Helaas dat zegt mij dan weer niet gelijk wat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef showtimer het volgende:
@:Mani89 heb je deze ook?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas dat zegt mij dan weer niet gelijk wat.
Jaloers op jouw complete Ajax collectie.quote:
Mijn collectie is groter dan die van Stijn, 100%.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaloers op jouw complete Ajax collectie.
Waarom zouden we het daar over hebben? Flippo's zijn veel interessanter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog over ronde van romandie?
Het staat je vrij een punt te benoemen waarvan je denkt dat het discussiewaardig is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog over ronde van romandie?
En Pokémon kaarten danquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zouden we het daar over hebben? Flippo's zijn veel interessanter.
Daar heb ik wel een flinke verzameling van.quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Pokemon kaarten is een gevoelig iets. Vroeger had ik een collectie waar je van om zou vallen, maar ik ben de helft kwijtgeraakt in een ballenbak.
Zeker wel.quote:
Of kinderlokkers?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een ballenbak is toch voor peuters of hooguit kleuters?
Daar sta jij bij stil als je een jaar of 7 bent? Overigens was dat een of andere gigantische tent, dus waarschijnlijk was said ballenbak gewoon onderdeel van iets veel groters.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een ballenbak is toch voor peuters of hooguit kleuters?
Voelde je je nou echt genoodzaakt om je ballenbakgedrag te verantwoorden op dit forum? Van toen je 7 jaar oud was?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar sta jij bij stil als je een jaar of 7 bent? Overigens was dat een of andere gigantische tent, dus waarschijnlijk was said ballenbak gewoon onderdeel van.
Klootzak!quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet jij wie of wat EWP is?
Jij denkt dat ik zomaar over me heen laat lopen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voelde je je nou echt genoodzaakt om je ballenbakgedrag te verantwoorden op dit forum? Van toen je 7 jaar oud was?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik duik nog steeds altijd even de ballenbak in als ik naar de MC Donalds ga.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zomaar over me heen laat lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |