Lol hier gewenst willen zijnquote:
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te tredenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hier een stuk is opgeknapt nu VK iets beters te doen heeft
Jawel.quote:
En dat voor een vrijwilliger hequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Vk is weg bilnaad is terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hier een stuk is opgeknapt nu VK iets beters te doen heeft
meest slechte mod ooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Kan je mooi alle versieringen en slingers opruimenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow dacht dat je huidkanker had en nooit meer terug zou komen 😱
niet meegemaakt als modquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ho ho... remqo was ook ooit mod
Nee manquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je mooi alle versieringen en slingers opruimen
Nee dat heb je verkeerd begrepen, het ziet er alleen uit als kankerquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow dacht dat je huidkanker had en nooit meer terug zou komen 😱
en Toto69quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ho ho... remqo was ook ooit mod
Is Hans ooit mod geweest danquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed dat ik nooit mod ben geweest, dan werd ik nu ook belachelijk gemaakt
auwtjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat heb je verkeerd begrepen, het ziet er alleen uit als kanker
Daar hoef jij echt geen mod voor geweest te zijn heur, dat gaat vanzelfquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga #ANONIEMquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat een naar volk hier zeg... jeetjes
Ik denk dat je een strenge doch rechtvaardige mod zou zijn, je hebt een patriarchale uitstraling en levenswijsheid, je zou mensen zelfs voorzichtig op het treintje richting een beter en leuker leven krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Je snapt dat je nu juist stof geeft om me af te ranselenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je een strenge doch rechtvaardige mod zou zijn, je hebt een patriarchale uitstraling en levenswijsheid, je zou mensen zelfs voorzichtig op het treintje richting een beter en leuker leven krijgen.
Dat laatste klinkt als users wegjagen en dat doen de huidige mods toch ook primaquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je een strenge doch rechtvaardige mod zou zijn, je hebt een patriarchale uitstraling en levenswijsheid, je zou mensen zelfs voorzichtig op het treintje richting een beter en leuker leven krijgen.
Die hoon kan jou niet treffen en raken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu juist stof geeft om me af te ranselen
Wat ben jij voor vriend
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeeeey Flam, mag ik een semi-naaktfoto van jou om als bureaubladachtergrond in te stellen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijven
HEB JE ZO"N GROTE MONITOR DAN?????żżżżżż??????quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey Flam, mag ik een semi-naaktfoto van jou om als bureaubladachtergrond in te stellen?
Proud to be black.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen met een beetje zelfrespect blijft eeuwig zwart
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey Flam, mag ik een semi-naaktfoto van jou om als bureaubladachtergrond in te stellen?
Ik heb begrepen dat ze op Sita lijktquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rt rtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen met een beetje zelfrespect blijft eeuwig zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |