Lol hier gewenst willen zijnquote:
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te tredenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hier een stuk is opgeknapt nu VK iets beters te doen heeft
Jawel.quote:
En dat voor een vrijwilliger hequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Vk is weg bilnaad is terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hier een stuk is opgeknapt nu VK iets beters te doen heeft
meest slechte mod ooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Kan je mooi alle versieringen en slingers opruimenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow dacht dat je huidkanker had en nooit meer terug zou komen 😱
niet meegemaakt als modquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ho ho... remqo was ook ooit mod
Nee manquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je mooi alle versieringen en slingers opruimen
Nee dat heb je verkeerd begrepen, het ziet er alleen uit als kankerquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow dacht dat je huidkanker had en nooit meer terug zou komen 😱
en Toto69quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ho ho... remqo was ook ooit mod
Is Hans ooit mod geweest danquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed dat ik nooit mod ben geweest, dan werd ik nu ook belachelijk gemaakt
auwtjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat heb je verkeerd begrepen, het ziet er alleen uit als kanker
Daar hoef jij echt geen mod voor geweest te zijn heur, dat gaat vanzelfquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga #ANONIEMquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat een naar volk hier zeg... jeetjes
Ik denk dat je een strenge doch rechtvaardige mod zou zijn, je hebt een patriarchale uitstraling en levenswijsheid, je zou mensen zelfs voorzichtig op het treintje richting een beter en leuker leven krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Je snapt dat je nu juist stof geeft om me af te ranselenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je een strenge doch rechtvaardige mod zou zijn, je hebt een patriarchale uitstraling en levenswijsheid, je zou mensen zelfs voorzichtig op het treintje richting een beter en leuker leven krijgen.
Dat laatste klinkt als users wegjagen en dat doen de huidige mods toch ook primaquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je een strenge doch rechtvaardige mod zou zijn, je hebt een patriarchale uitstraling en levenswijsheid, je zou mensen zelfs voorzichtig op het treintje richting een beter en leuker leven krijgen.
Die hoon kan jou niet treffen en raken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu juist stof geeft om me af te ranselen
Wat ben jij voor vriend
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeeeey Flam, mag ik een semi-naaktfoto van jou om als bureaubladachtergrond in te stellen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijven
HEB JE ZO"N GROTE MONITOR DAN?????ææææææ??????quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey Flam, mag ik een semi-naaktfoto van jou om als bureaubladachtergrond in te stellen?
Proud to be black.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen met een beetje zelfrespect blijft eeuwig zwart
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey Flam, mag ik een semi-naaktfoto van jou om als bureaubladachtergrond in te stellen?
Ik heb begrepen dat ze op Sita lijktquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rt rtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen met een beetje zelfrespect blijft eeuwig zwart
jezusquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het nu ook, fascinerend
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo fijn dat VK bijna nooit meer post
Zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo fijn dat VK bijna nooit meer post
rt rtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vinden
Log uit en komt nooit weer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vinden
Schiet altijd volledig in de stress wanneer jij wat liefs zegtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijven
@zoskquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Er zat net even een Pakistaan aan mijn bureau, nare lichaamsgeur toch die Aziaten
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schiet altijd volledig in de stress wanneer jij wat liefs zegt
ik en hans hebben met elkaar afgesproken dat we allebei op 1 juni anoniem gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig over nog hier. We moeten Hans koesteren
Vermoeiend mannetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik het
dit zouden we geheim houdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en hans hebben met elkaar afgesproken dat we allebei op 1 juni anoniem gaan
Dan ga ik ook anoniem danquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
recalcitrant krengquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik het
Niet zo projecteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezus hans waar haal je die vocabulaire inenen vandaan
dan post ik toch gewoon lekker door op mijn kloontjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]en dan jij door de shredder en hij "hahatjes"
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
jammer dat wij allemaal volwassen zijn geworden in de afgelopen paar jaar maar WCH blijft nog even kinderachtig en gemeen
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke usersquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je dikke bek dicht zuigertje
Wat dat betreft wel een prima adminquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke users
kuthoerquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel een prima admin
quote:
quote:
fusilleer hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo ik ga NU de leiding erbij halen
Doe aardig tegen zosk, Catkiller, uitstraling, Hans en flam hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke users
petje op?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
uber is wel een vent eerste klas jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe aardig tegen zosk, Catkiller, uitstraling, Hans en flam hoor
krijg ik dan ook wajongquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend zij zuigt jou zo hard dat je drie dagen moet herstellen van uitdroging.
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm niet? Jullie waren toch lekker aan het dm’en?
Misschien is ze wat verlegenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goed
Oh jammerquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goed
Dit betwijfel ik, ik weet hoe jij eruitzietquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Stuur dr 1 dm uurtje later zit ik in dr
@Samuel24 komt ook mee. Hij wil mijn bitterballen proevenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ai lekker manfakka met @:wielrennerdt dan?
en @:plompzakker?
Klinkt heel verkeerd in het geval van Samuelquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:Samuel24 komt ook mee. Hij wil mijn bitterballen proeven
SPEKKIEquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het was gewoon pure en oprechte interesse
@Plompzakkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ai lekker manfakka met @:wielrennerdt dan?
en @:plompzakker?
jij zegt echt vaak het woord "vriend", valt mij opquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend zij zuigt jou zo hard dat je drie dagen moet herstellen van uitdroging.
dat krijg je als je veel vrienden hebt, zul jij nooit meemakenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij zegt echt vaak het woord "vriend", valt mij op
Vegetarische kroketquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:23 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga zo een vegetarische kroket in de oven doen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg je als je veel vrienden hebt, zul jij nooit meemaken
TR gezet wegens heiligschennisquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:23 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga zo een vegetarische kroket in de oven doen
waar was jou nou toen je een maand opeens niet meer postte, druk op school ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:28 schreef Goudenvis het volgende:
Ah Flamarande is een vrouw en die worden hier in deze maagdelijke sc als heilig gezien door gefrusteerde mannetjesik snap het al
Geen zin meer in fokquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar was jou nou toen je een maand opeens niet meer postte, druk op school ofzo
proefwerkweek op havo 3 is slopend hoor :/quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar was jou nou toen je een maand opeens niet meer postte, druk op school ofzo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ow is reageren op een forum happen, dan log ik snel uit
maar... maar ik kan dat niet handelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
zo nu en dan hebben we er een paar autisten bij
Zei je dat maar tegen je neuroloogquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar... maar ik kan dat niet handelen
haal weg
@JimmyDeanquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
inb4 had je moeder je maar weg laten halen
Daar hebben we jou toch voorquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar... maar ik kan dat niet handelen
haal weg
heeft ie nog wel eens psychose?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:34 schreef HPLC het volgende:
hoewel in het geval van WCH is misschien zelfs hij voor abortus
walgelijke opmerking ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh god, haalt ie de NSDAP erbij
af en toe wel eensquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft ie nog wel eens psychose?
voor jou is alles jongquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is de leeftijdsgrens voor fok verlaagd?
Zozo meneertje voelt zichzelf beter dan anderen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, maar je moet wel minimaal 3 keer het 21ste chromosoom hebben heb ik begrepen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In jouw geval is het erg lastig dit niet te voelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:37 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zozo meneertje voelt zichzelf beter dan anderen?
Dat was al toen jij lid werd lulquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee, maar je moet wel minimaal 3 keer het 21ste chromosoom hebben heb ik begrepen.
Je hebt zelf een lid lulquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was al toen jij lid werd lul
Wat is dit nou voor een debiele opmerking, de tering...quote:
Ga jij gewoon lekker roze koeken eten en goedkope energydrinkjes wegklappen in het winkelcentrumquote:
Je dikke moeder volgepompt met Braddie's zaad voor een thuisbezorgd-pizza.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een debiele opmerking, de tering...
jeetje hans, je moet wat met die fantasieėn doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt met Braddie's zaad voor een thuisbezorgd-pizza.
Roze koekenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga jij gewoon lekker roze koeken eten en goedkope energydrinkjes wegklappen in het winkelcentrum
is dit nu dat happen waar je het net over had?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:42 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Roze koeken
Geen frikandelbroodjes eten
Burgerlullen zoals jij
Frikandelbroodje happenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dit nu dat happen waar je het net over had?
koekhappen was toch al met koningsdagquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dit nu dat happen waar je het net over had?
Jaloers zijn op mijn trademarkquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Trollscience het volgende:
kan een devver niet coderen dat je een autoban krijgt wanneer je meer dan vijf keer de emo.gif-smiley gebruikt binnen vijf minuten
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Trollscience het volgende:
kan een devver niet coderen dat je een autoban krijgt wanneer je meer dan vijf keer de emo.gif-smiley gebruikt binnen vijf minuten
Ik zal wel weer de volwassenste zijn hier en het niet verder laten escalerenquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Trollscience het volgende:
quote:
Zo zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... kan iemand zijn moeder bellen dat ze hem uit de ballenbak haalt, hij zit toch maar op zijn mobieltje
hardop gelachen helaasquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... kan iemand zijn moeder bellen dat ze hem uit de ballenbak haalt, hij zit toch maar op zijn mobieltje
hap hapquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zo zoje bent wel trots op je burgerlijke bestaan
Assetto Corsa.quote:
Sorry om je teleur te stellen maar dat is tegen de wet.quote:
Huh waarom vraag je het dan?quote:
the things I do for lovequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen maar dat is tegen de wet.
Heb je toch nog wat te snoeien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heg snoeien
Boodschappen
mijn stropdassen uitzoeken
als ik zin heb misschien een rondje rijden, voor de leuk...
zin in
is goed br_ddiequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als ik zin heb misschien een rondje rijden, voor de leuk...
zin in
Nog meer gewicht voor hem lijkt me totįįl niet gezond hoor.quote:
Het is een beginnetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
volgens mij heb ik net een lichte hartaanval gehad
Ja nou en?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
Bel de ambu krijg je methquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
Kap met dat gepraat over het feit dat ik geen hulp wil, en laat mij lekker m'n leven leven, ik doe er niemand kwaad mee behalve jullie blijkbaar, maar vooral door blijven gaan met praten over iets waar ik echt al weet niet hoe lang over heb gezegd van ey, laten we dit maar niet meer doen want ik accepteer toch geen hulp op dat vlak.quote:
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via youtube toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op youtube maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kap met dat gepraat over het feit dat ik geen hulp wil, en laat mij lekker m'n leven leven, ik doe er niemand kwaad mee behalve jullie blijkbaar, maar vooral door blijven gaan met praten over iets waar ik echt al weet niet hoe lang over heb gezegd van ey, laten we dit maar niet meer doen want ik accepteer toch geen hulp op dat vlak.
Dat belerende kaolo toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen in Discord laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via youtube toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op youtube maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
Hans, we zijn niet allemaal een 19 jarige kuthoerlimbo met dito kuthoeraccent die NSBertje loopt te spelen in Discord hequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat belerende kaolo toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen in Discord laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.
Dat constante gesneer en getreiter en gekutklaagkroeg moet nu maar eens nokken. Like i said, het is verdomme net alsof ik weer terug ben in groep 7 van de basisschool met dat getreiter en gestook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hans, we zijn niet allemaal een 19 jarige kuthoerlimbo met dito kuthoeraccent die NSBertje loopt te spelen in Discord he
Koekdeeg gewoon nu op uit deze server, ga lekker janken in bed en laat het de zoveelste ommeslag zijn. Hier, deze middelvinger, en deze ook.!!! Deze keer Echt afvallen!! JA NU ECHT!! KOEKOEKquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat constante gesneer en getreiter en gekutklaagkroeg moet nu maar eens nokken. Like i said, het is verdomme net alsof ik weer terug ben in groep 7 van de basisschool met dat getreiter en gestook.
hij leeft nog prima van onze belastingcenten, geen zorgenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gvd heel wat gemist zie ik...
Leeft ie nog wel of hebben jullie hem het laatste zetje gegeven?
Voor de trein is ie iig niet gesprongen, dat was een nationale ramp geweest
Sowtjes de juutjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je weer 100 meter gelopen, dikke? Met je gezucht
Mooiquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij leeft nog prima van onze belastingcenten, geen zorgen
d'r kut ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik merk wel dat Abertje vaak het mikpunt is, ik vind dat mooi
dat komt omdat er ook nog maar 5 mikpunten over zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik merk wel dat Abertje vaak het mikpunt is, ik vind dat mooi
Dat kan, groot gelijk heeft ze, zij kan tenminste nog iemand scoren blijkbaar, itt jou, jij bent alleen maar mikpunt..quote:
volgens mij dachten veel minisoldaatjes dat jouw kraterkop ook een mikpunt wasquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat kan, groot gelijk heeft ze, zij kan tenminste nog iemand scoren blijkbaar, itt jou, jij bent alleen maar mikpunt..
Jouw penis is een minisoldaatje hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij dachten veel minisoldaatjes dat jouw kraterkop ook een mikpunt was
Moa... Dit kan beter..quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij dachten veel minisoldaatjes dat jouw kraterkop ook een mikpunt was
hey was jij dat van die m'lady spijkerbroeken quotequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Je merkt hier wel aan de mate van vrouwonvriendelijkheid wie er nooit een vrouw heeft gehad, geen heeft momenteel of nooit zal krijgen.
Kan me niet heugen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey was jij dat van die m'lady spijkerbroeken quote
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntjequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me niet heugen eerlijk gezegd.
Ooh ja dat was gisteren, vandaag ben ik melig en lui.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Kijken vrouwen ook naar jou?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Homoooooquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Deze baas gaat een pizza in de oven eten
Hittebestendig deze manquote:
Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe dat lekker in DM, of in de ander zijn aars datgegeil.
Ze zijn toch zo weg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe dat lekker in DM, of in de ander zijn aars datgegeil.
Alleen als ze vegetariėrs zijn. Anders wil ik ze niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:Samuel24 komt ook mee. Hij wil mijn bitterballen proeven
Die kalveren waar ze van gemaakt zijn aten alleen grasquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Alleen als ze vegetariėrs zijn. Anders wil ik ze niet.
Haags gaat ons van aids genezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |