hey was jij dat van die m'lady spijkerbroeken quotequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Je merkt hier wel aan de mate van vrouwonvriendelijkheid wie er nooit een vrouw heeft gehad, geen heeft momenteel of nooit zal krijgen.
Kan me niet heugen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey was jij dat van die m'lady spijkerbroeken quote
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntjequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me niet heugen eerlijk gezegd.
Ooh ja dat was gisteren, vandaag ben ik melig en lui.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Kijken vrouwen ook naar jou?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Homoooooquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Deze baas gaat een pizza in de oven eten
Hittebestendig deze manquote:
Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe dat lekker in DM, of in de ander zijn aars datgegeil.
Ze zijn toch zo weg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe dat lekker in DM, of in de ander zijn aars datgegeil.
Alleen als ze vegetariėrs zijn. Anders wil ik ze niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:Samuel24 komt ook mee. Hij wil mijn bitterballen proeven
Die kalveren waar ze van gemaakt zijn aten alleen grasquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Alleen als ze vegetariėrs zijn. Anders wil ik ze niet.
Haags gaat ons van aids genezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |