Ja, p. 450quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:49 schreef MissMSX het volgende:
Staat ze eigenlijk al in het Guinness book of records als vrouw met het langst gedragen kapsel ter wereld?
Je bent echt van de oude stempelquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:52 schreef MissMSX het volgende:
Nou, alaaf hoor. Leve de Koningin.
Bea dus, want dat zal altijd mijn Koningin blijven
450quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:59 schreef Vinniiee het volgende:
Hoeveel buitenlanders zouden er vandaag teleurgesteld in het oranje over straat lopen?
Vast welquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:49 schreef MissMSX het volgende:
Staat ze eigenlijk al in het Guinness book of records als vrouw met het langst gedragen kapsel ter wereld?
Gaat dit over voetbal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens kijken hoeveel nerds er vandaag vies mad zijn omdat hun favoriete sprookje niet liep zoals ze wilden.
Is dit een GoT spoiler?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens kijken hoeveel nerds er vandaag vies mad zijn omdat hun favoriete sprookje niet liep zoals ze wilden.
Oefquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je oud bent.
Ik weet niet of t om een spoiler gaat. Ik heb nog niks gezien. Wacht tot er wat meer afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:27 schreef Chia het volgende:
Grapje ik kijk geen GoT. En ook bij dingen die ik wel kijk care ik niet om spoilers.
Blijf dan vaker weg, loop je ook geen risico op spoilers.quote:Op maandag 29 april 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
denk dat dit mijn 2e of 3e keer is. Dus eigenlijk nee
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat vonden jullie er leuk aan?
Passieve agressie op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijf dan vaker weg, loop je ook geen risico op spoilers.
Nu wil ik ook kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Passieve agressie op de vroege ochtend.
[..]
Nu wil ik ook kijken.
Hmm, ieder zijn ding denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱
Hmm, ja dat had ik niet, ik had vooral zin in weer wat spanning. En die zat er wel in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ieder zijn ding denk ik.
Ik heb al te veel tijd nagedacht over wat er kan en moet gebeuren met de karakters dat er eigenlijk geen spanning meer was.
Maar goed, het verhaal is nu klaar. Ik lees over een jaar of 5 boek 6 wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gaat dit over de bijbel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.
Soms schijnt daar op gemod te worden, maar dat is alleen selectief blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.
Haha gisteren seks gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Moe. Alweer slecht geslapen. En spierpijn. Kutdag.
Nee, dan had ik wel goed geslapen. Spierpijn is van de bootcamp.quote:
Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel goed geslapen. Spierpijn is van de bootcamp.
Dame Voor Je Piemel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vanavond te doen denk je![]()
Wat is een dvjp?
Hmm, frustrerend dat ik nog zo weinig weet/kan. Maar komt vast goed met een paar weken. Zo dichtbij werken bevalt me wel, lekker fietsen ipv in de auto elke dag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?
Ga even weg te zeuren, ik heb gisteren t halve topic geveegdquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Soms schijnt daar op gemod te worden, maar dat is alleen selectief blijkbaar.
Waar men je dankbaar voor isquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga even weg te zeuren, ik heb gisteren t halve topic geveegd.
Lijkt me ook lastig ja. Komt vast welquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, frustrerend dat ik nog zo weinig weet/kan. Maar komt vast goed met een paar weken. Zo dichtbij werken bevalt me wel, lekker fietsen ipv in de auto elke dag.
Zodat ik niet kan bijlezen als er weer eens een relletje was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was er relletje?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zodat ik niet kan bijlezen als er weer eens een relletje was.
Moet je maar aanwezig zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dame voor jullie plezierquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vanavond te doen denk je![]()
Wat is een dvjp?
Je zit een beetje onder de plak dus dan mis je teveel hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom maak je geen leuke ttquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel je verklapt dat er een onaangename plottwist is
Of toch niet? Wie weet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ajax sammyquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn band plakken. En een interview verder uitwerken. En eten. En ik denk ook nog wat schoonmaken.
Nee hoor. Alleen dat er een hoop nerds over de flos zijn dat het niet ging zoals ze dachten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja deze week komt het magazine binnen waarin een interview met mij staatquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn band plakken. En een interview verder uitwerken. En eten. En ik denk ook nog wat schoonmaken.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen dat er een hoop nerds over de flos zijn dat het niet ging zoals ze dachten.
Welke game?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik ben gefrustreerd omdat ik een game niet kan.
Ik ben toe aan het einde van mijn vakantie.
Wat heb ik gemist toen ik bij die kutfilm zatquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met Griekse goden. Doe mij de Noorse maar.quote:
Mhoa. Niet echt.quote:
Echt helemaal niks. Beetje gebagger van KLB'ertjes.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist toen ik bij die kutfilm zat
Oh, die is visueel echt mooiquote:
Stond het hek open daar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Beetje gebagger van KLB'ertjes.
Zeker, maar de besturing en fysiek is echt matig.quote:
Zonde van de controls.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, maar de besturing en fysiek is echt matig.
Ene keer werkt het wel, andere keer niet. Dan gaat je lasso eens niet de goede kant op, om wat voor reden dan ook. Dan land je in het water, en moet je opnieuw beginnen.
Jij bent mijn godin maar je bent weer van de marktquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met Griekse goden. Doe mij de Noorse maar.
Verder prachtig spel hoor maar als je een level 20 keer opnieuw moet doen, heb je dat ook wel gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonde van de controls.
Ik had die E3-presentatie van de developer gezien toentertijd. Hij was zo trots, je zag nog net geen tranenVond het wel wat hebben.
Ik ben toch alleen maar 'mijn dikke reet tegen te kribbe aan het gooien met mijn tegendraadsheid' ?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent mijn godin maar je bent weer van de markt![]()
![]()
Dikke bipsquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar 'mijn dikke reet tegen te kribbe aan het gooien met mijn tegendraadsheid' ?
Je reageert slechts op mensen wiens mening je niet deelt, zonder ook maar een tegenargument te geven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar 'mijn dikke reet tegen te kribbe aan het gooien met mijn tegendraadsheid' ?
Oefquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je reageert slechts op mensen wiens mening je niet deelt, zonder ook maar een tegenargument te geven.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je reageert slechts op mensen wiens mening je niet deelt, zonder ook maar een tegenargument te geven.
Ik heb goed geslapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Goedemorgen CL hoe is het met jou vandaag?![]()
Dus je kunt niks goeds noemen en de kritiek niet weerleggen maar als mensen kritiek hebben moeten ze hun mond houden.quote:
Wees blij met die winkel, nu heb je wat aan je dagquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapenZonder die hoerige winkel hier beneden had ik nu misschien nog geslapen.
Ik vond je review van je schranspartijen in Disneyland kostelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapenZonder die hoerige winkel hier beneden had ik nu misschien nog geslapen.
En ik heb me nog ingehouden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond je review van je schranspartijen in Disneyland kostelijk.
Jawel hoor. Sterker nog, dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kunt niks goeds noemen en de kritiek niet weerleggen maar als mensen kritiek hebben moeten ze hun mond houden.
Helder.
Veel plezier met Jersey Shore verder.
Wow moeilijk te bevatten dit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kunt niks goeds noemen en de kritiek niet weerleggen maar als mensen kritiek hebben moeten ze hun mond houden.
Helder.
Veel plezier met Jersey Shore verder.
Heb ook altijd problemen met zinnen, en woorden. Dus ik snap je wel.quote:
Echt wat voor jouquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:21 schreef Allures het volgende:
Ik heb een nieuwe zoekterm ontdekt
Kawaii stof/fabric
Allemaal glitter dieren en shit
Ik heb alleen nog nooit stof online gekochtquote:
Niet specifiek naar gekekenquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:37 schreef Allures het volgende:
Zat er een wasvoorschrift in?
En foto van het jurkje natuurlijk
Beetje dokter kan dat niks schelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:43 schreef Allures het volgende:
Ik heb vandaag een van mijn favoriete jurken aan maar hij kan eigenlijk echt niet meer... hij is echt even te groot
Mijn boezem valt er uit
Beter even iets anders aan voor ik naar de dokter ga
Maar mij welquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje dokter kan dat niks schelen.
Ja maar dan mogen ze dat wel effe zeggen toch bij de verkoopquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Cute
Maar muts misschien mocht ie dan helemaal niet in de machine
Dat doen ze toch nooit? Daarvoor heb je een waslabelquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dan mogen ze dat wel effe zeggen toch bij de verkoop
Nou ja, bij zo'n specifiek winkeltje en een afwijkend wasvoorschrift i.c.m. hoge verkoopprijs zou ik het wel klantvriendelijk vinden. Maar ik ga straks even kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat doen ze toch nooit? Daarvoor heb je een waslabel
Heeft ie rood haar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen maken om mijn Ierse date?
zou ze echt Obese zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Die ziet niet voor de eerste keer dikke hangers
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, ik date geen rooien, ben er zelf al een.
Ik stel me een soort Nigella Lawson voor bij Allures.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk het niet ook al vindt ze het wel interessant om telkens te roepen.
Qua bakken wel jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik stel me een soort Nigella Lawson voor bij Allures.
Zij is tegenwoordig heel dunquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:13 schreef Chia het volgende:
[..]
was het maar waarquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn broer heeft per ongeluk 2 rossige kindjes geproduceerdquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel nobel dat je dus de kans wil verkleinen dat je nieuwe rooie kindjes op aarde zet.
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, ik date geen rooien, ben er zelf al een.
Doe wel net zo'n soort jurk aan als zij ook draagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had toch al een chickie! En je deed toch maar 1 per keer!!quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik een match laten gaan ben ik bang.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:36 schreef Allures het volgende:
Deze
Duurde even om te zoeken dus loop een beetje achter
Nigella zou wel nooit zo'n druk patroon dragenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:36 schreef Allures het volgende:
Deze
Duurde even om te zoeken dus loop een beetje achter
Nigella zou wel nooit zo'n druk patroon dragenPrettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben in de war.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Je had toch al een chickie! En je deed toch maar 1 per keer!! [ afbeelding ]
Je doet geen trio's maak ik hieruit op. Klopt dat?quote:
Tot op heden is dat een correcte constatering.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet geen trio's maak ik hieruit op. Klopt dat?
Dat je maar met 1 chickie tegelijk praatquote:
krijg je dan ook snel je moneys? Want ik krijg vanmiddag de tablet al die ik gekocht heb omdat ik een miljoenmiljard terug krijg al maar het geld moet nog komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:58 schreef Samzz het volgende:
Oh kats, krijg net mijn definitieve aanslag binnen. Dat is snel.
TTOTMquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja. Heb je nog leuke subreddittips voor me?
Cumslutsquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/insaneparents/quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Sommige zijn echt heel heel slecht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die moest ik ontvolgen want ik kon er echt niet van slapen
Cryptozoologyquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Om op werk te kunnen lezen. The Red Pill Women is wel geinig.
Ja. Daarom beetje in de war, want weet even niet helemaal hoe verder te gaan qua daten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat je maar met 1 chickie tegelijk praat
En je date er al 1 maar hebt het nu ook over een match
Jij wel, maak ik hierop (niet) uit?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet geen trio's maak ik hieruit op. Klopt dat?
Trut. Ik heb het gelezen en lees nu deel 2quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/
Leuk he.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Trut. Ik heb het gelezen en lees nu deel 2
Bitches dumpen, mij daten. Duhquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Daarom beetje in de war, want weet even niet helemaal hoe verder te gaan qua daten.
r/awwquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:42 schreef Allures het volgende:
Mijn man laat me op Reddit alleen soms zon sub ding zien met schattige diertjes
Als we ergens moeten wachten en ik wordt irritant of zo. Dan geeft ie me die
Binnen een week na dagtekening stond in de brief. 4 mei is zaterdag, dus dan voor de 13e mei denk ik?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:31 schreef Allures het volgende:
[..]
krijg je dan ook snel je moneys? Want ik krijg vanmiddag de tablet al die ik gekocht heb omdat ik een miljoenmiljard terug krijg al maar het geld moet nog komen
Verder mag ik nog niet los tot het er is dus hopelijk snel
Misschien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij wel, maak ik hierop (niet) uit?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnen een week na dagtekening stond in de brief. 4 mei is zaterdag, dus dan voor de 13e mei denk ik?
Ik krijg echt koude rillingen van de verhalen over de trappen in de middle of nowhere. Nu ga ik deel 3 lezenquote:
quote:
Oh nee, ik heb mijn aangifte 1 maart al ingestuurd en kreeg vandaag de definitieve aanslag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:48 schreef Allures het volgende:
[..]dat is kei snel!
Maar ik heb die van mij pas net gedaan dus zal nog wel even duren maar dat is toch wel snel
Wat ga je er mee doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna 3000 euro terug![]()
Maar dat krijg ik ieder jaar zo ongeveer en net ook de definitieve aanslag gekregen.
Soms?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Soms is het leuk om een viespeuk te zijn.
Weet ik nog niet precies; in ieder geval een deel sparen aangezien ik een spaardoel heb.quote:
Nouja altijd lijkt me ook maar smerig.quote:
Ja dat wil ik ook. Daar ben ik wel aan toe na de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
Misschien moet ik mezelf een weekendje weg cadeau doen
Geldquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op termijn wil ik een andere badkamer; dus daar ben ik wat geld voor opzij aan het leggen. Verder had ik een aantal jaar geleden bijzonder weinig spaargeld en vind het nu wat verstandiger wat meer spaargeld aan te houden.
Badkamer en keuken moeten hier nog, en een nieuwe CV-ketel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op termijn wil ik een andere badkamer; dus daar ben ik wat geld voor opzij aan het leggen. Verder had ik een aantal jaar geleden bijzonder weinig spaargeld en vind het nu wat verstandiger wat meer spaargeld aan te houden.
Oh mijn dochter van 8 ook, ze heeft met haar verjaardag genoeg geld opgehaald om er een te kopen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zit te azen op de nieuwe Ipad Mini
Ipod?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zit te azen op de nieuwe Ipad Mini
Zet hem even in de bookmarks want heb concentratie van een goudvis.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Elvi het volgende:
Deze serie moeten jullie echt lezen. Holy shit.
Ja is een goeie. Jammer dat het nep is. Die knakker moet boeken gaan schrijven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Elvi het volgende:
Goed ben ik he. Door die reeks zit ik op reddit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Elvi het volgende:
Jezus toen ik 8 was kreeg ik een nep-Barbie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh mijn dochter van 8 ook, ze heeft met haar verjaardag genoeg geld opgehaald om er een te kopen.
En vaak al sneller, meestal op of rond de datum van de dagtekening. Soms zelfs een paar dagen eerder.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnen een week na dagtekening stond in de brief. 4 mei is zaterdag, dus dan voor de 13e mei denk ik?
Daarom vast ook de iPad mini in plaats van de gewone iPad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus toen ik 8 was kreeg ik een nep-Barbie.
Lekker hè?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Elvi het volgende:
Moneyzquote:
Ik ook last minute, maar ZZP dus moet alleen betalenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog maar even belasting aangifte gedaan, en krijg nog klein beetje terug. Wel fijn.
Kan ik weer nieuwe gordijntjes van betalen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ook last minute, maar ZZP dus moet alleen betalen![]()
![]()
Alsof je niet voldoende terug kan halen als zelfstandigequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ook last minute, maar ZZP dus moet alleen betalen![]()
![]()
Ecommercequote:
Ja, ze zijn er wel vlot mee idd. De dagtekening ligt ook in de toekomst, trouwens. Maar dat is volgens mij altijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En vaak al sneller, meestal op of rond de datum van de dagtekening. Soms zelfs een paar dagen eerder.
Ik moet alleen betalenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof je niet voldoende terug kan halen als zelfstandige
Heb er serieus wel eens over nagedacht, is makkelijk geld verdienen als je er goed uit ziet. Maar ik ben daar echt te lui voorquote:
En wat zou je erbij willen doen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ecommerce![]()
Ik zit er over na te denken om ondanks dat ik nu prima verdien, er toch wat bij te doen omdat ik moeite heb het geld wat ik er mee verdien, aan iets anders dan mijn bedrijfje uit te geven. En het is niet als of ik heel veel uren draai, dus ik zou prima parttime wat er bij kunnen doen. Plus werk ervaring is altijd wel chill, aangezien ik vanaf mijn 18e eigen baas ben...
Daar is vast ook een niche voor; luie camgirl die je uitkaffert voor tokensquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb er serieus wel eens over nagedacht, is makkelijk geld verdienen als je er goed uit ziet. Maar ik ben daar echt te lui voor
Wat zou je vragen voor een Hi-res, niet naakt fetisj foto?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb er serieus wel eens over nagedacht, is makkelijk geld verdienen als je er goed uit ziet. Maar ik ben daar echt te lui voor
Mensen bellen voor een energiecontract?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ecommerce![]()
Ik zit er over na te denken om ondanks dat ik nu prima verdien, er toch wat bij te doen omdat ik moeite heb het geld wat ik er mee verdien, aan iets anders dan mijn bedrijfje uit te geven. En het is niet als of ik heel veel uren draai, dus ik zou prima parttime wat er bij kunnen doen. Plus werk ervaring is altijd wel chill, aangezien ik vanaf mijn 18e eigen baas ben...
Er zit een heel groot ecommerce bedrijf in een dorpje hier in de buurt, die zoeken altijd mensen voor allerlei posities.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat zou je erbij willen doen?
Ik zou vooral bang zijn voor de reacties van mensen die ik kenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ook als je er niet goed uit ziet. Gewoon goed marktonderzoek doen vooraf en je kan met elk lichaam geld verdienen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een dingetje inderdaad...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn voor de reacties van mensen die ik ken.
Onherkenbaar voor de cam free bleeden. Bam.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook als je er niet goed uit ziet. Gewoon goed marktonderzoek doen vooraf en je kan met elk lichaam geld verdienen.
Je komt in een wereld terecht met Barbie en Tanger en dat soort gasten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah je wilt dus wel in die hoek blijven?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er zit een heel groot ecommerce bedrijf in een dorpje hier in de buurt, die zoeken altijd mensen voor allerlei posities.
Korting zou daar ook wel chill zijn, het is namelijk een sekswinkel
Woon je in dat gatquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er zit een heel groot ecommerce bedrijf in een dorpje hier in de buurt, die zoeken altijd mensen voor allerlei posities.
Daar heb je de optie 'cam onzichtbaar maken in mijn regio' voor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mits vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook als je er niet goed uit ziet. Gewoon goed marktonderzoek doen vooraf en je kan met elk lichaam geld verdienen.
Ja, tot je opeens je oom treft of zo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je de optie 'cam onzichtbaar maken in mijn regio' voor.
Juiste fetisj vinden waar mensen geld voor neerleggen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tot je opeens je oom treft of zo.
Dank u feestelijk.
Regio kan ook een land of een werelddeel zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank u feestelijk.
In de buurt jaquote:
Oh ik vind dat prima werk om te doen, ook waar ik het meeste ervaring mee heb. Ik ben ook heel goed in repetitieve klusjes en met cijfers, dus als het iets zou zijn als data overzetten of iets dergelijksquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah je wilt dus wel in die hoek blijven?
Zijn van die dingen die lijken mij zo saai
Opa! Lang niet gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank u feestelijk.
Allerlei posities huehuequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Is het nep?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja is een goeie. Jammer dat het nep is. Die knakker moet boeken gaan schrijven.
I taste ulterior motive.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regio kan ook een land of een werelddeel zijn.En je oom kun je vervolgens chanteren, dus nog meer inkomsten.
Link?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het GoT topic is er een ziedend.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat? In welk deel staat het?quote:
Welk deel weet ik niet meer want het is al een hele tijd geleden dat ik het heb gelezen maar ergens bekent hij het. Tis ook te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? In welk deel staat het?
Hij vertelt het wel goed. Als het een boek was dan zou ik het kopen
-zet aluhoedje op- of hij is gedwongen door de overheid om te zeggen dat het verzonnen isquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Welk deel weet ik niet meer want het is al een hele tijd geleden dat ik het heb gelezen maar ergens bekent hij het. Tis ook te mooi om waar te zijn.
Ik zit al de hele dag te genieten in dat topic.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het GoT topic is er een ziedend.
[ afbeelding ]
Natuurlijk heb je dat nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht hier iemand toch een camgirl worden, krijgen wij dan SC korting?
PS heb nog nooit een camgirl gezien en ben bang dat me dat weinig doet. Dat geklooi op bed en dat domme twerken.![]()
Hij tikt wekelijks tokens af om de Ohmibod te laten trillenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |