Oh dat moet welquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de Q-factory hoort, want ze spelen in Londen.
Het was net echt hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Kane en Sun, ik citeerde mijn wakker geworden vrouw. Ik heb er geen verstand van.
Maar zag het mooie doelpunt wel.
Ze heeft nu koffie gekregen en zit als een malle aan te moedigen, ik hoor de tv haast niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Schöne speelt niet best, die zal er zo wel een vrije trap in schieten.
Je probeerde twee keer hetzelfde te juichen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:23 schreef sacha het volgende:
de ingebouwde juich veiligheid van Danny speelt mij parten
ja, dat mag niequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je probeerde twee keer hetzelfde te juichen?
Rose zie ik nog wel rood krijgen, die is wel erg agressief.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:26 schreef Lyza666 het volgende:
Pfoe. Goed hoor![]()
Scheids fluit het gelukkig ook niet kapot tot nu toe.
Ja, zwakste speler van 't veld met opvliegend karakter. Dat gaat kaart(en) opleveren inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rose zie ik nog wel rood krijgen, die is wel erg agressief.
Die mag wel uitkijken iddquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naaktlopen blíjft een taboequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Marsani het volgende:
Morgen het oordeel van de woningstichting. Zal wel een boete krijgen.
Kssstttt voetbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Marsani het volgende:
Morgen het oordeel van de woningstichting. Zal wel een boete krijgen.
Nouquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zijn beste verdedigerquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaat niet meer koppen vanavond.
Ja, zou mooi zijn als-ie eruit moet. Ik gun 't 'm niet hoor, maar als 't toch eenmaal zo is, tjaquote:
Blijf maar jezelfquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef D. het volgende:
Even afgestoft, weet ik gelijk dat ie nog werkt
Die blonde?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zal mijn Spurs vriendin is even appen, hoe ze vind dat het gaat
Ik ging er vanuit dat iedereen begreep dat ik het wasquote:
Met deze deed je al eens stiekem mee in de F1-manager, toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat iedereen begreep dat ik het was
Ik heb ook nog een paar kloons die men niet aan mij linkt, maar eigenlijk nooit iets mee gedaan
Posten als iemand anders is niet mijn ding
Ik dacht eigenlijk dat je eerst D.Rose was en daarna pas D.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar kloons die men niet aan mij linkt, maar eigenlijk nooit iets mee gedaan
Wil je er ook één?quote:
Ik zie een plaatjequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ojaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met deze deed je al eens stiekem mee in de F1-manager, toch?
Klopt, mijn D.Rose is D. geworden, en toen heb ik op aanraden van Danny nog even een D.Rose aangemaakt voor iemand anders er mee aan de haal zou gaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je eerst D.Rose was en daarna pas D.
Dat kan ie volgende week ook niet spelenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Zag er niet fijn uit
Tuurlijk wel, is een voetballer, zoveel hersenen zal ie niet hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ie volgende week ook niet spelen
Dan rammelt het nog wat beterquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is een voetballer, zoveel hersenen zal ie niet hebben
Gewoon vastzetten met wat staalplaten met schroeven, dat heeft bij mij ook gewerkt.quote:
Jij kunt weer voetballen op topniveau nu?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon vastzetten met wat staalplaten met schroeven, dat heeft bij mij ook gewerkt.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon vastzetten met wat staalplaten met schroeven, dat heeft bij mij ook gewerkt.
Hetzelfde topniveau als wat ik had?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt weer voetballen op topniveau nu?
quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
Ja, als ik iets tik zijn ze allemaal wegquote:
Het is jouw schuld idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als ik iets tik zijn ze allemaal weg
Gedraag je dan ook eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als ik iets tik zijn ze allemaal weg
Ja die is nu van de Lidl begrijp ikquote:
GVD ik wou net al gaan klagen dat ik die mongool overal op tv tegenkom begin jij er in dit topic over.quote:
Ik was hem een tijdje uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD ik wou net al gaan klagen dat ik die mongool overal op tv tegenkom begin jij er in dit topic over.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou Ali B. in de gevangenis zitten?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws
Ali B. veroordeeld tot vier jaar cel voor plofkraak
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws
Ali B. veroordeeld tot vier jaar cel voor plofkraak
dat moest rechtstreeks, niet via startquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou Ali B. in de gevangenis zitten?
Ik vind Ali niet echt een spelletjesmensquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat moest rechtstreeks, niet via start
doet niets kan nietsquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die gast, doet niets, kan niets en overal op tv zie je hem verschijnen.
Daar heb ik bij meer 'bn-ers' last vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die gast, doet niets, kan niets en overal op tv zie je hem verschijnen.
en zelfs dat lukt jou nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ali B fan gespotquote:
Zijn one man show vond ik heel erg goed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook sympathiek, vooral in de Voice Kids.
Heb er geen hekel aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook sympathiek, vooral in de Voice Kids.
De mijne was op de radioquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat er vanmiddag een badeendje op tv was
Als het op die manier moet lukken om een bnér moet worden dan dank ik ervoor.quote:
Die heb ik niet gezien maar hij was vast heel politiek correct?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn one man show vond ik heel erg goed.
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat er vanmiddag een badeendje op tv was
Ging veel over zijn jeugd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien maar hij was vast heel politiek correct?
Kan best een aardige gast zijn, maar die Lidl reclames zijn wel écht triestquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, het is een aardige gast.
Ze zenden ze te veel uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan best een aardige gast zijn, maar die Lidl reclames zijn wel écht triest
Was het ook,op een gegeven moment zit hij echt te huilen.Iets met een gokverslaving.quote:
Yep, als ik het te vaak zie of hoor dan ga ik er mij aan irriteren.quote:
VBL on tour.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Zitten die coaches daat nu op Fok! met hun tablet?
ze lezen meequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Waar anders?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Ach jee. Maar daar is hij dan goed uit gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was het ook,op een gegeven moment zit hij echt te huilen.Iets met een gokverslaving.
Ja, dan gaat het je ergeren inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, als ik het te vaak zie of hoor dan ga ik er mij aan irriteren.
Potjetinoooquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Jongens, die bal moet naar vorenquote:
Dat heeft iedereen. Maar ze doen het voor de naamsbekendheid.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, als ik het te vaak zie of hoor dan ga ik er mij aan irriteren.
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. Maar ze doen het voor de naamsbekendheid.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee. Maar daar is hij dan goed uit gekomen.
Ik ben maar een keer in mijn leven in de Lidl geweest. Hun doel is mij te lokken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Heel NL kent zowel Lidl als Ali
Ga dan! Dan houden die reclames opquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben maar een keer in mijn leven in de Lidl geweest. Hun doel is mij te lokken.
Maar in die Lidl reclames is hij strontvervelend.quote:
Gelukkig heb ik nog alternatiefquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Heel NL kent zowel Lidl als Ali
Koffiezetapparaat bereikt?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in die Lidl reclames is hij strontvervelend.
"Niet in de eitjes bijten"
Ja, dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vind nee vond ik juist leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Negatieve reclames blijven vaak het beste "hangen".quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Reclames waren altijd irritant maar vroeger hadden we wel wat goede ertussen zitten.quote:
Die scripts zijn echt tenenkrommend. Ook met die auto dwars over de stoep. Echt heel slecht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah dat is geloof ik de hele show? Het duurt meer dan een uur, dan wordt het te laat voor mij. Maar bedankt voor de linkquote:
Het heeft een uurtje geduurd, maar uiteindelijk kwam het goed.quote:
Dankjequote:
Jij doorzettertquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft een uurtje geduurd, maar uiteindelijk kwam het goed.
Ik zou er bijna niet meer door naar de Lidl gaan.......bijna.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die scripts zijn echt tenenkrommend. Ook met die auto dwars over de stoep. Echt heel slecht.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Negatieve reclames blijven vaak het beste "hangen".
quote:Haute-cuisine reclame, Take-Away prijs
Die stamppot reclame van de LIDL vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er bijna niet meer door naar de Lidl gaan.......bijna.
Mwah, dan had ik geen uur op de bank blijven liggen.quote:
Ja die laatste vind ik ook slecht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die scripts zijn echt tenenkrommend. Ook met die auto dwars over de stoep. Echt heel slecht.
Ik vind hem ook leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stamppot reclame van de LIDL vind ik wel leuk.
Ja die vind ik ook leuk en de George Baker reclames ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan heb je moe-rechtenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, dan had ik geen uur op de bank blijven liggen.
Blijkbaar toch een beetje moe, ik had vanmorgen 2 uur intensief gesport.
Dat kun je niet menen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meen ik wel.quote:
Ik sluit mij hierbij aan.quote:
Ik vind dat een uitermate irritante reclame waaraan je niet kunt ontsnappen tenzij je het geluid uitzet.quote:
Stam pot, stamppotquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat een uitermate irritante reclame waaraan je niet kunt ontsnappen tenzij je het geluid uitzet.
Ik zit er klaar voor.quote:
quote:
Ik zie die tv reclames eigenlijk nooit meer, ik kijk niet meer normaal tvquote:
same en op insta kan je gelukkig aangeven wanneer je een bepaalde ad niet meer wilt zienquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die tv reclames eigenlijk nooit meer, ik kijk niet meer normaal tv
Ander keertje, ik moet zo mijn bed weer in.quote:
Meestal krijg je dan een nog irritantere daarvoor in de plaatsquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
same en op insta kan je gelukkig aangeven wanneer je een bepaalde ad niet meer wilt zien
Trustequote:
Slaap zequote:
Dat laatste is voor jou wel heel handig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
same en op insta kan je gelukkig aangeven wanneer je een bepaalde ad niet meer wilt zien
Trusten.quote:
Ik vergeet meestal dat je het kan veranderen. Net op het moment dat ik ergens wil gaan klagen bedenk ik me ohja.. kan gewoon weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal krijg je dan een nog irritantere daarvoor in de plaats
Trusten GB.quote:
Ja laatst nog een Dettol reclame waar ze allemaal etenswaren en troep op de grond gooienquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat laatste is voor jou wel heel handig.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja laatst nog een Dettol reclame waar ze allemaal etenswaren en troep op de grond gooienzit me niet te triggeren kut ad!
Irritante kutreclame dat!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja laatst nog een Dettol reclame waar ze allemaal etenswaren en troep op de grond gooienzit me niet te triggeren kut ad!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
En ik meen het ook. Mijn kind is miljonair geworden
wat fijn!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
Gefeliciteerd mama millie!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
quote:
Wow. gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Ja, hij heeft 5 miljoen gewonnen in de koningsloterij
Van harte..quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
Ik niet, ik moet die misleidende troep echt niet in mijn huis.quote:
Feli ! Ik zeg: weg van Fok en emigreren met zijn allenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Het is van haar kind niet van haarquote:
Oh is hij vrijgezelquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Nee dat is Onana.quote:
Hoe oud is je zoon, is hij vrijgezel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
En homo? Ik wil mijn principes wel even aan de kant zetten.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe oud is je zoon, is hij vrijgezel?
*vraagt voor een vriend
:Ďquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*vraagt voor een vriend
Ik was eerstquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*vraagt voor een vriend
Dat 'vraagt voor een vriend' betekent toch dat je het zelf wilt weten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*vraagt voor een vriend
Ken je Hunted? Dat was hier in Helvoirt.quote:
Hang het maar niet aan een te grote klokquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Jesus D. Hoelang zit je op fokquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'vraagt voor een vriend' betekent toch dat je het zelf wilt weten?
Man man man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'vraagt voor een vriend' betekent toch dat je het zelf wilt weten?
ik welquote:
Jij ookquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GB is een highroller, hč? Die gokt grote bedragen. Belchinezen ditdat.
Ik wissel soms wat letters omquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Dity eigenlijk? Ik haar nog nooit gezien.
Ik gok bij de Mocro-Turk ofwel de Murk. Best goed, zolang je betaald.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GB is een highroller, hč? Die gokt grote bedragen. Belchinezen ditdat.
jawel hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Oké, jullie nemen het niet serieus. Ik ben blij voor mijn zoon en tegelijkertijd bang. Het is een megabedrag. Maar laat verder maar. Jullie kunnen niet serieus reageren. Ik wou het nieuws alleen maar even kwijt. Sorry.
Ik geloof je wel, maar je komt hier te weinig en dan zijn er weer mensen die denken dat het niet waar is ..quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Oké, jullie nemen het niet serieus. Ik ben blij voor mijn zoon en tegelijkertijd bang. Het is een megabedrag. Maar laat verder maar. Jullie kunnen niet serieus reageren. Ik wou het nieuws alleen maar even kwijt. Sorry.
Nou ja, er waren toch aardig wat positieve reacties.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Ik hou van je zoon long timequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Jawel hoor maar zoals je zegt het is altijd dubbel, en we kennen je niet zo goed (ik niet iig)quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Ja maar deze is wel liefquote:
Ik wel. Ga ik geen energie in steken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawel hoor maar zoals je zegt het is altijd dubbel, en we kennen je niet zo goed (ik niet iig)
Ach, we hebben wat nare ervaringen met mensen die hier ineens kwamen binnenwandelen. Maar volgens mij ben je wel tof en dus welkom.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |