quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou Ali B. in de gevangenis zitten?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws
Ali B. veroordeeld tot vier jaar cel voor plofkraak
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws
Ali B. veroordeeld tot vier jaar cel voor plofkraak
dat moest rechtstreeks, niet via startquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou Ali B. in de gevangenis zitten?
Ik vind Ali niet echt een spelletjesmensquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat moest rechtstreeks, niet via start
doet niets kan nietsquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die gast, doet niets, kan niets en overal op tv zie je hem verschijnen.
Daar heb ik bij meer 'bn-ers' last vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die gast, doet niets, kan niets en overal op tv zie je hem verschijnen.
en zelfs dat lukt jou nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Zijn one man show vond ik heel erg goed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook sympathiek, vooral in de Voice Kids.
Heb er geen hekel aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook sympathiek, vooral in de Voice Kids.
De mijne was op de radioquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat er vanmiddag een badeendje op tv was
Als het op die manier moet lukken om een bnér moet worden dan dank ik ervoor.quote:
Die heb ik niet gezien maar hij was vast heel politiek correct?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn one man show vond ik heel erg goed.
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat er vanmiddag een badeendje op tv was
Ging veel over zijn jeugd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien maar hij was vast heel politiek correct?
Kan best een aardige gast zijn, maar die Lidl reclames zijn wel écht triestquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, het is een aardige gast.
Ze zenden ze te veel uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan best een aardige gast zijn, maar die Lidl reclames zijn wel écht triest
Was het ook,op een gegeven moment zit hij echt te huilen.Iets met een gokverslaving.quote:
Yep, als ik het te vaak zie of hoor dan ga ik er mij aan irriteren.quote:
VBL on tour.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Zitten die coaches daat nu op Fok! met hun tablet?
ze lezen meequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Waar anders?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Ach jee. Maar daar is hij dan goed uit gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was het ook,op een gegeven moment zit hij echt te huilen.Iets met een gokverslaving.
Ja, dan gaat het je ergeren inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, als ik het te vaak zie of hoor dan ga ik er mij aan irriteren.
Potjetinoooquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
Jongens, die bal moet naar vorenquote:
Dat heeft iedereen. Maar ze doen het voor de naamsbekendheid.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, als ik het te vaak zie of hoor dan ga ik er mij aan irriteren.
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. Maar ze doen het voor de naamsbekendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |