Au pair nemen zodat die dat kan doen.quote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
Bij beton vind ik vlekken niet eens erg. Hoort een beetje bij de look
En ik vind iets dat 1x per jaar in de lak/olie weet ik het moet niet eens zo erg
Dat doet de werkster dan wel![]()
Ik vind iets wat elke dag moet erger/elke keer na het koken want dat moet ik dan doen
De kat doet zichzelfquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Au pair nemen zodat die dat kan doen.
Ik bedoelde dus koken en opruimen en shitquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
[..]
De kat doet zichzelf
Vandaag wel een nieuw meisje aangenomen voor de hond
Waarom?quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar dan moet ik eerst een nieuw huis kopen
Lol, over 25 jaar misschien. Als er niets kapot gaat.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij.moeten echt een nieuwe keuken.
Maar.in plaats daarvan hebben zonnepanelen een warmtepomp en vloerverwarming besteld.
Mijn theorie is dat we dan de keuken er zo uit hebben. (Maar weet ik niet zeker).
Zo'n keuken die een hele woonkamer in beslag neemt?quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de keuken die ik wil niet echt in m’n appartement past
Nou nee, maar wel groter dan de 6m2 die ik nu heb volgens mijquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n keuken die een hele woonkamer in beslag neemt?
Warmtepomp is gratis. Zonnepanelen heb ik via een energie Bespaarfonds. Betaal nu ¤215 aan energie en straks ¤140 voor het fonds en na 10 jaar vrij.quote:Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol, over 25 jaar misschien. Als er niets kapot gaat.
Zet je scherm maar extreem helder, anders zie je niks.quote:
Dat is niet erg groot neequote:Op maandag 29 april 2019 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel groter dan de 6m2 die ik nu heb volgens mij
Welke is het geworden?quote:Op maandag 29 april 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe telefoon is eindelijk binnen.
Even kijken hoe het allemaal werkt
Zo speel ik enge gamesquote:Op maandag 29 april 2019 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet je scherm maar extreem helder, anders zie je niks.
Salderen wordt vanaf 2023 afgebouwd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als mijn berekening klopt en salderen blijft bestaan ben je gek als je geen geld haalt uit het Energiebespaarfonds. 0,9% rente. Gelijk besparing op je energiekosten dus maandlasten. Mits je veel zelf doet en all Electric gaat met ongeveer 0 verbruik ah einde van het jaar.
Moet wel echt zeker nog lang blijven wonen.
Ik haat dat soort spellen. Zit zo enorm veel saaie bagger tussen die volledig leunen op goedkope jumpscaresquote:
De Experia. Even goedkope tussenoplossing.quote:
Ik speel geen enge gamesquote:
Salderen was vorige week nog in het nieuws, voordeel wordt compleet afgebouwd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als mijn berekening klopt en salderen blijft bestaan ben je gek als je geen geld haalt uit het Energiebespaarfonds. 0,9% rente. Gelijk besparing op je energiekosten dus maandlasten. Mits je veel zelf doet en all Electric gaat met ongeveer 0 verbruik ah einde van het jaar.
Moet wel echt zeker nog lang blijven wonen.
Ok maar ik durf dus ook niet rdr:undead nightmare te spelenquote:Op maandag 29 april 2019 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik haat dat soort spellen. Zit zo enorm veel saaie bagger tussen die volledig leunen op goedkope jumpscares
quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik durf dus ook niet rdr:undead nightmare te spelenik deed een poging maar ik raakte in paniek en ging er vandoor op m'n paard
Als ik weer een vriendje heb dan wil ik weer een poging doen maar dan moet hij wel naast me zitten en rustgevend over m'n rug aaien
Aaaahwquote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik durf dus ook niet rdr:undead nightmare te spelenik deed een poging maar ik raakte in paniek en ging er vandoor op m'n paard
Als ik weer een vriendje heb dan wil ik weer een poging doen maar dan moet hij wel naast me zitten en rustgevend over m'n rug aaien
Dat zou per 2020 en is alweer 3 jaar vertraagd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Salderen was vorige week nog in het nieuws, voordeel wordt compleet afgebouwd.
Jonge, je moet die investering helemaal niet doen om het klimaat, want dat helpt toch geen zak op het geheel gezienquote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou per 2020 en is alweer 3 jaar vertraagd.
Ik ergerde me eerst aan die groene revolutie (die eigenlijk niets helpt) maar dacht beter meedoen want die klimaat schreeuwers gaan toch winnen.
Welke man gat er vrijwillig naar een gamende vrouw kijken?quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs mensen voor zouden betalen!quote:Op maandag 29 april 2019 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Welke man gat er vrijwillig naar een gamende vrouw kijken?
Dat denk ik ook wel eensquote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net lijstje gemaakt van de spellen die ik nog moet spelen.
Moet misschien een jaartje vrij nemen
Ik weet t wel zekerquote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs mensen voor zouden betalen!
Nog geen platina:quote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens![]()
![]()
Ik krijg the witcher al niet uitgespeeld.
Arme @Lokasennaquote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen platina:
Unravel
Steamworld Dig
South Park: The Stick of truth
Ys Origin
Thea: The Awakening
The Escapists
Disney Afternoon Collection
The Banner Saga
Tetris Ultimate
Slain
Portal Knights
Mega Man Legacy Collection
Marvel Ultimate Alliance
Harvest Moon: Save the Homeland
Harvest Moon: A Wonderful Life special Edition
Gwent: The Witcher Card game
Goat Simulator
Final Fantasy VII
Fallen Legion: Flames of Rebellion
Dragon’s Dogma: Dark Arisen
Don’t Starve: Console Edition
Divinity: Original Sin Enhanced Edition
Darksiders 2 Deathinitive Edition
Darkest Dungeon
Armello
Aqua Kitty Milk Mine Defender DX
88 Heroes
Fysiek:
Deadpool
Witcher 3
Dark Souls 2
Numantia
Knowledge is Power
Farming Simulator 2015
The Witch and the Hundred Knight
The Order 1886
Middle Earth: Shadow of Mordor
Lego Marvel Superheroes
Dragon Age Inquisition
Lego Worlds
Torment: Tides of Numenera
Little Big Planet 3
Diablo 3 Eternal collection
The Last of Us
Bloodborne
Ni no Kuni 2
Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition
RDR2 is echt zo'n simpel spel, een zwakzinnige kan dat nog spelenquote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil red Dead redemption, days gone en dying light ook hebben![]()
Al weet ik nu al dat ik t daar moeilijk mee ga krijgen.
Waarom niet?quote:Op maandag 29 april 2019 18:46 schreef MCH het volgende:
[..]
maar niet voor jou denk ik, tenzij je naakt in je roze snoopy string gaat gamen
Das meer dan ik nog... voor nu althans.quote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen platina:
Unravel
Steamworld Dig
South Park: The Stick of truth
Ys Origin
Thea: The Awakening
The Escapists
Disney Afternoon Collection
The Banner Saga
Tetris Ultimate
Slain
Portal Knights
Mega Man Legacy Collection
Marvel Ultimate Alliance
Harvest Moon: Save the Homeland
Harvest Moon: A Wonderful Life special Edition
Gwent: The Witcher Card game
Goat Simulator
Final Fantasy VII
Fallen Legion: Flames of Rebellion
Dragon’s Dogma: Dark Arisen
Don’t Starve: Console Edition
Divinity: Original Sin Enhanced Edition
Darksiders 2 Deathinitive Edition
Darkest Dungeon
Armello
Aqua Kitty Milk Mine Defender DX
88 Heroes
Fysiek:
Deadpool
Witcher 3
Dark Souls 2
Numantia
Knowledge is Power
Farming Simulator 2015
The Witch and the Hundred Knight
The Order 1886
Middle Earth: Shadow of Mordor
Lego Marvel Superheroes
Dragon Age Inquisition
Lego Worlds
Torment: Tides of Numenera
Little Big Planet 3
Diablo 3 Eternal collection
The Last of Us
Bloodborne
Ni no Kuni 2
Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition
Ik heb geen idee, maar altijd moeite met schieten, ik heb liever een zwaard.quote:Op maandag 29 april 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
RDR2 is echt zo'n simpel spel, een zwakzinnige kan dat nog spelen![]()
Och, ga ze niet allemaal binnenkort spelen hoor.quote:
Wij spelen wel echt totaal andere spellen, lol.quote:Op maandag 29 april 2019 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das meer dan ik nog... voor nu althans.![]()
Tekken 7, Red Dead redemption, days gone, dying light, Spider-Man, far cry 76, Far cry 5, the division 2, ghost of tsashumi, spyro, crash bandycoot
Ik ken ook maar heel weinig spellenquote:Op maandag 29 april 2019 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, ga ze niet allemaal binnenkort spelen hoor.
Maar moet toch wat doen als ze naar de kerk is.
[..]
Wij spelen wel echt totaal andere spellen, lol.
Unravel uitspelen is niet zo moeilijk. Lekker beetje puzzelen, beetje platformen.quote:Op maandag 29 april 2019 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken ook maar heel weinig spellen![]()
Spyro en crash bsndycoot staan op mn lijstje omdat de kinderen dat vroeger zo leuk vonden![]()
Unravel heb ik ook en ik vond What remains of Edith finch heel leuk
Ik denk dat mensen dan juist niet gaan kijken.quote:Op maandag 29 april 2019 18:46 schreef MCH het volgende:
[..]
maar niet voor jou denk ik, tenzij je naakt in je roze snoopy string gaat gamen
Nou, veel plezier ermee dan.quote:Op maandag 29 april 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
RDR2 is echt zo'n simpel spel, een zwakzinnige kan dat nog spelen![]()
Nee, ik werd afgeleid door the witcher en horizonquote:Op maandag 29 april 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Unravel uitspelen is niet zo moeilijk. Lekker beetje puzzelen, beetje platformen.
Alleen de trofee voor ieder level halen zonder dood te gaan. Pfoe he.
Little Big Planet al uitgespeeld?
Ja Tnx. Godverdomme zeg.quote:Op maandag 29 april 2019 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet je scherm maar extreem helder, anders zie je niks.
Zag zelfs ergens een artikel voorbij komen welke helderheidsinstellingen het beste zijn voor je TV om deze aflevering te kijkenquote:
O God. Is er weer iemand van de glijbaan gepleurd.quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Het zwembad van Ede was in het nieuws bij de NOS
Ik heb er gewoon een fronsrimpel bij.quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag zelfs ergens een artikel voorbij komen welke helderheidsinstellingen het beste zijn voor je TV om deze aflevering te kijken
Nee, het is een natuurzwembad met beestjes en groen en niet verwarmdquote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O God. Is er weer iemand van de glijbaan gepleurd.
Weet niet of je voor Platina enzo gaat, maar LBP heeft levels voor meerdere personen. En een trofee voor voor alles met 2 mensen hebben gedaan.quote:Op maandag 29 april 2019 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik werd afgeleid door the witcher en horizon
Heb naderhand nagelezen wie er nou dood warenquote:
Wie waren er nou ook alweer dood?quote:Op maandag 29 april 2019 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb naderhand nagelezen wie er nou dood waren
Had net zo goed Hot Pie kunnen zijn.
O die! Is dat hierquote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, het is een natuurzwembad met beestjes en groen en niet verwarmd
Ik zit ook al te googelen.quote:Op maandag 29 april 2019 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb naderhand nagelezen wie er nou dood waren
Had net zo goed Hot Pie kunnen zijn.
In volgorde van tijd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 29 april 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In volgorde van tijd:Van die laatste kreeg ik nog geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik nu vast naar die centen fluiten
Oeh de wethouder nam ook een duikquote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Het zwembad van Ede was in het nieuws bij de NOS
quote:Op maandag 29 april 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In volgorde van tijd:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zo'n stereotype CDA'er?quote:
Niemand dus die relevant is.quote:
Ik weet niet eens hoe dat werkt met die trofeeen enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of je voor Platina enzo gaat, maar LBP heeft levels voor meerdere personen. En een trofee voor voor alles met 2 mensen hebben gedaan.
Als je iemand nodig hebt, ik ben beschikbaar
Witcher wel verdomd goed spel. Jammer dat ik een scrub ben en niet op hard kan spelen.
Geen Carice tetten meerquote:Op maandag 29 april 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand dus die relevant is.
Beetje zinloze hype dus weer van te voren.
Ik weet dat samenspelen ook pas sinds kort, toen iemand uit het ps4 topic mij kwam helpen voor een trofee.quote:Op maandag 29 april 2019 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat werkt met die trofeeen enzo.
En ook niet hoe je samen kan spelen als je niet samen bent![]()
En ik speel sowieso op gemakkelijk, want ik vind t nogal gauw saai als ik n paar keer dood ga en het wil niet.
Witcher.quote:Op maandag 29 april 2019 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar nu wil ik eigenlijk weer even n uurtje the witcher doen, want ik zit midden in n quest![]()
En dan wil ik dat ook afmaken...
Stil zijn, verder niets.quote:Op maandag 29 april 2019 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Gaan jullie nog wat aan Dodenherdenking doen?
Ik heb altijd wilde plannen, maar meestal ben ik te luiquote:
Wilde plannen? Wat dan?quote:Op maandag 29 april 2019 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb altijd wilde plannen, maar meestal ben ik te lui
Naar de lokale herdenking, maar ik ben pas één keer geweest, omdat ik een krans moest/mocht leggenquote:
Dan heb je niet veel opties nee.quote:Op maandag 29 april 2019 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet tot 8 uur werken 4 mei. Dus ik blijf na werk gewoon een paar minuutjes stil voor de tv zitten denk ik?
Schop onder je hol en gewoon gaanquote:Op maandag 29 april 2019 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar de lokale herdenking, maar ik ben pas één keer geweest, omdat ik een krans moest/mocht leggen
Niet handig als ik om 8 uur al slaapquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op maandag 29 april 2019 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet handig als ik om 8 uur al slaap
quote:Op maandag 29 april 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn oma stoppen ze ook rond die tijd in bed. Begrijp het wel.
Niet zo'n misgunner zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
De buurtkoters hebben vakantie en zijn weer eens aan het schreeuwen
Ze moeten toch ergens even hun energie kwijt als ze niet op een schoolplein kunnen lopen schreeuwen overdag.quote:
Er waren vanmiddag ook wat kinderen naar een hond aan het gillen, meteen op hun donder gekregen van het baasjequote:
Zelf nooit kind geweestquote:
Laatst nog Django Unchained gekekenquote:
Daar hebben ze al de hele dag de tijd voor gehad.quote:Op maandag 29 april 2019 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens even hun energie kwijt als ze niet op een schoolplein kunnen lopen schreeuwen overdag.
Nice, goed afgerichtquote:Op maandag 29 april 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren vanmiddag ook wat kinderen naar een hond aan het gillen, meteen op hun donder gekregen van het baasje
Doen ze maar lekker thuis bij hun ouders.quote:Op maandag 29 april 2019 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens even hun energie kwijt als ze niet op een schoolplein kunnen lopen schreeuwen overdag.
Die moeten werkenquote:Op maandag 29 april 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen ze maar lekker thuis bij hun ouders.
Als ik de tv harder moet zetten om die te kunnen horen, dan heb ik er wel last van.quote:Op maandag 29 april 2019 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Om half 9 heb je daar toch nog geen last van. Tenzij je net als Miss als een oudje al op bed ligt.
Dan lekker die zeikbuurman uithangen waar de kinderen hondendrollen bij door de brievenbus gooien enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik de tv harder moet zetten om die te kunnen horen, dan heb ik er wel last van.
Eieren tegen de ruiten gooienquote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lekker die zeikbuurman uithangen waar de kinderen hondendrollen bij door de brievenbus gooien enzo.
Vervolgens betrappen en die drollen in hun gezichtjes uitsmerenquote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lekker die zeikbuurman uithangen waar de kinderen hondendrollen bij door de brievenbus gooien enzo.
Prima te doen met een beetje werparm. En anders de bewoner bekogelen met eieren als 'ie naar buiten komt.quote:
Dat is me nog nooit gebeurdquote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervolgens betrappen en die drollen in hun gezichtjes uitsmerenMet je vuist
Ze hebben wel een keer een bal op het dak gekregen. Helemaal teleurgesteld dat ik hem niet ging halen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima te doen met een beetje werparm. En anders de bewoner bekogelen met eieren als 'ie naar buiten komt.
Dat soort buren ja.quote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel een keer een bal op het dak gekregen. Helemaal teleurgesteld dat ik hem niet ging halen.
Ja ik ben niet gekquote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben geen cougar.quote:Op maandag 29 april 2019 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Dat ik nu pas zie dat Vinnie en CL een match zijn
Ik ben hier niet de kinderhater hè, daar hebben we jullie al voorquote:
We hebben genoeg aan de beelden van toen je nog wel eens bij ons sliep.quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan krijgt Air m'n tetten nooit te zien
Dan verandert er dus helemaal niks.quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan krijgt Air m'n tetten nooit te zien
Toen waren ze nog wel pront ja.quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We hebben genoeg aan de beelden van toen je nog wel eens bij ons sliep.
Handig met brandquote:Op maandag 29 april 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan/mag hier het dak niet eens op als ik het zou willen.
Mwahquote:
Jij blijft tegenwerken terwijl ze steeds meer richting het zuiden gaanquote:Op maandag 29 april 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij blijft hunkeren terwijl ze steeds meer richting het zuiden gaan
Jaaah als je vroeger in ons boekje van zeikmensen stond had je geen leven meer.quote:Op maandag 29 april 2019 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb leuke herinneringen aan dat soort buurzeikerds. Altijd een bevredigende sport om ze weer op de kast te krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:00 schreef Elvi het volgende:
Kun jij jezelf knockout slaan met je jetsers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fapje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow dan is je leven wel over jaquote:Op maandag 29 april 2019 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaaah als je vroeger in ons boekje van zeikmensen stond had je geen leven meer.
Erg leuk was zappen met een universele ab. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal schakelen naar tussen kunst en kitch met volume op 50.![]()
We waren, tja ik weet het niet 10-11?quote:
Deed je dat bij @zeefje?quote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met de knieen in de nek lijken ze niet zo groot meer
Zijn kleine meisjes dan extra klein?quote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met de knieen in de nek lijken ze niet zo groot meer
jij zegt toch nu dat hun leven over wasquote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We waren, tja ik weet het niet 10-11?
Ik.weet nog goed dat we dat deden bij mensen die snel kwaad waren. Behoorlijk wat flipten er door de pan uit.
Geen ideequote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn kleine meisjes dan extra klein?
Gewoon een klein trappetje voor hem kopen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je dan wel doggy genomen worden door een superklein mannetje als dop?
Jijquote:
misschien met zo'n houten Ikea opstapje?quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Huishoudtrap, kan ie daarna de ramen zemen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon een klein trappetje voor hem kopen.
Hoi jijquote:Op maandag 29 april 2019 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huishoudtrap, kan ie daarna de ramen zemen.
Slimquote:Op maandag 29 april 2019 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huishoudtrap, kan ie daarna de ramen zemen.
Praktisch vooral.quote:
Je hebt van die hele schattige voor tekkels zodat ze op de bank kunnen liggen!quote:Op maandag 29 april 2019 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon een klein trappetje voor hem kopen.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja wacht, voor jou is dat verschil wat kleiner. Sorry
Alles oké met jou?quote:
Ik heb ineens striae op één tet.quote:
Precies goed lijkt me.quote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt van die hele schattige voor tekkels zodat ze op de bank kunnen liggen!
Picsquote:Op maandag 29 april 2019 21:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb ineens striae op één tet.Niet eerlijk, want er is al jaren geen toename in volume. En al helemaal geen onevenredige toename.
Bij wijze van he.quote:Op maandag 29 april 2019 21:11 schreef Allures het volgende:
[..]
jij zegt toch nu dat hun leven over was
Ik weet dat je mentaal nog 12 bent maar een beetje meer inzicht zou je al wel kunnen hebben
Misschien beweegt ie meer dan de ander? Dat ie verder moet rekken?quote:Op maandag 29 april 2019 21:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb ineens striae op één tet.Niet eerlijk, want er is al jaren geen toename in volume. En al helemaal geen onevenredige toename.
Altijd alles goed hierquote:
Dit is trouwens karaktermoord.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
* Gulpt broek alvast openquote:Op maandag 29 april 2019 21:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh nou you didn't
*ranzige striaeplaatjes zoeken doet*
Het is links en ben rechts dominant. Ik hoopte misschien door krachttoename (waar links ook meer kon inlopen dan rechts), maar daarvoor zitten de marks op de verkeerde plek. Maar misschien heb ik ze straks rechts ook wel ineens.quote:Op maandag 29 april 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien beweegt ie meer dan de ander? Dat ie verder moet rekken?
Je bent zellufquote:
Rip je tietenquote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is links en ben rechts dominant. Ik hoopte misschien door krachttoename (waar links ook meer kon inlopen dan rechts), maar daarvoor zitten de marks op de verkeerde plek. Maar misschien heb ik ze straks rechts ook wel ineens.
Gefeliciteerd, je bent oud en verlept.quote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is links en ben rechts dominant. Ik hoopte misschien door krachttoename (waar links ook meer kon inlopen dan rechts), maar daarvoor zitten de marks op de verkeerde plek. Maar misschien heb ik ze straks rechts ook wel ineens.
Ga je met me mee naar een jongerendag van de FVD?quote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Als striae daar een graadmeter voor is, dan ben ik dat al 15 jaar.quote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent oud en verlept.
4G en een goede slaapzak en FOK!ken voelt bijna net als thuis.quote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelfs al slapend onder een brug?
Immer positief jij!
Dat is waar.quote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
4G en een goede slaapzak en FOK!ken voelt bijna net als thuis.
Ik heb last van mn hooikoorts dus de enige vochtige grot die ik nu heb is mn rechter-neusgat.quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waar.
Met een beetje fantasie is het een vochtig grotje
Preciesquote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waar.
Met een beetje fantasie is het een vochtig grotje
Ik app je wel wat uit de tettenappquote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef Faxie het volgende:
Meer tieten graag, voordat ik ook een slaapzak krijg
Mag wel in DMquote:Op maandag 29 april 2019 21:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dit is niet het topic waarin dat mag toch?
Wellicht ga ik er op in en laat ik jou iets aanvoelenquote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat zou aanvoelen alsof ik je probeer te verleiden
Ze zijn druk bezig met het verwijderen van postsquote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht ga ik er op in en laat ik jou iets aanvoelen
Maar één iemand hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 21:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig met het verwijderen van posts
Dit keer een andere dick pic dan die ene die je ook gebruikt voor je verjaardagsuitnodigingen?quote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht ga ik er op in en laat ik jou iets aanvoelen
Zonder slagroom deze keerquote:Op maandag 29 april 2019 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit keer een andere dick pic dan die ene die je ook gebruikt voor je verjaardagsuitnodigingen?
Dankquote:
Baggeren.quote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef phoenyx het volgende:
Ik kwam wat te laat binnen om te zien wat er allemaal gebeurde
Mevrouw Mod voor jouquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke bedankt voor het verhelderen van dat woordelijk dingetje. Mevrouw PR
Ze hadden het over jou.quote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef phoenyx het volgende:
Ik kwam wat te laat binnen om te zien wat er allemaal gebeurde
Zou zelf het vleiender vinden als ze mevrouw PR tegen me zeiden in plaats van mevrouw mod, mods zijn er zoveel, PR's zijn echt speciaalquote:
In deze SC zitten wel meer "speciale" mensen; dat is niet altijd vleiend.quote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zou zelf het vleiender vinden als ze mevrouw PR tegen me zeiden in plaats van mevrouw mod, mods zijn er zoveel, PR's zijn echt speciaal
Wie zijn er speciaal waarbij het niet vleiend is?quote:Op maandag 29 april 2019 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze SC zitten wel meer "speciale" mensen; dat is niet altijd vleiend.
Vleiend ga ik niet voorquote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zou zelf het vleiender vinden als ze mevrouw PR tegen me zeiden in plaats van mevrouw mod, mods zijn er zoveel, PR's zijn echt speciaal
“Neem condooms mee, ik zeg niet wat we gaan doen.”?quote:Op maandag 29 april 2019 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit keer een andere dick pic dan die ene die je ook gebruikt voor je verjaardagsuitnodigingen?
quote:Op maandag 29 april 2019 22:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
“Neem condooms mee, ik zeg niet wat we gaan doen.”?
Slapen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog goede tips voor het weekend?
Jezelf proberen te vermakenquote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoep'n, brek'n en angoan.quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Endgamequote:Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de bios. Waarom doe ik dat dan ook tijdens de vakantie.
Je internet abbo opzeggen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoor iedereen daar over. Ik heb uberhaupt nog nooit een van die films gezien volgens mijquote:
Ik wil m wel graag zien. Maar ik heb nog niet alle losse films gezien.quote:Op maandag 29 april 2019 22:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen daar over. Ik heb uberhaupt nog nooit een van die films gezien volgens mij
Zo. Fucking. Awesome.quote:Op maandag 29 april 2019 22:14 schreef DrMarten het volgende:
Zo, GoT gezien. Ondanks de dikke spoiler was ie tof
Post jij hier vakerquote:Op maandag 29 april 2019 22:26 schreef phoenyx het volgende:
geen got spoilers graag, ik heb geen hbo
Iemand ging dood in het donker.quote:Op maandag 29 april 2019 22:26 schreef phoenyx het volgende:
geen got spoilers graag, ik heb geen hbo
quote:Op maandag 29 april 2019 22:14 schreef DrMarten het volgende:
Zo, GoT gezien. Ondanks de dikke spoiler was ie tof
Wat vonden jullie er leuk aan?quote:
Dat ene! Ongeveer bij het einde!quote:Op maandag 29 april 2019 22:37 schreef phoenyx het volgende:
Zonder in detail te treden, of globaal te vertellen wat er gebeurde
Checkquote:
altijdquote:
haha afgelopen weekend al gedaan.quote:
heb jij wel eens geleerd om lief te zijn?quote:
Er bestaan spoiler tags. Maak je niet druk.quote:Op maandag 29 april 2019 22:37 schreef phoenyx het volgende:
Zonder in detail te treden, of globaal te vertellen wat er gebeurde
Wat?quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende diegene waarvan we de naam niet mogen zeggen.
Dag vriendquote:Op maandag 29 april 2019 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen iets langer liggen.Mijn vriendin moet naar de oogkliNiek. Leek me verstandig dat ik rij. Iets met noclaim ofzo.
Trusten mensen en Faxie.![]()
Wil je delen waar je naar opzoek bent?quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kun je op insta niet op meerdere termen zoeken?
Haircuts. Maar heb het ook wel eens met andere termen gehad.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je delen waar je naar opzoek bent?
Tomatensoep + Italiaanse bol. Denk ik.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je delen waar je naar opzoek bent?
Jason Statham-stijlquote:Op maandag 29 april 2019 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haircuts. Maar heb het ook wel eens met andere termen gehad.
Als je langer haar hebt dan heb je ook meer opties.quote:Op maandag 29 april 2019 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is te kaal voor mijn hoofd.
Nja, echt lang is het niet maar kort ook nietquote:Op maandag 29 april 2019 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je langer haar hebt dan heb je ook meer opties.
That's what she saidquote:Op maandag 29 april 2019 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nja, echt lang is het niet maar kort ook niet
Geefquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeien met slagroom in bed
Vet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |