quote:
😬👍🏿😂quote:
quote:
Ik heb nog een tompouce gegeten bij mijn oma. Straks bij de koffie neem ik er nog één.quote:
Ik was het me je eens aangaande Handsome Family en Far from Any road.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nog een tompouce gegeten bij mijn oma. Straks bij de koffie neem ik er nog één.
Dit zou je in de categorie ''viesdik'' kunnen scharen, maar dan weet je welk plaatje ik erin gooi.
Wat is opeens je obsessie met dat plaatje?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nog een tompouce gegeten bij mijn oma. Straks bij de koffie neem ik er nog één.
Dit zou je in de categorie ''viesdik'' kunnen scharen, maar dan weet je welk plaatje ik erin gooi.
Wat vond je van mijn persoonlijke aanval jegens Scrummie2.0?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was het me je eens aangaande Handsome Family en Far from Any road.
We groeien weer dichter naar elkaar toe.
Om jullie voorspelbaarheid te tackelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is opeens je obsessie met dat plaatje?
@Scrummie2.0 zie je hoe onzeker Stijn hier is? Op zoek naar bevestiging bij Lans.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn persoonlijke aanval jegens Scrummie2.0?
@klaasweetalles moet hier ook zijn mening over kunnen geven, vind ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 zie je hoe onzeker Stijn hier is? Op zoek naar bevestiging bij Lans.
@:KingRoland
Ik zit mobiel en heb geen zin om alles aan te passen en zulks.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Voorspelbaarheid is haast een voorwaarde hier te mogen posten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om jullie voorspelbaarheid te tackelen.
https://www.knokploeg.nl/quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb geen zin om alles aan te passen en zulks.
In ander nieuws: wanbetalers
Hoe ga jij ermee om?
Welke? (Bedenk je wel dat @Scrummie2.0 #team_lans is.)quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn persoonlijke aanval jegens Scrummie2.0?
ja dat is goed kut, lokale deurwaarder inschakelen, dus uit de gemeente waar de debiteur zitquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe ga jij ermee om?
Negersexquote:
Doe maar grappig.quote:
De autistenpas voor toegang tot het Koninkrijk der IQ-lozen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is haast een voorwaarde hier te mogen posten.
Wtfquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? (Bedenk je wel dat @:Scrummie2.0 #team_lans is.)
Ik had op een andere post willen quoten. (die van voorspelbaarheid.)quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe maar grappig.
Als alternatief op Johnny kan ik je ook Frank nog aanraden.
https://www.bigfrank.nl/
Scrummie2.0 staat mij bij in mijn queeste jegens @johannes_vermeerquote:
Scrummie zou niet bij mij in het krijt staan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scrummie2.0 staat mij bij in mijn queeste jegens @:johannes_vermeer
Helaas niet onvoorwaardelijk, maar toch.
Zeer lafhartige queeste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scrummie2.0 staat mij bij in mijn queeste jegens @:johannes_vermeer
Helaas niet onvoorwaardelijk, maar toch.
Aldus de man die - ten koste van alles - iedereen tegen me op tracht te zetten.quote:
eerst betalen, dan leverenquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe ga jij ermee om?
Je bent zelf praktijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
In de praktijk zo goed als onmogelijk.
Hopelijk was je niet teleurgesteld in mijn tags maat.quote:
koekoekquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 zie je hoe onzeker Stijn hier is? Op zoek naar bevestiging bij Lans.
toen ik naar huis liep heb ik een aantal posts gekeken ja waar ik wel moest glimlachenquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk was je niet teleurgesteld in mijn tags maat.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toen ik naar huis liep heb ik een aantal posts gekeken ja waar ik wel moest glimlachen
Ja toch. Ik klap de gym morgen ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
*flopweek eerder
Maar ziek of niet morgen gewoon gym slopen
Dat zie je vaker bij puberende tieners.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Roland. Heb poosje gekeken naar de koninklijke show en verder op FOK! het commentaar gelezen. Heb me gek gelachen. Die combi was top alhoewel best wreed af en toe. Goed dat ze niet meelezen op FOK!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:28 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr @:karina nog wat leuks gedaan met koningsdag
Ik vind die 2e dochter heel leuk eruit zien. wel het mooist van de 3quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Roland. Heb poosje gekeken naar de koninklijke show en verder op FOK! het commentaar gelezen. Heb me gek gelachen. Die combi was top alhoewel best wreed af en toe. Goed dat ze niet meelezen op FOK!
Amalia heeft wel een heel mooi gezicht vind ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind die 2e dochter heel leuk eruit zien. wel het mooist van de 3
Amalia ook jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Amalia heeft wel een heel mooi gezicht vind ik.
Precies hetzelfde hier. Heel knap koppie gekregen. Wat lijkt het me trouwens vreselijk om je als puber zo te laten bekijken en handjes te moeten schudden met wildvreemden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:41 schreef onlogisch het volgende:
Eerst vond ik die 2e ook veruit de leukste en Amalia een beetje een downer. Maar naarmate ze ouder wordt, vind ik haar steeds leuker worden (Amalia)
Heel lang en het wordt langzamerhand een beeldschoon meisje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amalia ook javolgens mij wordt ze nog langer dan haar vader
ja die jongste was zo zenuwachtigquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Heel knap koppie gekregen. Wat lijkt het me trouwens vreselijk om je als puber zo te laten bekijken en handjes te moeten schudden met wildvreemden.
Ben benieuwd welke Leidse koorbal het als eerste lukt haar te ketsen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel lang en het wordt langzamerhand een beeldschoon meisje.
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Leidse koorbal het als eerste lukt haar te ketsen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, ik had wel medelijden met die meisjes hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja die jongste was zo zenuwachtig
Dan wordt zoals opa dat deed dat jong uit een vliegtuig gegooid.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tenzij hij het filmt en online zet.
Dat zou een prima rel worden
@El-Stinho ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
wat een baas hequote:Op zaterdag 27 april 2019 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Critical
Mijn all time favorite van deze gast
'I guess his last name is Lannister'quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat een baas he
Dit gaat over een youtuber die zijn zus tongzoent voor views
genot
Zó! Die heeft lef zegquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo is Pieter Van ook bij de Royles gekomen, hij durfde Margriet gewoon meteen te beffen
It’s not incest if you say no chromoquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'I guess his last name is Lannister'
net als Maxima, die ging ook eerst op haar knietjes zonder Willem z'n naam te vragen (ze wist uiteraard wel wie het was), dat noemen ze Zuid Amerikaans temperamentquote:
Of royal opportunisme.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
net als Maxima, die ging ook eerst op haar knietjes zonder Willem z'n naam te vragen (ze wist uiteraard wel wie het was), dat noemen ze Zuid Amerikaans temperament
Dat doe je ook niet voor je plezier lijkt me.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
net als Maxima, die ging ook eerst op haar knietjes zonder Willem z'n naam te vragen (ze wist uiteraard wel wie het was), dat noemen ze Zuid Amerikaans temperament
JR. Wat heb je gedaan vandaag met Koningsdag?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet voor je plezier lijkt me.
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het ook maar dat andere klinkt leuker
ik denk niet ze het met tegenzin deedquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet voor je plezier lijkt me.
Niks, ik doe nooit iets met Koningsdag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR. Wat heb je gedaan vandaag met Koningsdag?
Spurs nog gekeken?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks, ik doe nooit iets met Koningsdag.
niet geweldig inderdaad, daar zie je toch ook aan dat zij het niet gewend zijn om voor de prijzen te strijden, niet dat dit Ajax dat wel is maar zij zijn zeker niet minder nerveusquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet zo'n zin in voetbal vandaag.
Was het slecht?
Voor Tottenham is het nog unieker dat ze in een halve finale CL staan dan Ajaxquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet geweldig inderdaad, daar zie je toch ook aan dat zij het niet gewend zijn om voor de prijzen te strijden, niet dat dit Ajax dat wel is maar zij zijn zeker niet minder nerveus
0-2.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Tottenham is het nog unieker dat ze in een halve finale CL staan dan Ajaxen dan missen ze ook nog Son en Kane.
Je moet daar eigenlijk gewoon in London al winnen, anders krijg je thuis nog gezeik met uitgoals ook.
Barca of Liverpool?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1-2 daar winnen en dan thuis een mooie 3-1 overwinning.
Stoken je ouders dat zelf?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Even lichaam reinigen, alles schoonspoelen
Maarja heb niet
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb familieleden die dat doen ja, die zijn ook veel sterker niet best
Dat wordt veel gezopen daar, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:32 schreef Doublepain het volgende:
Palinka is ook heerlijk, honey peach 🙏🙏
Budapest toen mooi op zijn kop gezet
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
In de praktijk zo goed als onmogelijk.
In Slowakije heb je ook iets behoorlijk sterk, het heet tea ofzo?? Een meisje nam dat toen mee, die zoop het makkelijker als ik lolquote:
Het enige wat ik weet is dat ze netzoveel bier zuipen als de Tsjechenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef O_o_ het volgende:
Het enige wat mij opviel in Slowakije is dat mensen thee of iets met gekleurde blaadjes erin zaten te drinken. Weet ik veel wat het was.
Ik ga eens op zoek naar cijfers van levertransplantaties in die landen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ze netzoveel bier zuipen als de Tsjechen
Die is al lang volgeblaft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Slowakije is een bazenland net als Albanië en Kroatië eigenlijk is heel Joegoslavië ziek vet alleen Servië is echt kutquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef O_o_ het volgende:
Het enige wat mij opviel in Slowakije is dat mensen thee of iets met gekleurde blaadjes erin zaten te drinken. Weet ik veel wat het was.
@Doublepainquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slowakije is een bazenland net als Albanië en Kroatië eigenlijk is heel Joegoslavië ziek vet alleen Servië is echt kut
Daar wonen mega debielen
Slowakije heeft nooit bij Joegoslavië gehoord.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slowakije is een bazenland net als Albanië en Kroatië eigenlijk is heel Joegoslavië ziek vet alleen Servië is echt kut
Daar wonen mega debielen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus de man die - ten koste van alles - iedereen tegen me op tracht te zetten.
Ik hoop dat dit nog ooit goed komt. Aan mij zal het iig niet liggen!
Wow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ten koste van alles
tracht iedereen tegen je op te zetten
Jij wordt woedend omdat iemand een keer niet een matige tweet van je liket. Dan zeg jij onze vriendschappelijke band op omdat ik die tweet niet like. Dan blijf je hier maanden nog boos over in plaats van je volwassen te gedragen. Dan scheld je me uit voor flikker en weet ik veel wat. En dan ben ik degene die iedereen tegen je opzet. Net als je denkt dat iemand niet lager kan zinken probeer jij nog een trap na te geven![]()
Ik hoop dat je eens in de spiegel kijkt en je eigen gedrag evalueert voordat je wild om je heen slaat en deze situatie nog gênanter voor jezelf maakt.
Wat is dit voor act?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ten koste van alles
Jij wordt woedend omdat iemand een keer niet een matige tweet van je liket. Dan zeg jij onze vriendschappelijke band op omdat ik die tweet niet like. Dan blijf je hier maanden nog boos over in plaats van je volwassen te gedragen. Dan scheld je me uit voor flikker en weet ik veel wat. En dan ben ik degene die iedereen tegen je opzet. Net als je denkt dat iemand niet lager kan zinken probeer jij nog een trap na te geven![]()
Ik hoop dat je eens in de spiegel kijkt en je eigen gedrag evalueert voordat je wild om je heen slaat en deze situatie nog gênanter voor jezelf maakt.
Oke in Groningen zijn grotere debielen @Doublepainquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ten koste van alles
Zijn de winkels niet dicht bij jou vanwege koningsdag?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef Saind het volgende:
pfoe jongens
ben net thuis, gisteren 3 uur geslapen en vandaag weer bier gedronken
Heb niets in huis maar heb de energie eigenlijk niet om boodschappen te gaan doen
Mooi gezegd!quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ten koste van alles
Alles is gewoon openquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn de winkels niet dicht bij jou vanwege koningsdag?
Of is dat weer het platteland
Goed dat je een krachtig standpunt inneemt in dezen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit maar een act, dit is een ernstige zaak
Wowquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke in Groningen zijn grotere debielen @:doublepain
Leuk zeg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit maar een act, dit is een ernstige zaak
Is dit mijn dank voor het invullen van je vriendenboekjequote:Op zaterdag 27 april 2019 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke in Groningen zijn grotere debielen @:doublepain
Dit sleept al maanden, persoonlijk slaap ik er erg slecht van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk zeg.
Een weekend zonder Eredivisie kan niet iedereen aan blijkt maar weer.
Wat zou de oplossing kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit sleept al maanden, persoonlijk slaap ik er erg slecht van.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DIT IS DE SC JONGUH. NIEMAND IS DE BAAS HIER.
Ik drink het laatste kleine beetje op. Zo pak ik bier (en chips, mokerdik dus).quote:
Je kan er dan ook niet zoveel van. Maar hou vooral vast aan de olympische gedachtequote:Op zaterdag 27 april 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij wordt altijd mad op mij.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink het laatste kleine beetje op. Zo pak ik bier (en chips, mokerdik dus).
Heb je het inmiddels een plekje kunnen geven?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb net 444kcal naar binnen gewerkt. Mijn autistische hart sloeg een keertje over
Jij begint het wel te leren he.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij wordt altijd mad op mij terwijl je zelf ook in de weg loopt.
Jazeker. Ik ben er zo van in mijn nopjes dat ik snel een 2e bak koffie ga zettenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels een plekje kunnen geven?
Joh niemand kan er daar wat van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan er dan ook niet zoveel van. Maar hou vooral vast aan de olympische gedachte
Als je maar niet een té droge keel krijgt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben er zo van in mijn nopjes dat ik snel een 2e bak koffie ga zetten
Ik ben een type Dolberg, 1 op de 10 wedstrijden speel ik eens aardig. Daarna weer dramatisch.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij begint het wel te leren he.
Nouja, je begint constanter te worden volgens mij. Al helpt het ook dat Vollenhoven en ZwevendToetsenbord erbij hebben de laatste tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een type Dolberg, 1 op de 10 wedstrijden speel ik eens aardig. Daarna weer dramatisch.
Je hoeft maar een goed toernooiquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een type Dolberg, 1 op de 10 wedstrijden speel ik eens aardig. Daarna weer dramatisch.
Onzin.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh niemand kan er daar wat van.
Dat plaatst jouw kwaliteiten ook in wat perspectief hé.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, je begint constanter te worden volgens mij. Al helpt het ook dat Vollenhoven en ZwevendToetsenbord erbij hebben de laatste tijd.
Wel gelachen om die twee hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, je begint constanter te worden volgens mij. Al helpt het ook dat Vollenhoven en ZwevendToetsenbord erbij hebben de laatste tijd.
Ja maar die spelen het ook al vijf jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin.
Waz is mokergoed.
GGMM was mokergoed. Maar die is nu beduidend minder dan vroeger.
Max/tralala/chevy zijn ook wel goed.
Ik vergeet user @Coco. Die is ook goedquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die spelen het ook al vijf jaar.
Vaak wel, maar toch zie ik ook die spelers vaak zat ook foutjes maken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vergeet user @:Coco. Die is ook goed
Misschien kan @Lange_Lans de volgende keer dat een tweet van hem niet bij al zijn vrienden in de smaak valt dit gebruiken als herinnering dat het hebben van een uitstekend Twitter account niet vanzelf gaat, maar hard werken is. Als trouwe vriend probeerde ik hem te prikkelen door hem niet slaafs een like te geven zodat zijn volgende tweet weer van het niveau zou zijn dat ik van hem gewend was. Helaas heeft hij dit aangegrepen als reden om een nogal kinderachtige ruzie te ontketenen. Dus wat hij zou kunnen doen is mij bedanken voor mijn eerlijke feedback en zijn excuses aan te bieden voor zijn onterechte scheldpartijen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Of zit het muurvast?
valt wel meequote:Op zaterdag 27 april 2019 19:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waarom zijn Serviërs altijd zo agressief?
Act alertquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan @:Lange_Lans de volgende keer dat een tweet van hem niet bij al zijn vrienden in de smaak valt dit gebruiken als herinnering dat het hebben van een uitstekend Twitter account niet vanzelf gaat, maar hard werken is. Als trouwe vriend probeerde ik hem te prikkelen door hem niet slaafs een like te geven zodat zijn volgende tweet weer van het niveau zou zijn dat ik van hem gewend was. Helaas heeft hij dit aangegrepen als reden om een nogal kinderachtige ruzie te ontketenen. Dus wat hij zou kunnen doen is mij bedanken voor mijn eerlijke feedback en zijn excuses aan te bieden voor zijn onterechte scheldpartijen.
Wat een kut 3fm band is dit tochquote:
Oke.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan @:Lange_Lans de volgende keer dat een tweet van hem niet bij al zijn vrienden in de smaak valt dit gebruiken als herinnering dat het hebben van een uitstekend Twitter account niet vanzelf gaat, maar hard werken is. Als trouwe vriend probeerde ik hem te prikkelen door hem niet slaafs een like te geven zodat zijn volgende tweet weer van het niveau zou zijn dat ik van hem gewend was. Helaas heeft hij dit aangegrepen als reden om een nogal kinderachtige ruzie te ontketenen. Dus wat hij zou kunnen doen is mij bedanken voor mijn eerlijke feedback en zijn excuses aan te bieden voor zijn onterechte scheldpartijen.
Ziedend. Overigens worden zij helemaal niet veel gedraaid op 3FM de laatste tijd.quote:
Maar ze zijn in Nederland famous vanwege 3fmquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedend. Overigens worden zij helemaal niet veel gedraaid op 3FM de laatste tijd.
Dat kan. Ik ben geen kuddedier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ze zijn in Nederland famous vanwege 3fm
Zal wel vriend. Hoort ook bij de leeftijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben geen kuddedier.
Ik luister het nummer; vind het kut of niet en dan klik ik verder.
Drie meestgeluisterde artiesten hier; Andrew Bird, Durand Jones & The Indications, Cage The Elephant.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zal wel vriend. Hoort ook bij de leeftijd.
Wie luistert nog naar de radio ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drie meestgeluisterde artiesten hier; Andrew Bird, Durand Jones & The Indications, Cage The Elephant.
Waarvan hoogstens de laatste nog wat muziek op de radio heeft. Nou, wat een kuddedier ben ik.
Goed bezig hoor Stinho, Slobeend en ik zijn trots op je.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drie meestgeluisterde artiesten hier; Andrew Bird, Durand Jones & The Indications, Cage The Elephant.
Waarvan hoogstens de laatste nog wat muziek op de radio heeft. Nou, wat een kuddedier ben ik.
Jeetje wat pretentieus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik leef op het maximale randjequote:
Ik gebruik de playlists af en toe.quote:
Nespressoquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme. Mijn Nespresso apparaat is verrot.
Pretentieusquote:
Nope ik zit in tallin estland. Hier was het lekker weer 20 graden en zonquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:28 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr @:karina nog wat leuks gedaan met koningsdag
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin.
Waz is mokergoed.
GGMM was mokergoed. Maar die is nu beduidend minder dan vroeger.
Max/tralala/chevy zijn ook wel goed.
ohquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope ik zit in tallin estland. Hier was het lekker weer 20 graden en zon
Ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh
@:GGMM en ik wensen jou een fijne vakantie toe.
Zelfmoordpoging? waaromquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef Saind het volgende:
Ik was vandaag in België en heb mezelf en mijn lever weer pijn gedaan
Deze post vraagt om pics!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Door een rare samenloop van omstandigheden heb ik een doos met 10 gevulde koeken gekregen.
Ja, echt, 10.
Dit betekent dat ik een aantal dagen smerig dik moet doen, of 10 dagen een beetje.
@:onlogisch
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope ik zit in tallin estland. Hier was het lekker weer 20 graden en zon
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Door een rare samenloop van omstandigheden heb ik een doos met 10 gevulde koeken gekregen.
Ja, echt, 10.
Dit betekent dat ik een aantal dagen smerig dik moet doen, of 10 dagen een beetje.
Je had ook kunnen bedanken ruggengraatloze smerige big dat je bent.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ja, echt, 10.
Zo dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had ook kunnen bedanken ruggengraatloze smerige big dat je bent.
Walgelijk
Hoiquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ja, echt, 10.
hoe zou deze dikke vrouw hetenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Je kunt ze toch weggeven aan de iets te dikke vrouw op je werk, die zal er vast erg blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:33 schreef O_o_ het volgende:
Als je dit leest, het lijkt me leuk om samen met jou naar Paraguay op vakantie te gaan en saampjes daar eens naar de hoeren.
https://www.dumpert.nl/me(...)kerst_special_3.html
Ik ken haar alleen als de "iets te dikke vrouw".quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Als we het over jouw keeperskunsten gaan hebben....
Of je geeft je visite eens een keer een koekje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ja, echt, 10.
visite?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Of je geeft je visite eens een keer een koekje.
Dan blijft het lang op 10 staan lolquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Of je geeft je visite eens een keer een koekje.
Ik heb liever tijgernootjes maar een paar van die koeken is ook wel primaquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ja, echt, 10.
Oh vertel dan..quote:Op zondag 28 april 2019 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top, maar dan ook echt top!
Neen.quote:Op zondag 28 april 2019 00:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh vertel dan..
Je hebt de hele dag op Fok rondgehangen?
Moet jij weten.quote:Op zondag 28 april 2019 00:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik was nog bij die van jou... met je ‘neen’..
Tja, ik pas me volledig aan..quote:Op zondag 28 april 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een bijzonder gesprek hebben wij zeg.
Jullie zijn wel twee personen met bijzonder veel inhoud ja.quote:Op zondag 28 april 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een bijzonder gesprek hebben wij zeg.
Echt hequote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel twee personen met bijzonder veel inhoud ja.
quote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje wat goed!quote:Op zondag 28 april 2019 02:01 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws. Ik heb eiland 1 van Cuphead uitgespeeld.
@:lange_lans
Lekker JRquote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed bezig GGMM. Leuk spel hè?quote:Op zondag 28 april 2019 02:01 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws. Ik heb eiland 1 van Cuphead uitgespeeld.
@:lange_lans
Zo chest helemaal de tering in helpenquote:Op zondag 28 april 2019 09:39 schreef El-Stinho het volgende:
Maak er weer een spectaculaire dag van, beste mensen.
quote:Op zondag 28 april 2019 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo chest helemaal de tering in helpen
Hoop je dat echt "op de allereerste plaats"? Is wel heel erg nobel hè.quote:Op zondag 28 april 2019 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat Stijn ons een spectaculaire dag toewenst. Ik hoop op de allereerste plaats dat hij dit vooral ook zelf doet.
Mijn vriendschap richting Stijn is onvoorwaardelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoop je dat echt "op de allereerste plaats"? Is wel heel erg nobel hè.
gewoon bovenin loslaten dan gaat het wel naar de teringquote:Op zondag 28 april 2019 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo chest helemaal de tering in helpen
nee hoorquote:Op zondag 28 april 2019 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je bang dat je gefilmd bent
dat is toch het hele ideequote:Op zondag 28 april 2019 11:30 schreef JanCees het volgende:
lol iedereen kan dj zijn tegenwoordig lol
bom op dat pleinquote:Op zondag 28 april 2019 11:30 schreef JanCees het volgende:
Leuk hoor zulke feestjes.quote:Op zondag 28 april 2019 11:30 schreef JanCees het volgende:
Stuk tv tochquote:Op zondag 28 april 2019 11:33 schreef Saind het volgende:
Ik heb trouwens tegen beter weten in geklikt en heb echt nog niet eens het begin van een idee wie dit is
jij bent niet zo connected pffquote:Op zondag 28 april 2019 11:33 schreef Saind het volgende:
Ik heb trouwens tegen beter weten in geklikt en heb echt nog niet eens het begin van een idee wie dit is
bij de wcs denk ikquote:Op zondag 28 april 2019 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk hoor zulke feestjes.
Ik vraag me alleen af waar iedereen gaat plassenzeker dat middenstuk
Ja hoe danquote:
aan de zijkanten lol ben je blindquote:Op zondag 28 april 2019 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoe dankijk naar dat middelste gedeelte bij podium. Ze kunnen geen kant op? Ik zie ook geen biertentjes. Of ze ervaren de dag zonder alcohol dat kan ook.
Of onder podium wc’s
als je aan de randen bier en wc's hebt kun je die twee dingen mooi combinerenquote:Op zondag 28 april 2019 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoe dankijk naar dat middelste gedeelte bij podium. Ze kunnen geen kant op? Ik zie ook geen biertentjes. Of ze ervaren de dag zonder alcohol dat kan ook.
Of onder podium wc’s
Ja maar die zie ik dus nietquote:Op zondag 28 april 2019 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
als je aan de randen bier en wc's hebt kun je die twee dingen mooi combineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |