Leuk dat jij ook lekker snoepjes eet tussendoorquote:
Ja wij zijn zo’n beetje de enigen hier. Heb ook best veel snoep, drop en koek in huis maar ik snaai niet een halve zak op ofzoquote:Op zondag 5 mei 2019 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook lekker snoepjes eet tussendoorLees t hier maar weinig.
Ik had vanmiddag wat haribo snoepjes (drop/fruit vleermuizen waren het).
Nu aan de tapas bij La Cubanita, spontaan
Oeh, goede tipquote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja wij zijn zo’n beetje de enigen hier. Heb ook best veel snoep, drop en koek in huis maar ik snaai niet een halve zak op ofzo
@:Lucky_Strike: bij de Kruidvat. Laatst 6 dozen verspreid over 4 winkels gekocht want ze hebben nooit zoveel als ze het al hebben
Net Indonesisch besteld
Klopt, ik ook. Iedere keer een paar.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja wij zijn zo’n beetje de enigen hier. Heb ook best veel snoep, drop en koek in huis maar ik snaai niet een halve zak op ofzo
@:Lucky_Strike: bij de Kruidvat. Laatst 6 dozen verspreid over 4 winkels gekocht want ze hebben nooit zoveel als ze het al hebben
Net Indonesisch besteld
Snoep!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:32 schreef McBrokkie het volgende:
Een ouderwets zakje snoep van de snackbar.
[ afbeelding ]
Saté ajam, tja taugé, ajam opor, babi ketjap, daging semoor en lontongquote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klopt, ik ook. Iedere keer een paar.
Op werk het meest eigenlijk. Thuis eerder chips/kaas.
Wat had je bij de Indo?
Jammiequote:Op maandag 6 mei 2019 09:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Saté ajam, tja taugé, ajam opor, babi ketjap, daging semoor en lontong
Dit was tevens mijn ontbijt ook net
Spicy tuna lijkt me erg lekker en alles ervoor in huis. Maar wat zijn groene uien nou weer?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef realAIVD het volgende:
Zo meteen paarse rijst en spicy tuna maken, beiden voor het eerst. Ben erg benieuwd of het allemaal eetbaar is
lente-uitjes!....of volgens Albert Heijn: saladeuitjes. :-Dquote:Op maandag 6 mei 2019 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spicy tuna lijkt me erg lekker en alles ervoor in huis. Maar wat zijn groene uien nou weer?
Ohhhh dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken :’)quote:Op maandag 6 mei 2019 19:08 schreef realAIVD het volgende:
[..]
lente-uitjes!....of volgens Albert Heijn: saladeuitjes. :-D
Kijk maar naar het filmpje
Leuk!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken :’)
Ga ‘m morgen maken denk ik. Ligt er een beetje aan wat er in mijn TGTG-pakket zit
Nog even een follow up:quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ‘m morgen maken denk ik. Ligt er een beetje aan wat er in mijn TGTG-pakket zit
Ohh goed dat je het even zegt ja haha, tnxquote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Nog even een follow up:
ik heb heerlijk gegeten, echt voor herhaling vatbaar!!
Bleek achteraf alleen dat ik de 12 oz can of tuna niet even heb omgerekend, maar gewoon een blikje John West tonijnstukken met een vleugje olijfolie van 120 gram heb gebruikt, en dat is ongeveer 1/3, haha.
Maar goed, ik heb heerlijk gegeten, en het had wat mij betreft ook het goede pitje, dus ik denk niet dat ik daar zelf de volgende keer iets aan ga veranderen.
Oh, en de paarse rijst was ook lekker
[ afbeelding ]
Sudokuquote:
Daar kan ik me echt misselijk aan eten.quote:
heftig, bedoel je niet zo'n duitse biefstuk?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Boerenkool met gekookte aardappels en een steak tartaar.
Hi! Lang geleden zegquote:
Ja, denk ‘t wel. Van de LIDL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
heftig, bedoel je niet zo'n duitse biefstuk?
Net gemaakt voor lunch aangezien de spare-ribs niet te eten warenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef realAIVD het volgende:
Zo meteen paarse rijst en spicy tuna maken, beiden voor het eerst. Ben erg benieuwd of het allemaal eetbaar is
ik heb ook wel eens dingen gemaakt, waarvan anderen zeiden, goh jij kan goed kokenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net gemaakt voor lunch aangezien de spare-ribs niet te eten waren
Was echt super lekker. Jalapeno’s weggelaten, ben niet van het erg pittige
[ afbeelding ]
? En wat heeft dit met mijn post te maken?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:19 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dingen gemaakt, waarvan anderen zeiden, goh jij kan goed koken
en ik wist dat dat niet klopte, want ik wist dat hun maag er niet mee eens zou zijn,
weg gooien, ook al kost het geld, ik zal het ff voordoen, ik loop met pijn in mijn hart naar iets wat ik ingevroren had, maar eigenlijk een beetje goor is
dat je twijfelt omdat je dacht, dat je iets per ongeluk weg deed, terwijl je misschien weet dat het iet wat ranzig wasquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
? En wat heeft dit met mijn post te maken?
geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dat je twijfelt omdat je dacht, dat je iets per ongeluk weg deed, terwijl je misschien weet dat het iet wat ranzig was
dat komt waarschijlijk omdat je ogen vol met mascara zitten , kloddervosquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
Ook geen gochugaru? Maar met de overige smaakmakers is het natuurlijk ook lekker, wel jammer van je spareribs!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net gemaakt voor lunch aangezien de spare-ribs niet te eten waren
Was echt super lekker. Jalapeno’s weggelaten, ben niet van het erg pittige
[ afbeelding ]
Nee dat had ik niet in huis dus dit gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:10 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ook geen gochugaru? Maar met de overige smaakmakers is het natuurlijk ook lekker, wel jammer van je spareribs!!
Ik ga de paarse rijst en spicy tuna aankomend weekend ook voor vriendje maken, die krijgt dan mooi een dubbele lading jalapeno pepers![]()
Ben ondertussen allerhande banchan (kleine bijgerechtjes) aan het maken, zodat het een echte Koreaanse tafel wordt.
Zininhetweekend
Dat zijn de leukste uitjesquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet hoognodig weer eens naar AO.
ooit kon je ook van die zwarte rijst kopen, wat volgens mij meer rietstengeltjes waren, of wilde rijst noemde ze datquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef realAIVD het volgende:
Avondmaaltijd vandaag:
gerookte zalm, geroosterde broccoli, paarse rijst, yak gochujang, chogochujang
[ afbeelding ]
Dat ken ik niet, ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ooit kon je ook van die zwarte rijst kopen, wat volgens mij meer rietstengeltjes waren, of wilde rijst noemde ze dat
was errug lekker, had een noot achtige smaak
edit: dit dus https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=wilde+rijst
een van de meest bijzondere snacks, vind ik die indonesische 'lempers'quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:24 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ziet er goed uit!
Ik maak de paarse rijst door een klein beetje zwarte kleefrijst door de witte rijst te mengen, dat ziet er anders uit: kleine korrels....maar het smaakt wel nootachtig
Die met mozzarella? Die is echt superquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Diepvriespizza (Ristorante).
Tijd geleden
Nee ik had quattro formaggi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die met mozzarella? Die is echt super![]()
Avondeten was babi ketjap. Straks wat pinda's.
Maak je die babi ketjap zelf?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die met mozzarella? Die is echt super![]()
Avondeten was babi ketjap. Straks wat pinda's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |