Oh dat moet welquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de Q-factory hoort, want ze spelen in Londen.
Het was net echt hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Kane en Sun, ik citeerde mijn wakker geworden vrouw. Ik heb er geen verstand van.
Maar zag het mooie doelpunt wel.
Ze heeft nu koffie gekregen en zit als een malle aan te moedigen, ik hoor de tv haast niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Schöne speelt niet best, die zal er zo wel een vrije trap in schieten.
Je probeerde twee keer hetzelfde te juichen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:23 schreef sacha het volgende:
de ingebouwde juich veiligheid van Danny speelt mij parten
ja, dat mag niequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je probeerde twee keer hetzelfde te juichen?
Rose zie ik nog wel rood krijgen, die is wel erg agressief.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:26 schreef Lyza666 het volgende:
Pfoe. Goed hoor![]()
Scheids fluit het gelukkig ook niet kapot tot nu toe.
Ja, zwakste speler van 't veld met opvliegend karakter. Dat gaat kaart(en) opleveren inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rose zie ik nog wel rood krijgen, die is wel erg agressief.
Die mag wel uitkijken iddquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naaktlopen blíjft een taboequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Marsani het volgende:
Morgen het oordeel van de woningstichting. Zal wel een boete krijgen.
Kssstttt voetbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Marsani het volgende:
Morgen het oordeel van de woningstichting. Zal wel een boete krijgen.
Nouquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zijn beste verdedigerquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaat niet meer koppen vanavond.
Ja, zou mooi zijn als-ie eruit moet. Ik gun 't 'm niet hoor, maar als 't toch eenmaal zo is, tjaquote:
Blijf maar jezelfquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef D. het volgende:
Even afgestoft, weet ik gelijk dat ie nog werkt
Die blonde?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zal mijn Spurs vriendin is even appen, hoe ze vind dat het gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |