Koekdeeg gewoon nu op uit deze server, ga lekker janken in bed en laat het de zoveelste ommeslag zijn. Hier, deze middelvinger, en deze ook.!!! Deze keer Echt afvallen!! JA NU ECHT!! KOEKOEKquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat constante gesneer en getreiter en gekutklaagkroeg moet nu maar eens nokken. Like i said, het is verdomme net alsof ik weer terug ben in groep 7 van de basisschool met dat getreiter en gestook.
hij leeft nog prima van onze belastingcenten, geen zorgenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gvd heel wat gemist zie ik...
Leeft ie nog wel of hebben jullie hem het laatste zetje gegeven?
Voor de trein is ie iig niet gesprongen, dat was een nationale ramp geweest
Sowtjes de juutjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je weer 100 meter gelopen, dikke? Met je gezucht
Mooiquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij leeft nog prima van onze belastingcenten, geen zorgen
d'r kut ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik merk wel dat Abertje vaak het mikpunt is, ik vind dat mooi
dat komt omdat er ook nog maar 5 mikpunten over zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik merk wel dat Abertje vaak het mikpunt is, ik vind dat mooi
Dat kan, groot gelijk heeft ze, zij kan tenminste nog iemand scoren blijkbaar, itt jou, jij bent alleen maar mikpunt..quote:
volgens mij dachten veel minisoldaatjes dat jouw kraterkop ook een mikpunt wasquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat kan, groot gelijk heeft ze, zij kan tenminste nog iemand scoren blijkbaar, itt jou, jij bent alleen maar mikpunt..
Jouw penis is een minisoldaatje hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij dachten veel minisoldaatjes dat jouw kraterkop ook een mikpunt was
Moa... Dit kan beter..quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij dachten veel minisoldaatjes dat jouw kraterkop ook een mikpunt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |