twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 21:28:46I'd like to replace Tom Egberts, he has done a horrible job reading autocues and never progressed. Also available for Studio Voetbal reageer retweet
quote:
quote:
haarvaatjes bloeden hardquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze spuiten even een fles jodium leeg in t oog van Vertonghen. Jezus dat zag er naar uit
tobyquote:
Ja pik dat zei die commentator net.quote:
Duurde al lang dit Caland.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
Hoogtepunt toch wel in deze wedstrijd deze blessure
twitter:GracenoteLive twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 21:35:06🚀 - @AFCAjax have never lost a Champions League match after scoring the opening goal (W40-D8-L0). #UCL #totaja reageer retweet
Ah, die clown zit hier ook. Lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vriend @:GGMM en ik vragen ons dit ook af
Ben je echt verstandelijk gehandicapt of lijkt dat alleen maar zo.quote:
Kut stadion, kut ploegquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef TLC het volgende:
Na Madrid en Turijn nu ook het stadion in Londen stil krijgen
Geen idee vraag het je moeder die had er gisteravond geen moeite meequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben je echt verstandelijk gehandicapt of lijkt dat alleen maar zo.
Kreatief met kurkquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef Henno het volgende:
Lijkt toch mee te vallen, twee kurken erin en gaan
Het was dus niet eens circus Onana, Hans.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
Eigenlijk ridicuul dat een keeper veel te laat en lomp mag uitkomen en niet bestraft wordt als die ook nog eens alleen maar vlees ramt
Feyenoord kreeg op 27 januari heel Amsterdam en omstreken stilquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef TLC het volgende:
Na Madrid en Turijn nu ook het stadion in Londen stil krijgen
Hij raakt de bal. Valt mee dat hij zijn knie niet optrekt. Maar daar is het ook een grote beer voor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
Eigenlijk ridicuul dat een keeper veel te laat en lomp mag uitkomen en niet bestraft wordt als die ook nog eens alleen maar vlees ramt
Ja dit leek nergens opquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
#viesdikquote:
Feyenoord > Juve en Madridquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef Collide het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg op 27 januari heel Amsterdam en omstreken stil
Nee hoor, alleen een beetje afgeven op die kneusjes die zitten te janken dat het niet hun kant opgaatquote:
Die heeft twee stoeltjes nodig vertelde kingrolandquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die leek wel een beetje op @:charlotte3
typische engelse snol, zou uiteraard geven.quote:
MORTYquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft twee stoeltjes nodig vertelde kingroland
Ik dacht te zien dat hij met in met ieder geval één vuist een hoofd raakte/schampte.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was dus niet eens circus Onana, Hans.
wordt ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Onana wordt ik altijd zo nerveus van. Net ook weer met uitkomen.
Kijk dan ook ziggoquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, dat heeft Ajax voor elkaar gevoetbald. Zal er vast niks mee te maken hebben dat er iemand op het veld dood lag te gaan.
Teringcommentaar
wordt ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
@GGMM ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit lijkt het Game of Thrones topic welquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een beetje afgeven op die kneusjes die zitten te janken dat het niet hun kant opgaat! Ik had liever dit gezien en dat gezien. Sadboys
Als je dat al een meltdown vindbruh
Zo dan!quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een beetje afgeven op die kneusjes die zitten te janken dat het niet hun kant opgaat! Ik had liever dit gezien en dat gezien. Sadboys
Hoe weet je dat ze dom is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
IS dit jouw smaak? Ordinair, matig en dom?
Mooi man zo'n oranje oempa loempaquote:
bruh? ben je 12?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
zeggen jongetjes van 12 bruh dan? Nooit gehoordquote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft twee stoeltjes nodig vertelde kingroland
Volgens mij kreeg de trainer nog op zijn flikker van de scheids.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef Cara het volgende:
Lekker medisch verantwoord om hem terug het veld in te sturen.
vaak is het ajax die een keeper een wedstrijd helpt (het was nu trouwens toby)quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Nou Onana met zijn debiele streken heeft weer iemand uit de wedstrijd geholpen hoor. Als jullie zo willen winnen
Het zit niet tegen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef KingRoland het volgende:
geen son, kane en vertonghen
eriksen nog
Had hem wel een mooi ontvangst in de ArenA gegundquote:
:/quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck dude kijk hem dan.. jezus :/ die Onana mag daarvoor gewoon geel krijgen wat mij betreft
Ja omdat Onana zo debiel uitkwamquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vaak is het ajax die een keeper een wedstrijd helpt (het was nu trouwens toby)
Waarom, Alderweireld botste op Verthongenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck dude kijk hem dan.. jezus :/ die Onana mag daarvoor gewoon geel krijgen wat mij betreft
Onverantwoord vooral. Flinke gezondheidsschade.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Triest dat ze hem uberhaupt weer erin lieten komen. Dat zag je toch meteen al dat die niet meer verder kon.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen debiel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hij botste alleen op zijn teamgenootquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja, een hersenschudding lijkt me bij Vertonghen niet heel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Triest dat ze hem uberhaupt weer erin lieten komen. Dat zag je toch meteen al dat die niet meer verder kon.
Van sissoko worden ze zeker slechterquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef -XOR- het volgende:
tottenham gaat hier niet slechter van worden.
Is niet verboden.quote:
Hij deed toch niks fout? Gewoon ongelukje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Vertonghen heeft nochtans wel vwo gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, een hersenschudding lijkt me bij Vertonghen niet heel waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HET ZIJN MAARquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Onana had hier niets mee te maken. Hij klapte met z'n gezicht op het hoofd van Alderweireld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Vertrouwen doet veelquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Die Sanchez is er niet beter op geworden he sinds zijn vertrek bij Ajax
Zit daarmee wel in een dubio want het is wel Jantje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar jammer is het wel natuurlijk als je zo moet winnen
Zit mobielquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DpGod. Hoezo reageer je niet op mijn @ in de sc?
Handig bij het katoenplukken.quote:
twijfelquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef franklop het volgende:
Na halve minuut vlaggen voor buitenspel
Op zich prima wmb, mocht er een goal komen kan je achteraf altijd nog de goede beslissing nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef franklop het volgende:
Na halve minuut vlaggen voor buitenspel
Helemaal niet. Wijvenregel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Ik gun Vertonghen veel leed, maar dit hoefde nou ook weer niet.
Bizar eigenlijk dat er volgens mij amper een protocol is voor vermoedelijke hersenschuddingen. Je zou eigenlijk (net als in de NFL) het veld niet meer op mogen komen zolang een arts niet heeft uitgesloten of je wel-of geen hersenschudding hebt.
Is dat wel zo snel te constateren?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Bizar eigenlijk dat er volgens mij amper een protocol is voor vermoedelijke hersenschuddingen. Je zou eigenlijk (net als in de NFL) het veld niet meer op mogen komen zolang een arts niet heeft uitgesloten of je wel-of geen hersenschudding hebt.
Oh. Vandaag 4 op een rij gehaald met sportdagen. Morgenvroeg weer sportschool slopen voor de vijfde dag op rij.quote:
Gewoon concussion check invoeren zoals in het rugby.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Nu is dat bij NFL wel iets makkelijker qua wissels enzo niet? Hier kost het toch een van je drie wissels dan...quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Iedereen had geblesseerd kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef Cattivo het volgende:
Beter had Sanchez geblesseerd kunnen zijn.
Vandaar ook dat er een concussion gate is bij de NFL.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Ik zal het even noterenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Vandaag 4 op een rij gehaald met sportdagen. Morgenvroeg weer sportschool slopen voor de vijfde dag op rij.
Ik dacht ik @ je daarvoor even.
110 120 130 geen enkel probleemquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks weer even een snelle kraak zetten
Achterlijke vergelijkingen ook altijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Nu is dat bij NFL wel iets makkelijker qua wissels enzo niet? Hier kost het toch een van je drie wissels dan...
Eens, kan zeer veradelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Maar die hebben misschien ook andere regels voor wissels. Dat iemand dan even tijdelijk mag invallen tot er uitsluitsel over is zonder dat het van de wissels afgaat. Of pas zodra iemand dan definitief de geblesseerde vervangt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Keyos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |