Ja, p. 450quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:49 schreef MissMSX het volgende:
Staat ze eigenlijk al in het Guinness book of records als vrouw met het langst gedragen kapsel ter wereld?
Je bent echt van de oude stempelquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:52 schreef MissMSX het volgende:
Nou, alaaf hoor. Leve de Koningin.
Bea dus, want dat zal altijd mijn Koningin blijven
450quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:59 schreef Vinniiee het volgende:
Hoeveel buitenlanders zouden er vandaag teleurgesteld in het oranje over straat lopen?
Vast welquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:49 schreef MissMSX het volgende:
Staat ze eigenlijk al in het Guinness book of records als vrouw met het langst gedragen kapsel ter wereld?
Gaat dit over voetbal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens kijken hoeveel nerds er vandaag vies mad zijn omdat hun favoriete sprookje niet liep zoals ze wilden.
Is dit een GoT spoiler?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens kijken hoeveel nerds er vandaag vies mad zijn omdat hun favoriete sprookje niet liep zoals ze wilden.
Oefquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je oud bent.
Ik weet niet of t om een spoiler gaat. Ik heb nog niks gezien. Wacht tot er wat meer afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:27 schreef Chia het volgende:
Grapje ik kijk geen GoT. En ook bij dingen die ik wel kijk care ik niet om spoilers.
Blijf dan vaker weg, loop je ook geen risico op spoilers.quote:Op maandag 29 april 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
denk dat dit mijn 2e of 3e keer is. Dus eigenlijk nee
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat vonden jullie er leuk aan?
Passieve agressie op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijf dan vaker weg, loop je ook geen risico op spoilers.
Nu wil ik ook kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Passieve agressie op de vroege ochtend.
[..]
Nu wil ik ook kijken.
Hmm, ieder zijn ding denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk dit was tijdens de hele aflevering: 😱😱😱
Hmm, ja dat had ik niet, ik had vooral zin in weer wat spanning. En die zat er wel in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ieder zijn ding denk ik.
Ik heb al te veel tijd nagedacht over wat er kan en moet gebeuren met de karakters dat er eigenlijk geen spanning meer was.
Maar goed, het verhaal is nu klaar. Ik lees over een jaar of 5 boek 6 wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gaat dit over de bijbel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef HostiMeister het volgende:
Eens hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.
Soms schijnt daar op gemod te worden, maar dat is alleen selectief blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, beetje zeiken in een topic waar je nooit komt. Flapdrol.
Haha gisteren seks gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Moe. Alweer slecht geslapen. En spierpijn. Kutdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |