Moet jij weten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie een hoop posts waar ik nu niet meer achtersta; wel deze:
[ afbeelding ]

Helaas niet, deze jongen heeft prioriteiten moeten stellen. Ik mag vandaag - morgen ook trouwens - lekker aan het werk. We hebben wel meerdere televisies hangen, maar effectief en actief kijken ga ik vermoedelijk niet kunnen doen (tenzij het rustig is). In ruil daarvoor kan ik de hele Giro de voeten op tafel gooien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook zo genieten van Frenkie de Jong?

Dat worden vermoedelijk heerlijke weken voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas niet, deze jongen heeft prioriteiten moeten stellen. Ik mag vandaag - morgen ook trouwens - lekker aan het werk. We hebben wel meerdere televisies hangen, maar effectief en actief kijken ga ik vermoedelijk niet kunnen doen (tenzij het rustig is). In ruil daarvoor kan ik de hele Giro de voeten op tafel gooien.

quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ok dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je kunsten eens uploaden op joeptjoeb.

Fout. Ik heb vandaag met cavia's gespeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na 100 vogelhuisjes in elkaar getimmerd te hebben mocht Mani op de sociale werkplaats een keer een gitaar maken.

Ik durf niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef showtimer het volgende:
[..]![]()
Doe je kunsten eens uploaden op joeptjoeb.

quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ok dan.Je hebt direct je hele inventaris op de foto gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.

Hoezo?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt direct je hele inventaris op de foto gezet?

Laten we het hopen, vriend. Niet dat het me verder heel veel uitmaakt wie er wint hoor. Als Tom wint vind ik het prima, want Tom is best een sympathieke jongen. Als Roglic wint vind ik het prima, want De Roog heeft een goed verhaal. Als Simon wint vind ik het prima, want Simon is een mooie jongen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat worden vermoedelijk heerlijke weken voor je.

Dat zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat ik alleen speciaal voor jullie een prive youtube upload doe waar ik Wonderwall speel.

Die topshots heb ik ook. Jij ook?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt direct je hele inventaris op de foto gezet?

Dat lijkt me beter een vraag voor jou. Wat is de reden dat al die ongein mee op de foto gaat? Of lag het toevallig al zo (lol)?quote:

Because maybeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat ik alleen speciaal voor jullie een prive youtube upload doe waar ik Wonderwall speel.

Vroeger had ik die dingen wel ja. Kan me er verder niet meer veel van herinneren. Heel kleine kans en het lijkt me bijzonder stug, maar misschien dat ze nog bij m'n vader liggen.quote:

Kan je je nog verder indekken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we het hopen, vriend. Niet dat het me verder heel veel uitmaakt wie er wint hoor. Als Tom wint vind ik het prima, want Tom is best een sympathieke jongen. Als Roglic wint vind ik het prima, want De Roog heeft een goed verhaal. Als Simon wint vind ik het prima, want Simon is een mooie jongen.

Daar ligt gewoon waar ik deze middag mee gespeeld heb. Had ook lego kunnen zijn ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter een vraag voor jou. Wat is de reden dat al die ongein mee op de foto gaat? Of lag het toevallig al zo (lol)?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.

Alleen of had je gezelschap?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ligt gewoon waar ik deze middag mee gespeeld heb. Had ook lego kunnen zijn ofzo.

Dus jij hebt Let's go: Eevee? Die heb ik ook. Althans, ik heb hem ooit gekocht voor mijn vriendin. Kun je daar online mee spelen? Dan daag ik je bij dezen uit voor een duel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ligt gewoon waar ik deze middag mee gespeeld heb. Had ook lego kunnen zijn ofzo.

Ik had gezelschap van mijn betere helft, we hebben ook De Sims gespeeld.quote:

Graag, niemand kan op tegen mijn Dragonite.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus jij hebt Let's go: Eevee? Die heb ik ook. Althans, ik heb hem ooit gekocht voor mijn vriendin. Kun je daar online mee spelen? Dan daag ik je bij dezen uit voor een duel.

Mijn Gyarados veegt de vloer met je aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Graag, niemand kan op tegen mijn Dragonite.

Helaas dat zegt mij dan weer niet gelijk wat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef showtimer het volgende:
@:Mani89 heb je deze ook?
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas dat zegt mij dan weer niet gelijk wat.

Jaloers op jouw complete Ajax collectie.quote:

Mijn collectie is groter dan die van Stijn, 100%.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaloers op jouw complete Ajax collectie.

Waarom zouden we het daar over hebben? Flippo's zijn veel interessanter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog over ronde van romandie?

Het staat je vrij een punt te benoemen waarvan je denkt dat het discussiewaardig is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog over ronde van romandie?

En Pokémon kaarten danquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zouden we het daar over hebben? Flippo's zijn veel interessanter.

Daar heb ik wel een flinke verzameling van.quote:

Goed verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Pokemon kaarten is een gevoelig iets. Vroeger had ik een collectie waar je van om zou vallen, maar ik ben de helft kwijtgeraakt in een ballenbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |