Ik meld me.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Snel naar huis rennen. @:El-Stinho
Dat was meer een paspoort kwestie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bij Remco steeds meer denken aan Freddy Adu.
Jij schreef Mohoric ook al na twee jaar af, dus dat zegt ons niets.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bij Remco steeds meer denken aan Freddy Adu.
Waarom wens je renners valpartijen toe? Welke voldoening haal je daar uit? Ben je soms vergeten dat er achter sporters ook een mens schuil gaat en niet de gimmick-beeldvorming op dit forum leidend is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Remco op z'n plaat gaat teken ik daar met liefde voor.
Bij voorkeur tijdens een koers waarbij Wuyts commentaar geeft
Wees blij dat ie nergens tegenaan rijdtquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk gaat stilstaand door de bochten. Sturen ze hem naar de Giro ofzo?
Maar Tom en Egan doen toch helemaal niet mee?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Giro-winnaar ziet er goed uit.
Een fijn restant van de dag toegewenst. Maak wat van de zes en een half uur die je nog hebt. Schrijf geschiedenis.quote:
Ziedend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom wens je renners valpartijen toe? Welke voldoening haal je daar uit? Ben je soms vergeten dat er achter sporters ook een mens schuil gaat en niet de gimmick-beeldvorming op dit forum leidend is?
Doe eens normaal, joh.
Zo’n epistel neerpennen vanwege een man die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt terwijl je je bericht begint met ziedend vind ik enigszins lachwekkend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziedend.
Oke, ik zal hem voor je nuanceren.
Ik hoop dat Evenepoel een gigantische hongerklop krijgt en op 3 uur achterstand binnenkomt vlak na een heel relaas van Wuyts over hoe geweldig Evenepoel wel niet is.
'Evenepoel' mag hier daarnaast vervangen worden door ieder ander lievelingetje van Wuyts. Niet vanwege een afkeer jegens Wuyts/Evenepoel/wie dan ook en ook niet omdat ik iemand gebroken botten toewens.
De momenten waarop Wuyts over z'n toeren gaat omdat er geen Belg wint of omdat een Belg valt/faalt zijn geweldige tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |