Waarom, Alderweireld botste op Verthongenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck dude kijk hem dan.. jezus :/ die Onana mag daarvoor gewoon geel krijgen wat mij betreft
Onverantwoord vooral. Flinke gezondheidsschade.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Triest dat ze hem uberhaupt weer erin lieten komen. Dat zag je toch meteen al dat die niet meer verder kon.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen debiel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck dude kijk hem dan.. jezus :/ die Onana mag daarvoor gewoon geel krijgen wat mij betreft
Hij botste alleen op zijn teamgenootquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja, een hersenschudding lijkt me bij Vertonghen niet heel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Triest dat ze hem uberhaupt weer erin lieten komen. Dat zag je toch meteen al dat die niet meer verder kon.
Van sissoko worden ze zeker slechterquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef -XOR- het volgende:
tottenham gaat hier niet slechter van worden.
Is niet verboden.quote:
Hij deed toch niks fout? Gewoon ongelukje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Vertonghen heeft nochtans wel vwo gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, een hersenschudding lijkt me bij Vertonghen niet heel waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HET ZIJN MAARquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Onana had hier niets mee te maken. Hij klapte met z'n gezicht op het hoofd van Alderweireld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |