Lol hier gewenst willen zijnquote:
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te tredenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hier een stuk is opgeknapt nu VK iets beters te doen heeft
Jawel.quote:
En dat voor een vrijwilliger hequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Vk is weg bilnaad is terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hier een stuk is opgeknapt nu VK iets beters te doen heeft
meest slechte mod ooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:58 schreef Flamarande het volgende:
Kan je mooi alle versieringen en slingers opruimenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow dacht dat je huidkanker had en nooit meer terug zou komen 😱
niet meegemaakt als modquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ho ho... remqo was ook ooit mod
Nee manquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je mooi alle versieringen en slingers opruimen
Nee dat heb je verkeerd begrepen, het ziet er alleen uit als kankerquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow dacht dat je huidkanker had en nooit meer terug zou komen 😱
en Toto69quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ho ho... remqo was ook ooit mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |