Au pair nemen zodat die dat kan doen.quote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
Bij beton vind ik vlekken niet eens erg. Hoort een beetje bij de look
En ik vind iets dat 1x per jaar in de lak/olie weet ik het moet niet eens zo erg
Dat doet de werkster dan wel![]()
Ik vind iets wat elke dag moet erger/elke keer na het koken want dat moet ik dan doen
De kat doet zichzelfquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Au pair nemen zodat die dat kan doen.
Ik bedoelde dus koken en opruimen en shitquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
[..]
De kat doet zichzelf
Vandaag wel een nieuw meisje aangenomen voor de hond
Waarom?quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar dan moet ik eerst een nieuw huis kopen
Lol, over 25 jaar misschien. Als er niets kapot gaat.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij.moeten echt een nieuwe keuken.
Maar.in plaats daarvan hebben zonnepanelen een warmtepomp en vloerverwarming besteld.
Mijn theorie is dat we dan de keuken er zo uit hebben. (Maar weet ik niet zeker).
Zo'n keuken die een hele woonkamer in beslag neemt?quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de keuken die ik wil niet echt in m’n appartement past
Nou nee, maar wel groter dan de 6m2 die ik nu heb volgens mijquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n keuken die een hele woonkamer in beslag neemt?
Warmtepomp is gratis. Zonnepanelen heb ik via een energie Bespaarfonds. Betaal nu ¤215 aan energie en straks ¤140 voor het fonds en na 10 jaar vrij.quote:Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol, over 25 jaar misschien. Als er niets kapot gaat.
Zet je scherm maar extreem helder, anders zie je niks.quote:
Dat is niet erg groot neequote:Op maandag 29 april 2019 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel groter dan de 6m2 die ik nu heb volgens mij
Welke is het geworden?quote:Op maandag 29 april 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe telefoon is eindelijk binnen.
Even kijken hoe het allemaal werkt
Zo speel ik enge gamesquote:Op maandag 29 april 2019 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet je scherm maar extreem helder, anders zie je niks.
Salderen wordt vanaf 2023 afgebouwd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als mijn berekening klopt en salderen blijft bestaan ben je gek als je geen geld haalt uit het Energiebespaarfonds. 0,9% rente. Gelijk besparing op je energiekosten dus maandlasten. Mits je veel zelf doet en all Electric gaat met ongeveer 0 verbruik ah einde van het jaar.
Moet wel echt zeker nog lang blijven wonen.
Ik haat dat soort spellen. Zit zo enorm veel saaie bagger tussen die volledig leunen op goedkope jumpscaresquote:
De Experia. Even goedkope tussenoplossing.quote:
Ik speel geen enge gamesquote:
Salderen was vorige week nog in het nieuws, voordeel wordt compleet afgebouwd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als mijn berekening klopt en salderen blijft bestaan ben je gek als je geen geld haalt uit het Energiebespaarfonds. 0,9% rente. Gelijk besparing op je energiekosten dus maandlasten. Mits je veel zelf doet en all Electric gaat met ongeveer 0 verbruik ah einde van het jaar.
Moet wel echt zeker nog lang blijven wonen.
Ok maar ik durf dus ook niet rdr:undead nightmare te spelenquote:Op maandag 29 april 2019 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik haat dat soort spellen. Zit zo enorm veel saaie bagger tussen die volledig leunen op goedkope jumpscares
quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik durf dus ook niet rdr:undead nightmare te spelenik deed een poging maar ik raakte in paniek en ging er vandoor op m'n paard
Als ik weer een vriendje heb dan wil ik weer een poging doen maar dan moet hij wel naast me zitten en rustgevend over m'n rug aaien
Aaaahwquote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik durf dus ook niet rdr:undead nightmare te spelenik deed een poging maar ik raakte in paniek en ging er vandoor op m'n paard
Als ik weer een vriendje heb dan wil ik weer een poging doen maar dan moet hij wel naast me zitten en rustgevend over m'n rug aaien
Dat zou per 2020 en is alweer 3 jaar vertraagd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Salderen was vorige week nog in het nieuws, voordeel wordt compleet afgebouwd.
Jonge, je moet die investering helemaal niet doen om het klimaat, want dat helpt toch geen zak op het geheel gezienquote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou per 2020 en is alweer 3 jaar vertraagd.
Ik ergerde me eerst aan die groene revolutie (die eigenlijk niets helpt) maar dacht beter meedoen want die klimaat schreeuwers gaan toch winnen.
Welke man gat er vrijwillig naar een gamende vrouw kijken?quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs mensen voor zouden betalen!quote:Op maandag 29 april 2019 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Welke man gat er vrijwillig naar een gamende vrouw kijken?
Dat denk ik ook wel eensquote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net lijstje gemaakt van de spellen die ik nog moet spelen.
Moet misschien een jaartje vrij nemen
Ik weet t wel zekerquote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs mensen voor zouden betalen!
Nog geen platina:quote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens![]()
![]()
Ik krijg the witcher al niet uitgespeeld.
Arme @Lokasennaquote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen platina:
Unravel
Steamworld Dig
South Park: The Stick of truth
Ys Origin
Thea: The Awakening
The Escapists
Disney Afternoon Collection
The Banner Saga
Tetris Ultimate
Slain
Portal Knights
Mega Man Legacy Collection
Marvel Ultimate Alliance
Harvest Moon: Save the Homeland
Harvest Moon: A Wonderful Life special Edition
Gwent: The Witcher Card game
Goat Simulator
Final Fantasy VII
Fallen Legion: Flames of Rebellion
Dragon’s Dogma: Dark Arisen
Don’t Starve: Console Edition
Divinity: Original Sin Enhanced Edition
Darksiders 2 Deathinitive Edition
Darkest Dungeon
Armello
Aqua Kitty Milk Mine Defender DX
88 Heroes
Fysiek:
Deadpool
Witcher 3
Dark Souls 2
Numantia
Knowledge is Power
Farming Simulator 2015
The Witch and the Hundred Knight
The Order 1886
Middle Earth: Shadow of Mordor
Lego Marvel Superheroes
Dragon Age Inquisition
Lego Worlds
Torment: Tides of Numenera
Little Big Planet 3
Diablo 3 Eternal collection
The Last of Us
Bloodborne
Ni no Kuni 2
Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition
RDR2 is echt zo'n simpel spel, een zwakzinnige kan dat nog spelenquote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil red Dead redemption, days gone en dying light ook hebben![]()
Al weet ik nu al dat ik t daar moeilijk mee ga krijgen.
Waarom niet?quote:Op maandag 29 april 2019 18:46 schreef MCH het volgende:
[..]
maar niet voor jou denk ik, tenzij je naakt in je roze snoopy string gaat gamen
Das meer dan ik nog... voor nu althans.quote:Op maandag 29 april 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen platina:
Unravel
Steamworld Dig
South Park: The Stick of truth
Ys Origin
Thea: The Awakening
The Escapists
Disney Afternoon Collection
The Banner Saga
Tetris Ultimate
Slain