Jammiequote:Op maandag 6 mei 2019 09:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Saté ajam, tja taugé, ajam opor, babi ketjap, daging semoor en lontong
Dit was tevens mijn ontbijt ook net
Spicy tuna lijkt me erg lekker en alles ervoor in huis. Maar wat zijn groene uien nou weer?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef realAIVD het volgende:
Zo meteen paarse rijst en spicy tuna maken, beiden voor het eerst. Ben erg benieuwd of het allemaal eetbaar is
lente-uitjes!....of volgens Albert Heijn: saladeuitjes. :-Dquote:Op maandag 6 mei 2019 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spicy tuna lijkt me erg lekker en alles ervoor in huis. Maar wat zijn groene uien nou weer?
Ohhhh dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken :’)quote:Op maandag 6 mei 2019 19:08 schreef realAIVD het volgende:
[..]
lente-uitjes!....of volgens Albert Heijn: saladeuitjes. :-D
Kijk maar naar het filmpje
Leuk!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken :’)
Ga ‘m morgen maken denk ik. Ligt er een beetje aan wat er in mijn TGTG-pakket zit
Nog even een follow up:quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ‘m morgen maken denk ik. Ligt er een beetje aan wat er in mijn TGTG-pakket zit
Ohh goed dat je het even zegt ja haha, tnxquote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Nog even een follow up:
ik heb heerlijk gegeten, echt voor herhaling vatbaar!!
Bleek achteraf alleen dat ik de 12 oz can of tuna niet even heb omgerekend, maar gewoon een blikje John West tonijnstukken met een vleugje olijfolie van 120 gram heb gebruikt, en dat is ongeveer 1/3, haha.
Maar goed, ik heb heerlijk gegeten, en het had wat mij betreft ook het goede pitje, dus ik denk niet dat ik daar zelf de volgende keer iets aan ga veranderen.
Oh, en de paarse rijst was ook lekker
[ afbeelding ]
Sudokuquote:
Daar kan ik me echt misselijk aan eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |