same en op insta kan je gelukkig aangeven wanneer je een bepaalde ad niet meer wilt zienquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die tv reclames eigenlijk nooit meer, ik kijk niet meer normaal tv
Ander keertje, ik moet zo mijn bed weer in.quote:
Meestal krijg je dan een nog irritantere daarvoor in de plaatsquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
same en op insta kan je gelukkig aangeven wanneer je een bepaalde ad niet meer wilt zien
Slaap zequote:
Dat laatste is voor jou wel heel handig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
same en op insta kan je gelukkig aangeven wanneer je een bepaalde ad niet meer wilt zien
Trusten.quote:
Ik vergeet meestal dat je het kan veranderen. Net op het moment dat ik ergens wil gaan klagen bedenk ik me ohja.. kan gewoon weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal krijg je dan een nog irritantere daarvoor in de plaats
Trusten GB.quote:
Ja laatst nog een Dettol reclame waar ze allemaal etenswaren en troep op de grond gooienquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat laatste is voor jou wel heel handig.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja laatst nog een Dettol reclame waar ze allemaal etenswaren en troep op de grond gooienzit me niet te triggeren kut ad!
Irritante kutreclame dat!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja laatst nog een Dettol reclame waar ze allemaal etenswaren en troep op de grond gooienzit me niet te triggeren kut ad!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
En ik meen het ook. Mijn kind is miljonair geworden
wat fijn!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
Gefeliciteerd mama millie!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
quote:
Wow. gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Ja, hij heeft 5 miljoen gewonnen in de koningsloterij
Van harte..quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Dity het volgende:
Ik niet, ik moet die misleidende troep echt niet in mijn huis.quote:
Feli ! Ik zeg: weg van Fok en emigreren met zijn allenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Het is van haar kind niet van haarquote:
Oh is hij vrijgezelquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Nee dat is Onana.quote:
Hoe oud is je zoon, is hij vrijgezel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
En homo? Ik wil mijn principes wel even aan de kant zetten.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe oud is je zoon, is hij vrijgezel?
*vraagt voor een vriend
:Ďquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*vraagt voor een vriend
Ik was eerstquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*vraagt voor een vriend
Dat 'vraagt voor een vriend' betekent toch dat je het zelf wilt weten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*vraagt voor een vriend
Ken je Hunted? Dat was hier in Helvoirt.quote:
Hang het maar niet aan een te grote klokquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Dity het volgende:
Jesus D. Hoelang zit je op fokquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'vraagt voor een vriend' betekent toch dat je het zelf wilt weten?
Man man man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'vraagt voor een vriend' betekent toch dat je het zelf wilt weten?
ik welquote:
Jij ookquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GB is een highroller, hè? Die gokt grote bedragen. Belchinezen ditdat.
Ik wissel soms wat letters omquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Dity eigenlijk? Ik haar nog nooit gezien.
Ik gok bij de Mocro-Turk ofwel de Murk. Best goed, zolang je betaald.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GB is een highroller, hè? Die gokt grote bedragen. Belchinezen ditdat.
jawel hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Oké, jullie nemen het niet serieus. Ik ben blij voor mijn zoon en tegelijkertijd bang. Het is een megabedrag. Maar laat verder maar. Jullie kunnen niet serieus reageren. Ik wou het nieuws alleen maar even kwijt. Sorry.
Ik geloof je wel, maar je komt hier te weinig en dan zijn er weer mensen die denken dat het niet waar is ..quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Oké, jullie nemen het niet serieus. Ik ben blij voor mijn zoon en tegelijkertijd bang. Het is een megabedrag. Maar laat verder maar. Jullie kunnen niet serieus reageren. Ik wou het nieuws alleen maar even kwijt. Sorry.
Nou ja, er waren toch aardig wat positieve reacties.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Ik hou van je zoon long timequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Jawel hoor maar zoals je zegt het is altijd dubbel, en we kennen je niet zo goed (ik niet iig)quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Dity het volgende:
Ja maar deze is wel liefquote:
Ik wel. Ga ik geen energie in steken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawel hoor maar zoals je zegt het is altijd dubbel, en we kennen je niet zo goed (ik niet iig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |