dan post ik toch gewoon lekker door op mijn kloontjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]en dan jij door de shredder en hij "hahatjes"
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
jammer dat wij allemaal volwassen zijn geworden in de afgelopen paar jaar maar WCH blijft nog even kinderachtig en gemeen
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke usersquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je dikke bek dicht zuigertje
Wat dat betreft wel een prima adminquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke users
kuthoerquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel een prima admin
quote:
quote:
fusilleer hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo ik ga NU de leiding erbij halen
Doe aardig tegen zosk, Catkiller, uitstraling, Hans en flam hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke users
petje op?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
uber is wel een vent eerste klas jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe aardig tegen zosk, Catkiller, uitstraling, Hans en flam hoor
krijg ik dan ook wajongquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend zij zuigt jou zo hard dat je drie dagen moet herstellen van uitdroging.
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm niet? Jullie waren toch lekker aan het dm’en?
Misschien is ze wat verlegenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goed
Oh jammerquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goed
Dit betwijfel ik, ik weet hoe jij eruitzietquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Stuur dr 1 dm uurtje later zit ik in dr
@Samuel24 komt ook mee. Hij wil mijn bitterballen proevenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ai lekker manfakka met @:wielrennerdt dan?
en @:plompzakker?
Klinkt heel verkeerd in het geval van Samuelquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:Samuel24 komt ook mee. Hij wil mijn bitterballen proeven
SPEKKIEquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het was gewoon pure en oprechte interesse
@Plompzakkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ai lekker manfakka met @:wielrennerdt dan?
en @:plompzakker?
jij zegt echt vaak het woord "vriend", valt mij opquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend zij zuigt jou zo hard dat je drie dagen moet herstellen van uitdroging.
dat krijg je als je veel vrienden hebt, zul jij nooit meemakenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij zegt echt vaak het woord "vriend", valt mij op
Vegetarische kroketquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:23 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga zo een vegetarische kroket in de oven doen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg je als je veel vrienden hebt, zul jij nooit meemaken
TR gezet wegens heiligschennisquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:23 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga zo een vegetarische kroket in de oven doen
waar was jou nou toen je een maand opeens niet meer postte, druk op school ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:28 schreef Goudenvis het volgende:
Ah Flamarande is een vrouw en die worden hier in deze maagdelijke sc als heilig gezien door gefrusteerde mannetjesik snap het al
Geen zin meer in fokquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar was jou nou toen je een maand opeens niet meer postte, druk op school ofzo
proefwerkweek op havo 3 is slopend hoor :/quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar was jou nou toen je een maand opeens niet meer postte, druk op school ofzo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ow is reageren op een forum happen, dan log ik snel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |