Au pair nemen zodat die dat kan doen.quote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
Bij beton vind ik vlekken niet eens erg. Hoort een beetje bij de look
En ik vind iets dat 1x per jaar in de lak/olie weet ik het moet niet eens zo erg
Dat doet de werkster dan wel![]()
Ik vind iets wat elke dag moet erger/elke keer na het koken want dat moet ik dan doen
De kat doet zichzelfquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Au pair nemen zodat die dat kan doen.
Ik bedoelde dus koken en opruimen en shitquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
[..]
De kat doet zichzelf
Vandaag wel een nieuw meisje aangenomen voor de hond
Waarom?quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar dan moet ik eerst een nieuw huis kopen
Lol, over 25 jaar misschien. Als er niets kapot gaat.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij.moeten echt een nieuwe keuken.
Maar.in plaats daarvan hebben zonnepanelen een warmtepomp en vloerverwarming besteld.
Mijn theorie is dat we dan de keuken er zo uit hebben. (Maar weet ik niet zeker).
Zo'n keuken die een hele woonkamer in beslag neemt?quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de keuken die ik wil niet echt in m’n appartement past
Nou nee, maar wel groter dan de 6m2 die ik nu heb volgens mijquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n keuken die een hele woonkamer in beslag neemt?
Warmtepomp is gratis. Zonnepanelen heb ik via een energie Bespaarfonds. Betaal nu ¤215 aan energie en straks ¤140 voor het fonds en na 10 jaar vrij.quote:Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol, over 25 jaar misschien. Als er niets kapot gaat.
Zet je scherm maar extreem helder, anders zie je niks.quote:
Dat is niet erg groot neequote:Op maandag 29 april 2019 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel groter dan de 6m2 die ik nu heb volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |