Ja, p. 450quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:49 schreef MissMSX het volgende:
Staat ze eigenlijk al in het Guinness book of records als vrouw met het langst gedragen kapsel ter wereld?
Je bent echt van de oude stempelquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:52 schreef MissMSX het volgende:
Nou, alaaf hoor. Leve de Koningin.
Bea dus, want dat zal altijd mijn Koningin blijven
450quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:59 schreef Vinniiee het volgende:
Hoeveel buitenlanders zouden er vandaag teleurgesteld in het oranje over straat lopen?
Vast welquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:49 schreef MissMSX het volgende:
Staat ze eigenlijk al in het Guinness book of records als vrouw met het langst gedragen kapsel ter wereld?
Gaat dit over voetbal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens kijken hoeveel nerds er vandaag vies mad zijn omdat hun favoriete sprookje niet liep zoals ze wilden.
Is dit een GoT spoiler?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens kijken hoeveel nerds er vandaag vies mad zijn omdat hun favoriete sprookje niet liep zoals ze wilden.
Oefquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je oud bent.
Ik weet niet of t om een spoiler gaat. Ik heb nog niks gezien. Wacht tot er wat meer afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:27 schreef Chia het volgende:
Grapje ik kijk geen GoT. En ook bij dingen die ik wel kijk care ik niet om spoilers.
Blijf dan vaker weg, loop je ook geen risico op spoilers.quote:Op maandag 29 april 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
denk dat dit mijn 2e of 3e keer is. Dus eigenlijk nee
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat vonden jullie er leuk aan?
Passieve agressie op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijf dan vaker weg, loop je ook geen risico op spoilers.
Nu wil ik ook kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Passieve agressie op de vroege ochtend.
[..]
Nu wil ik ook kijken.
Hmm, ieder zijn ding denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱
Hmm, ja dat had ik niet, ik had vooral zin in weer wat spanning. En die zat er wel in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ieder zijn ding denk ik.
Ik heb al te veel tijd nagedacht over wat er kan en moet gebeuren met de karakters dat er eigenlijk geen spanning meer was.
Maar goed, het verhaal is nu klaar. Ik lees over een jaar of 5 boek 6 wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gaat dit over de bijbel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.
Soms schijnt daar op gemod te worden, maar dat is alleen selectief blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.
Haha gisteren seks gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Moe. Alweer slecht geslapen. En spierpijn. Kutdag.
Nee, dan had ik wel goed geslapen. Spierpijn is van de bootcamp.quote:
Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel goed geslapen. Spierpijn is van de bootcamp.
Dame Voor Je Piemel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vanavond te doen denk je![]()
Wat is een dvjp?
Hmm, frustrerend dat ik nog zo weinig weet/kan. Maar komt vast goed met een paar weken. Zo dichtbij werken bevalt me wel, lekker fietsen ipv in de auto elke dag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?
Ga even weg te zeuren, ik heb gisteren t halve topic geveegdquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Soms schijnt daar op gemod te worden, maar dat is alleen selectief blijkbaar.
Waar men je dankbaar voor isquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga even weg te zeuren, ik heb gisteren t halve topic geveegd.
Lijkt me ook lastig ja. Komt vast welquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, frustrerend dat ik nog zo weinig weet/kan. Maar komt vast goed met een paar weken. Zo dichtbij werken bevalt me wel, lekker fietsen ipv in de auto elke dag.
Zodat ik niet kan bijlezen als er weer eens een relletje was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was er relletje?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zodat ik niet kan bijlezen als er weer eens een relletje was.
Moet je maar aanwezig zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dame voor jullie plezierquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vanavond te doen denk je![]()
Wat is een dvjp?
Je zit een beetje onder de plak dus dan mis je teveel hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom maak je geen leuke ttquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel je verklapt dat er een onaangename plottwist is
Of toch niet? Wie weet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ajax sammyquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn band plakken. En een interview verder uitwerken. En eten. En ik denk ook nog wat schoonmaken.
Nee hoor. Alleen dat er een hoop nerds over de flos zijn dat het niet ging zoals ze dachten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja deze week komt het magazine binnen waarin een interview met mij staatquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn band plakken. En een interview verder uitwerken. En eten. En ik denk ook nog wat schoonmaken.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen dat er een hoop nerds over de flos zijn dat het niet ging zoals ze dachten.
Welke game?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik ben gefrustreerd omdat ik een game niet kan.
Ik ben toe aan het einde van mijn vakantie.
Wat heb ik gemist toen ik bij die kutfilm zatquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met Griekse goden. Doe mij de Noorse maar.quote:
Mhoa. Niet echt.quote:
Echt helemaal niks. Beetje gebagger van KLB'ertjes.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist toen ik bij die kutfilm zat
Oh, die is visueel echt mooiquote:
Stond het hek open daar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Beetje gebagger van KLB'ertjes.
Zeker, maar de besturing en fysiek is echt matig.quote:
Zonde van de controls.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, maar de besturing en fysiek is echt matig.
Ene keer werkt het wel, andere keer niet. Dan gaat je lasso eens niet de goede kant op, om wat voor reden dan ook. Dan land je in het water, en moet je opnieuw beginnen.
Jij bent mijn godin maar je bent weer van de marktquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met Griekse goden. Doe mij de Noorse maar.
Verder prachtig spel hoor maar als je een level 20 keer opnieuw moet doen, heb je dat ook wel gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonde van de controls.
Ik had die E3-presentatie van de developer gezien toentertijd. Hij was zo trots, je zag nog net geen tranenVond het wel wat hebben.
Ik ben toch alleen maar 'mijn dikke reet tegen te kribbe aan het gooien met mijn tegendraadsheid' ?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent mijn godin maar je bent weer van de markt![]()
![]()
Dikke bipsquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar 'mijn dikke reet tegen te kribbe aan het gooien met mijn tegendraadsheid' ?
Je reageert slechts op mensen wiens mening je niet deelt, zonder ook maar een tegenargument te geven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar 'mijn dikke reet tegen te kribbe aan het gooien met mijn tegendraadsheid' ?
Oefquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je reageert slechts op mensen wiens mening je niet deelt, zonder ook maar een tegenargument te geven.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je reageert slechts op mensen wiens mening je niet deelt, zonder ook maar een tegenargument te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |