heftig, bedoel je niet zo'n duitse biefstuk?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Boerenkool met gekookte aardappels en een steak tartaar.
Hi! Lang geleden zegquote:
Ja, denk ‘t wel. Van de LIDL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
heftig, bedoel je niet zo'n duitse biefstuk?
Net gemaakt voor lunch aangezien de spare-ribs niet te eten warenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef realAIVD het volgende:
Zo meteen paarse rijst en spicy tuna maken, beiden voor het eerst. Ben erg benieuwd of het allemaal eetbaar is
ik heb ook wel eens dingen gemaakt, waarvan anderen zeiden, goh jij kan goed kokenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net gemaakt voor lunch aangezien de spare-ribs niet te eten waren
Was echt super lekker. Jalapeno’s weggelaten, ben niet van het erg pittige
[ afbeelding ]
? En wat heeft dit met mijn post te maken?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:19 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dingen gemaakt, waarvan anderen zeiden, goh jij kan goed koken
en ik wist dat dat niet klopte, want ik wist dat hun maag er niet mee eens zou zijn,
weg gooien, ook al kost het geld, ik zal het ff voordoen, ik loop met pijn in mijn hart naar iets wat ik ingevroren had, maar eigenlijk een beetje goor is
dat je twijfelt omdat je dacht, dat je iets per ongeluk weg deed, terwijl je misschien weet dat het iet wat ranzig wasquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
? En wat heeft dit met mijn post te maken?
geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dat je twijfelt omdat je dacht, dat je iets per ongeluk weg deed, terwijl je misschien weet dat het iet wat ranzig was
dat komt waarschijlijk omdat je ogen vol met mascara zitten , kloddervosquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
Ook geen gochugaru? Maar met de overige smaakmakers is het natuurlijk ook lekker, wel jammer van je spareribs!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net gemaakt voor lunch aangezien de spare-ribs niet te eten waren
Was echt super lekker. Jalapeno’s weggelaten, ben niet van het erg pittige
[ afbeelding ]
Nee dat had ik niet in huis dus dit gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:10 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ook geen gochugaru? Maar met de overige smaakmakers is het natuurlijk ook lekker, wel jammer van je spareribs!!
Ik ga de paarse rijst en spicy tuna aankomend weekend ook voor vriendje maken, die krijgt dan mooi een dubbele lading jalapeno pepers![]()
Ben ondertussen allerhande banchan (kleine bijgerechtjes) aan het maken, zodat het een echte Koreaanse tafel wordt.
Zininhetweekend
Dat zijn de leukste uitjesquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet hoognodig weer eens naar AO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |