechts drie seconden van Martin. Daarmee is hij beste Belg voor Elia Viviani. Xandro Meurisse eindigde zesde op vier seconden. Daarmee eindigen twee Belgen in de top-10.
Nee, die kraai van victorie na zijn eerste etappe in San Juan bleek enigszins misplaatst en te vroeg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Rem kan toch niet zo geweldig sturen?
Ik meld me.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Snel naar huis rennen. @:El-Stinho
Dat was meer een paspoort kwestie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bij Remco steeds meer denken aan Freddy Adu.
Jij schreef Mohoric ook al na twee jaar af, dus dat zegt ons niets.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bij Remco steeds meer denken aan Freddy Adu.
Waarom wens je renners valpartijen toe? Welke voldoening haal je daar uit? Ben je soms vergeten dat er achter sporters ook een mens schuil gaat en niet de gimmick-beeldvorming op dit forum leidend is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Remco op z'n plaat gaat teken ik daar met liefde voor.
Bij voorkeur tijdens een koers waarbij Wuyts commentaar geeft
Wees blij dat ie nergens tegenaan rijdtquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk gaat stilstaand door de bochten. Sturen ze hem naar de Giro ofzo?
Maar Tom en Egan doen toch helemaal niet mee?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Giro-winnaar ziet er goed uit.
Een fijn restant van de dag toegewenst. Maak wat van de zes en een half uur die je nog hebt. Schrijf geschiedenis.quote:
Ziedend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom wens je renners valpartijen toe? Welke voldoening haal je daar uit? Ben je soms vergeten dat er achter sporters ook een mens schuil gaat en niet de gimmick-beeldvorming op dit forum leidend is?
Doe eens normaal, joh.
Zo’n epistel neerpennen vanwege een man die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt terwijl je je bericht begint met ziedend vind ik enigszins lachwekkend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziedend.
Oke, ik zal hem voor je nuanceren.
Ik hoop dat Evenepoel een gigantische hongerklop krijgt en op 3 uur achterstand binnenkomt vlak na een heel relaas van Wuyts over hoe geweldig Evenepoel wel niet is.
'Evenepoel' mag hier daarnaast vervangen worden door ieder ander lievelingetje van Wuyts. Niet vanwege een afkeer jegens Wuyts/Evenepoel/wie dan ook en ook niet omdat ik iemand gebroken botten toewens.
De momenten waarop Wuyts over z'n toeren gaat omdat er geen Belg wint of omdat een Belg valt/faalt zijn geweldige tv.
Ik moest toch wat nuanceren ivm de gimmick-beeldvorming op dit forumquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo’n epistel neerpennen vanwege een man die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt terwijl je je bericht begint met ziedend vind ik enigszins lachwekkend.
Wordt het een gedenkwaardige avond?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een fijn restant van de dag toegewenst. Maak wat van de zes en een half uur die je nog hebt. Schrijf geschiedenis.
Liever een epistel over je verrichtingen in de FCL.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo’n epistel neerpennen vanwege een man die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt terwijl je je bericht begint met ziedend vind ik enigszins lachwekkend.
ZIEDEND!quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever een epistel over je verrichtingen in de FCL.
Het zit je dwars he?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever een epistel over je verrichtingen in de FCL.
Dat kan ik je niet zeggen. Ik ben geen Spurs-watcher.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wordt het een gedenkwaardige avond?
Laf hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet zeggen. Ik ben geen Spurs-watcher.
Het is helemaal niet erg om een keer geen mening te hebben. Met Ajax in Europa ga ik er meestal blanco in, of in het geval van Juventus uit van het ergste.quote:
Wat maak je jezelf weer belangrijk. Je lijkt Maarten Tjallingii wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg om een keer geen mening te hebben. Met Ajax in Europa ga ik er meestal blanco in, of in het geval van Juventus uit van het ergste.
Altijd beter dan de takes van nobody's over Schalke en Lyon twee jaar geleden. Dat soort ploegen zie ik zelden spelen, dus heb ik er geen mening over. Mensen die je nog nooit een wedstrijd van die ploegen zag kijken, wisten zeker dat Lacazette de ArenA stil ging krijgen om vervolgens De Ligt Lacazette te zien pocketten.
Goed, meltdown tldr kies je gimmick.
Je noemt me laf, dus verdedig ik me. En dan ben ik mezelf aan het belangrijk maken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat maak je jezelf weer belangrijk. Je lijkt Maarten Tjallingii wel.
Weet jij wie of wat EWP is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je noemt me laf, dus verdedig ik me. En dan ben ik mezelf aan het belangrijk maken?
Dat is de afkorting voor erwtensoep.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet jij wie of wat EWP is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja, dat geef ik je op een briefje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wordt het een gedenkwaardige avond?
Je was ook wel erg slecht. Gelukkig voor jou is iedereen op dit forum heel slecht, en weet dat ook van zichzelf. Behalve "Geert den Ouden" die vindt zichzelf heel goed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben, sinds je mij daar laatst dronken noemde, mijn zelfvertrouwen kwijt.
Dit is opnieuw een ziedende post. Gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je was ook wel erg slecht. Gelukkig voor jou is iedereen op dit forum heel slecht, en weet dat ook van zichzelf. Behalve "Geert den Ouden" die vindt zichzelf heel goed.
Dat was de 4e keer dat ik meedeed of zo. Ik neem aan dat 'Geert den Ouden' Koffieplanter is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je was ook wel erg slecht. Gelukkig voor jou is iedereen op dit forum heel slecht, en weet dat ook van zichzelf. Behalve "Geert den Ouden" die vindt zichzelf heel goed.
Mani gaat vanavond weer 10x 'Eindhoven are you watching' posten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is opnieuw een ziedende post. Gaat het wel goed met je?
Het tegenovergestelde zou pas zorgwekkend zijn toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Redelijk zorgwekkend dat je je dusdanig opwindt om een commentator dat je renners valpartijen toewenst. Misschien wordt het tijd om psychische hulp te zoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziedend.
Oke, ik zal hem voor je nuanceren.
Ik hoop dat Evenepoel een gigantische hongerklop krijgt en op 3 uur achterstand binnenkomt vlak na een heel relaas van Wuyts over hoe geweldig Evenepoel wel niet is.
'Evenepoel' mag hier daarnaast vervangen worden door ieder ander lievelingetje van Wuyts. Niet vanwege een afkeer jegens Wuyts/Evenepoel/wie dan ook en ook niet omdat ik iemand gebroken botten toewens.
De momenten waarop Wuyts over z'n toeren gaat omdat er geen Belg wint of omdat een Belg valt/faalt zijn geweldige tv.
Wat is er mis met jou.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Redelijk zorgwekkend dat je je dusdanig opwindt om een commentator dat je renners valpartijen toewenst. Misschien wordt het tijd om psychische hulp te zoeken.
Laat de zon in je hart
Ze schijnt toch voor iedereen
Geniet van het leven
Want het duurt toch maar even
Er mankeert wat aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is opnieuw een ziedende post. Gaat het wel goed met je?
Aldus Mani die al 24 uur een user loopt te provoceren en daar met speels gemak doorheen prikt.quote:
Is Rene Schuurmans de man achter Spinvis?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Redelijk zorgwekkend dat je je dusdanig opwindt om een commentator dat je renners valpartijen toewenst. Misschien wordt het tijd om psychische hulp te zoeken.
Laat de zon in je hart
Geniet van het leven
Nee, Eric de Jong.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is Rene Schuurmans de man achter Spinvis?
Jeetje, het valt je wel zwaar allemaal de laatste tijd. Is alles privé wel in orde, alles kids? Met de jaren neemt ook het chagrijn toe, dus een dezer dagen moet het weer eens helemaal los gaan tussen ons.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens mogen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al een tijd geen frikandelbroodjes langs zien komen dus wellicht is Mani op dieet.
Kan jij zwemmen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jeetje, het valt je wel zwaar allemaal de laatste tijd. Is alles privé wel in orde, alles kids? Met de jaren neemt ook het chagrijn toe, dus een dezer dagen moet het weer eens helemaal los gaan tussen ons.
Ik kan Stefan en Lisette spelen op gitaar.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Noemt Koffieplanter zichzelf Geert den Ouden omdat hij ook een bloedkop heeft?
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Koffieplanter spreekt meerdere talen, is intelligent, sportief en ziet er vast niet onaardig uit. Dat lijkt me al heel wat.
Jij hebt een gitaar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan Stefan en Lisette spelen op gitaar.
@KnutdeIJsbeer vindt dit overigens ook leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ranzige ''muziek''.quote:
Wat een rare vraag op die post, hoe moet ik anders dat nummer op gitaar spelen?quote:
Misschien heb je een gitaar op je werk?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een rare vraag op die post, hoe moet ik anders dat nummer op gitaar spelen?
En zijn begeleider doet dan net alsof die Maarten Tjallingii-achtige rotzooi geweldig is?quote:
Muziek moet met gevoel en passie gemaakt zijn.quote:
https://streamable.com/y4ydpquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een rare vraag op die post, hoe moet ik anders dat nummer op gitaar spelen?
Tussen de bloembollen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien heb je een gitaar op je werk?
Wat een ijdeltuit ben je toch ook.quote:
Na 100 vogelhuisjes in elkaar getimmerd te hebben mocht Mani op de sociale werkplaats een keer een gitaar maken.quote:
Ik zie een hoop posts waar ik nu niet meer achtersta; wel deze:quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een ijdeltuit ben je toch ook.
Ik zie overigens in dat topic dat @:el-stinho nogal obsessief met mij bezig was, in mijn afwezigheid.
De blijheid met de aankoop van Benjamin Thomas bleek niet helemaal terecht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een ijdeltuit ben je toch ook.
Ik zie overigens in dat topic dat @:el-stinho nogal obsessief met mij bezig was, in mijn afwezigheid.
Ga je vanavond ook zo genieten van Frenkie de Jong?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De blijheid met de aankoop van Benjamin Thomas bleek niet helemaal terecht.
Nou ok dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://streamable.com/y4ydp
Heb je bewijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Niet alle hypetrains van Columbiafan blijven op het spoor staan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De blijheid met de aankoop van Benjamin Thomas bleek niet helemaal terecht.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie een hoop posts waar ik nu niet meer achtersta; wel deze:
[ afbeelding ]
Helaas niet, deze jongen heeft prioriteiten moeten stellen. Ik mag vandaag - morgen ook trouwens - lekker aan het werk. We hebben wel meerdere televisies hangen, maar effectief en actief kijken ga ik vermoedelijk niet kunnen doen (tenzij het rustig is). In ruil daarvoor kan ik de hele Giro de voeten op tafel gooien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook zo genieten van Frenkie de Jong?
Dat worden vermoedelijk heerlijke weken voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas niet, deze jongen heeft prioriteiten moeten stellen. Ik mag vandaag - morgen ook trouwens - lekker aan het werk. We hebben wel meerdere televisies hangen, maar effectief en actief kijken ga ik vermoedelijk niet kunnen doen (tenzij het rustig is). In ruil daarvoor kan ik de hele Giro de voeten op tafel gooien.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ok dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je kunsten eens uploaden op joeptjoeb.
Fout. Ik heb vandaag met cavia's gespeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na 100 vogelhuisjes in elkaar getimmerd te hebben mocht Mani op de sociale werkplaats een keer een gitaar maken.
Ik durf niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef showtimer het volgende:
[..]![]()
Doe je kunsten eens uploaden op joeptjoeb.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ok dan.Je hebt direct je hele inventaris op de foto gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt direct je hele inventaris op de foto gezet?
Laten we het hopen, vriend. Niet dat het me verder heel veel uitmaakt wie er wint hoor. Als Tom wint vind ik het prima, want Tom is best een sympathieke jongen. Als Roglic wint vind ik het prima, want De Roog heeft een goed verhaal. Als Simon wint vind ik het prima, want Simon is een mooie jongen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat worden vermoedelijk heerlijke weken voor je.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat ik alleen speciaal voor jullie een prive youtube upload doe waar ik Wonderwall speel.
Die topshots heb ik ook. Jij ook?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt direct je hele inventaris op de foto gezet?
Dat lijkt me beter een vraag voor jou. Wat is de reden dat al die ongein mee op de foto gaat? Of lag het toevallig al zo (lol)?quote:
Because maybeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat ik alleen speciaal voor jullie een prive youtube upload doe waar ik Wonderwall speel.
Vroeger had ik die dingen wel ja. Kan me er verder niet meer veel van herinneren. Heel kleine kans en het lijkt me bijzonder stug, maar misschien dat ze nog bij m'n vader liggen.quote:
Kan je je nog verder indekken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we het hopen, vriend. Niet dat het me verder heel veel uitmaakt wie er wint hoor. Als Tom wint vind ik het prima, want Tom is best een sympathieke jongen. Als Roglic wint vind ik het prima, want De Roog heeft een goed verhaal. Als Simon wint vind ik het prima, want Simon is een mooie jongen.
Daar ligt gewoon waar ik deze middag mee gespeeld heb. Had ook lego kunnen zijn ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter een vraag voor jou. Wat is de reden dat al die ongein mee op de foto gaat? Of lag het toevallig al zo (lol)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Alleen of had je gezelschap?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ligt gewoon waar ik deze middag mee gespeeld heb. Had ook lego kunnen zijn ofzo.
Dus jij hebt Let's go: Eevee? Die heb ik ook. Althans, ik heb hem ooit gekocht voor mijn vriendin. Kun je daar online mee spelen? Dan daag ik je bij dezen uit voor een duel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ligt gewoon waar ik deze middag mee gespeeld heb. Had ook lego kunnen zijn ofzo.
Ik had gezelschap van mijn betere helft, we hebben ook De Sims gespeeld.quote:
Graag, niemand kan op tegen mijn Dragonite.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus jij hebt Let's go: Eevee? Die heb ik ook. Althans, ik heb hem ooit gekocht voor mijn vriendin. Kun je daar online mee spelen? Dan daag ik je bij dezen uit voor een duel.
Mijn Gyarados veegt de vloer met je aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Graag, niemand kan op tegen mijn Dragonite.
Helaas dat zegt mij dan weer niet gelijk wat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef showtimer het volgende:
@:Mani89 heb je deze ook?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas dat zegt mij dan weer niet gelijk wat.
Jaloers op jouw complete Ajax collectie.quote:
Mijn collectie is groter dan die van Stijn, 100%.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaloers op jouw complete Ajax collectie.
Waarom zouden we het daar over hebben? Flippo's zijn veel interessanter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog over ronde van romandie?
Het staat je vrij een punt te benoemen waarvan je denkt dat het discussiewaardig is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog over ronde van romandie?
En Pokémon kaarten danquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zouden we het daar over hebben? Flippo's zijn veel interessanter.
Daar heb ik wel een flinke verzameling van.quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Pokemon kaarten is een gevoelig iets. Vroeger had ik een collectie waar je van om zou vallen, maar ik ben de helft kwijtgeraakt in een ballenbak.
Zeker wel.quote:
Of kinderlokkers?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een ballenbak is toch voor peuters of hooguit kleuters?
Daar sta jij bij stil als je een jaar of 7 bent? Overigens was dat een of andere gigantische tent, dus waarschijnlijk was said ballenbak gewoon onderdeel van iets veel groters.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een ballenbak is toch voor peuters of hooguit kleuters?
Voelde je je nou echt genoodzaakt om je ballenbakgedrag te verantwoorden op dit forum? Van toen je 7 jaar oud was?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar sta jij bij stil als je een jaar of 7 bent? Overigens was dat een of andere gigantische tent, dus waarschijnlijk was said ballenbak gewoon onderdeel van.
Klootzak!quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet jij wie of wat EWP is?
Jij denkt dat ik zomaar over me heen laat lopen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voelde je je nou echt genoodzaakt om je ballenbakgedrag te verantwoorden op dit forum? Van toen je 7 jaar oud was?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik duik nog steeds altijd even de ballenbak in als ik naar de MC Donalds ga.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zomaar over me heen laat lopen?
Komt goedquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik neig altijd naar het tegenovergestelde van Valentijn, dat is dus problematisch dit keer.
Dat is doorgaans bijzonder verstandig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik neig altijd naar het tegenovergestelde van Valentijn, dat is dus problematisch dit keer.
We hebben met z'n allen gezellig in de ballenbak gespeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Chiappucci het volgende:
Al bijna een topic vol. Die mini-proloog was blijkbaar razend interessant vandaag.
Weet ik, dit was een Boskampie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch een grappie, rustig Slob.
Zijn die non-centrale topics toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Chiappucci het volgende:
Al bijna een topic vol. Die mini-proloog was blijkbaar razend interessant vandaag.
Verder geen sport van niveau vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Chiappucci het volgende:
Mogen we hier een keer een stukje van horen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat moet vast mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mogen we hier een keer een stukje van horen?
Het was dus weer van dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Rem kan toch niet zo geweldig sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was dus weer van dat.Ach, Merckx viel ook wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Klopt, beetje relativering kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, Merckx viel ook wel eens.
Ja, voorlopig mag dat nog. Een of twee valpartijen verder en dan gaan we van Merckx naar Keldermerckx.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt, beetje relativering kan geen kwaad.
Kun je hem ook snel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Over vallen gesproken, Frankiny kwam goed weg omdat iemand besloot de hond uit te laten vlak voor de finishtwitter:FrankinyKilian twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 21:56:12Das war knapp... #TDR2019 https://t.co/oiA66eXyzn reageer retweet
Dit werkelijk geweldige nummer heeft mij doen inzien dat het zo niet verder kon. Ik heb het licht gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat de zon in je hart
Geniet van het leven
quote:
twitter:TourDeRomandie twitterde op woensdag 01-05-2019 om 13:54:36Km 36 #TDR2019⚠️ @eliaviviani (@deceuninck_qst ) en difficulté dans le peloton! reageer retweet
Wow.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:51 schreef wimderon het volgende:
Kijken we ook weer uit naar de werken van Maarten Tjallingi in de Ronde van Romandië een hele zware rittenkoers die Maarten zelf vroeger ook nog een keer heeft gereden met als ploeggenoot onder meer Jos van Emden die zo ontzettend mooi op de fiets zit net als Maarten nog een leuk feitje is dat Maarten vroeger een keer op vakantie is geweest in Zwitserland dat was erg mooi en indrukwekkend ah hier zien we Stephen Williams in beeld die vorig jaar reed voor SEG Racing waar Maarten nu ploegleider is en waar Maarten die jongen met wat mentale begeleiding naar een hoger niveau had kunnen stuwen en hier zien we Steven Kruijswijk zwaar vallen waarbij hij waarschijnlijk zijn sleutelbeen en pols breekt doet me denken aan die keer dat Maarten Tjallingii viel in de Ronde van Frankrijk maar gelukkig wist die te herstellen van een gebroken heup wie denken we dat de grootste kanshebbers gaan zijn vandaag in een etappe die vroeger ook wel op het lijf geschreven was van Maarten Tjallingii
Traditie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:04 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:TourDeRomandie twitterde op woensdag 01-05-2019 om 13:54:36Km 36 #TDR2019⚠️ @:eliaviviani (@:deceuninck_qst ) en difficulté dans le peloton! reageer retweet
Columbiafan loopt alvast warm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |