quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GB is een highroller, hè? Die gokt grote bedragen. Belchinezen ditdat.
Ik wissel soms wat letters omquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Dity eigenlijk? Ik haar nog nooit gezien.
Ik gok bij de Mocro-Turk ofwel de Murk. Best goed, zolang je betaald.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GB is een highroller, hè? Die gokt grote bedragen. Belchinezen ditdat.
jawel hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Oké, jullie nemen het niet serieus. Ik ben blij voor mijn zoon en tegelijkertijd bang. Het is een megabedrag. Maar laat verder maar. Jullie kunnen niet serieus reageren. Ik wou het nieuws alleen maar even kwijt. Sorry.
Ik geloof je wel, maar je komt hier te weinig en dan zijn er weer mensen die denken dat het niet waar is ..quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Oké, jullie nemen het niet serieus. Ik ben blij voor mijn zoon en tegelijkertijd bang. Het is een megabedrag. Maar laat verder maar. Jullie kunnen niet serieus reageren. Ik wou het nieuws alleen maar even kwijt. Sorry.
Nou ja, er waren toch aardig wat positieve reacties.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Ik hou van je zoon long timequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Jawel hoor maar zoals je zegt het is altijd dubbel, en we kennen je niet zo goed (ik niet iig)quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Ja maar deze is wel liefquote:
Ik wel. Ga ik geen energie in steken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawel hoor maar zoals je zegt het is altijd dubbel, en we kennen je niet zo goed (ik niet iig)
Ach, we hebben wat nare ervaringen met mensen die hier ineens kwamen binnenwandelen. Maar volgens mij ben je wel tof en dus welkom.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |