abonnement Unibet Coolblue
pi_186461744
Laatste foto's:

Noorse Royal family:


Deense royal family:


Belgische royal family:


Britse royal family:


Nederlandse royal family:


Informatie over het koninklijk huis: http://www.koninklijkhuis.nl/
Koel en donker bewaren
pi_186461757
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 27 april 2019 @ 17:39:35 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186461889
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
IK heb ook net gekeken naar het filmpje, idd erg leuk om te horen wat ze te vertellen heeft.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_186461903
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
Wat een leuk filmpje! Het lijkt mij een liefdevolle en sterke familie. Zo schattig hoe zij er aan het begin van het filmpje heel bewust bij kwam staan. Ze was er echt klaar voor om voor een camera te spreken en zo langzamerhand te wennen aan het te woord staan van pers en buitenstaanders. O+
  zaterdag 27 april 2019 @ 17:42:39 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186461935
Mee eens :Y Ook mooi hoe Maxima er gauw even tussen komt om iets te melden. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_186462406
https://www.linda.nl/nieu(...)SFvxo_7BPlMRKudj24-k
klein stukje over waarom het meisje moest huilen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_186462661
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:42 schreef deedeetee het volgende:
Mee eens :Y Ook mooi hoe Maxima er gauw even tussen komt om iets te melden. :D
Ik denk dat Maxima wel moet wennen dat de aandacht steeds meer verschuift van haarzelf naar Amalia, als troonopvolgster naast haar vader, maar misschien zie ik dat er zelf teveel in :P
Koel en donker bewaren
pi_186463319
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
Ze klinkt als een leuke spontane meid. Ze praat wel op precies dezelfde manier als haar vader vind ik :)
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:24:32 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186463481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:15 schreef Vicky het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)SFvxo_7BPlMRKudj24-k
klein stukje over waarom het meisje moest huilen

En een langer artikel er over: https://www.ad.nl/dossier(...)L3jQsJrso2IqUVWLaniY
KuikenGuppy
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:25:53 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186463503
Trouwens bizar dat er nog best veel mensen langs de kant twijfelden tussen de koning een hand geven, of een foto van dichtbij maken :@.
En leuk dat mijn oude buurman mocht optreden (Lejo) O+.
KuikenGuppy
pi_186463667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze klinkt als een leuke spontane meid. Ze praat wel op precies dezelfde manier als haar vader vind ik :)
Dat is niet te hopen voor haar :X
Koel en donker bewaren
pi_186463753
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
Heel leuk filmpje!
pi_186463780
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik denk dat Maxima wel moet wennen dat de aandacht steeds meer verschuift van haarzelf naar Amalia, als troonopvolgster naast haar vader, maar misschien zie ik dat er zelf teveel in :P
Denk eerder beschermend naar Amalia toe :Y
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:47:52 #14
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186463921
Ik denk dat ook. :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 27 april 2019 @ 20:00:34 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186464178
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
Leuk filmpje inderdaad, en ze doet het ook goed!
KuikenGuppy
pi_186467549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Interview met RTL waarin Amalia langer aan het woord komt dan vanmiddag bij de NOS:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sie-van-mezelf-laten

Leuk om te zien, vind het ook wel een beetje ontroerend :@ We hebben haar eigenlijk nooit eerder horen praten over hoe ze het vindt, en haar rol.
Leuk interview. Amalia gaat nu al beter met de pers/camera's om, veel beter dan haar vader

Bijna ruzie om de spiekbriefjes, tis net een gewone familie _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Spellchecker zaterdag 27 april 2019 @ 22:24:35 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186467724
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Leuk interview. Amalia gaat nu al beter met de pers/camera's om, veel beter dan haar vader

Bijna ruzie om de spiekbriefjes, tis net een gewone familie _O-
Ze zijn erg competitief volgens Maxima :D
pi_186472056
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik denk dat Maxima wel moet wennen dat de aandacht steeds meer verschuift van haarzelf naar Amalia, als troonopvolgster naast haar vader, maar misschien zie ik dat er zelf teveel in :P
Het was duidelijk dat ze dat deed om Amalia er beter uit te laten komen. Amalia zelf zei nl heel bescheiden dat ze zich amper kan voorbereiden op zo'n koningsdag, waarna Maxima ingreep en zei dat ze er juist heel veel werk in had gestoken.

Leuk om dat interview te zien. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_186472876
  zondag 28 april 2019 @ 10:56:46 #20
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_186473465
Dat interview, wat is het toch een vreselijk leuk gezin hé. Amalia doet het echt top al!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_186473957
Hoewel ik geen groot fan ben van het Koningshuis moet ik zeggen dat vooral Willem Alexander het ongelofelijk goed doet als koning. Een veel beter staatshoofd dan Beatrix ooit is geweest. Veel minder afstandelijk en koud maar geïnteresseerd en begaan met mensen. Hij lijkt ook echt te genieten van zo een dag terwijl Beatrix toch overkwam als B-acteur die net deed alsof.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_186474224
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoewel ik geen groot fan ben van het Koningshuis moet ik zeggen dat vooral Willem Alexander het ongelofelijk goed doet als koning. Een veel beter staatshoofd dan Beatrix ooit is geweest. Veel minder afstandelijk en koud maar geïnteresseerd en begaan met mensen. Hij lijkt ook echt te genieten van zo een dag terwijl Beatrix toch overkwam als B-acteur die net deed alsof.
Beatrix was ook koningin in een andere tijd. De jaren '80 waren best hard voor het land maar ook persoonlijk voor haar met een zieke echtgenoot en opgroeiende pubers. Het op pad gaan met koninginnedag was haar idee. Juliana hield een grote audiëntie ter paleize in de vorm van een défilé. Qua karakter zal ze zakelijker zijn en misschien conservatiever. Ik geloof echter niet dat ze koud is, zie haar beelden bij de Bijlmerramp, een storm op St. Maarten of na de aanslag in Apeldoorn of het huwelijk van haar kinderen. Ze is een ander persoon en van een andere generatie, maar niet slecht.
pi_186474229
Wat een leuke foto’s, en wat een mooie en leuke meiden zijn dat zeg.

Ik vind dat ze het leuk doen met zijn allen. Modern, los en toch gepast formeel.
pi_186474260
Beatrix is geen robot nee, maar ze is wel van de kouwe kak. Die zal niet snel een toiletje werpen, dat zal Willem ook wel geirriteerd hebben over zijn moeder.
-nee-
  zondag 28 april 2019 @ 11:52:51 #25
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186474292
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoewel ik geen groot fan ben van het Koningshuis moet ik zeggen dat vooral Willem Alexander het ongelofelijk goed doet als koning. Een veel beter staatshoofd dan Beatrix ooit is geweest.
Het ligt er maar aan wat je als criteria neemt. Ikzelf vind Willem-Alexander erg ongemakkelijk en weinig koninklijks uitstralen. Dat het een aardige man is, tuurlijk, maar ik kijk toch ook wel graag naar iemand die een bepaald soort 'gezag' heeft (zonder daarbij koud ofzo te zijn).
Denk eigenlijk dat Amalia het later beter gaat doen dan hij.
Koel en donker bewaren
pi_186474322
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan wat je als criteria neemt. Ikzelf vind Willem-Alexander erg ongemakkelijk en weinig koninklijks uitstralen. Dat het een aardige man is, tuurlijk, maar ik kijk toch ook wel graag naar iemand die een bepaald soort 'gezag' heeft (zonder daarbij koud ofzo te zijn).
Denk eigenlijk dat Amalia het later beter gaat doen dan hij.
Die gaat iedereen die haar op twitter ooit een dikkerdje heeft genoemd de kop laten afhakken _O_
-nee-
pi_186474393
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan wat je als criteria neemt. Ikzelf vind Willem-Alexander erg ongemakkelijk en weinig koninklijks uitstralen. Dat het een aardige man is, tuurlijk, maar ik kijk toch ook wel graag naar iemand die een bepaald soort 'gezag' heeft (zonder daarbij koud ofzo te zijn).
Denk eigenlijk dat Amalia het later beter gaat doen dan hij.
Beatrix acteerde, Willem Alexander is echt. Dat vind ik een cruciaal verschil. De monarchie anno 2019 is niet meer zo als vroeger, dat bepaald soort 'gezag' slaat nergens op, want de koning (of koningin) heeft in principe geen macht meer. Beatrix liet het koningshuis aanvoelen alsof het iets elitairs is, dat is ten onrechte, het koningshuis is van en voor alle mensen.

En dat je denkt Amalia het beter gaat doen, dat kind is 15 jaar, waar baseer je dat op? :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 28 april 2019 @ 12:00:49 #28
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186474432
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:57 schreef Shreyas het volgende:
En dat je denkt Amalia het beter gaat doen, dat kind is 15 jaar, waar baseer je dat op?
Dat ze nu al een erg goede uitstraling heeft en best goed spreekt (zoals dat interview dat ik eerder postte). Dat kan alleen nog maar beter worden.

Vergelijk dat eens met de uber-ongemakkelijke en nukkige puber en adolescent die Willem-Alexander zelf was.
Koel en donker bewaren
pi_186474451
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 11:49 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Qua karakter zal ze zakelijker zijn en misschien conservatiever
Dit vooral, maar de vraag is of dat samenhangt met de tijdsgeest. De jaren vijftig en zestig waren ook moeilijk zeker omdat het land na de tweede wereldoorlog opgebouwd moest worden. Juliana die in 1948 koningin werd, schijnt veel warmer te zijn geweest dan haar dochter, minder statig, maar van en voor het volk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_186474477
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat ze nu al een erg goede uitstraling heeft en best goed spreekt (zoals dat interview dat ik eerder postte). Dat kan alleen nog maar beter worden.
Nee, dat kan over 5 jaar zomaar ineens anders zijn. Maar ik hoop met je mee :Y

quote:
Vergelijk dat eens met de uber-ongemakkelijke en nukkige puber en adolescent die Willem-Alexander zelf was.
Misschien komt dat ook omdat Claus en Beatrix iets andere ouders waren dan Willem-Alexander en Maxima. Maar goed, mensen kunnen veranderen. In positieve, maar ook in negatieve zin. Amalia is er nog lang niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 28 april 2019 @ 12:21:12 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_186474687
Wtf, Amalia doet het echt super, nu al. Laten we voor haar hopen dat ze nog heel lang niet die troon op hoeft maar ze laat nu al zien dat ze het kan hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 28 april 2019 @ 12:22:02 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186474698
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Beatrix is geen robot nee, maar ze is wel van de kouwe kak. Die zal niet snel een toiletje werpen, dat zal Willem ook wel geirriteerd hebben over zijn moeder.
Bij dat specifieke voorbeeld speelt het geslacht ook gewoon mee, WC-pot werpen is sowieso geen vrouwending.

Ik denk wel dat WA een stuk toegankelijker is dan Beatrix, net zoals Juliana toegankelijker was, WA heeft volgens mij jaren geleden ook al uitgesproken dat hij tussen die zakelijke koningin die zijn moeder was, en de moeder van het volk koningin die Juliana was in wilde zitten, en vooralsnog lijkt hem dat prima af te gaan.
Het beste van beide, omdat de gulden middenweg beter past dan een van beide andere manieren.

Ik vind dat we een leuke koning hebben, en ik ben benieuwd of Amalia tzt deze lijn wel voortzet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186474746
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij dat specifieke voorbeeld speelt het geslacht ook gewoon mee, WC-pot werpen is sowieso geen vrouwending.

Ik denk wel dat WA een stuk toegankelijker is dan Beatrix, net zoals Juliana toegankelijker was, WA heeft volgens mij jaren geleden ook al uitgesproken dat hij tussen die zakelijke koningin die zijn moeder was, en de moeder van het volk koningin die Juliana was in wilde zitten, en vooralsnog lijkt hem dat prima af te gaan.
Het beste van beide, omdat de gulden middenweg beter past dan een van beide andere manieren.

Ik vind dat we een leuke koning hebben, en ik ben benieuwd of Amalia tzt deze lijn wel voortzet.
Dit bedoel ik dus ^O^
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 28 april 2019 @ 12:30:35 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186474806
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat ze nu al een erg goede uitstraling heeft en best goed spreekt (zoals dat interview dat ik eerder postte). Dat kan alleen nog maar beter worden.

Vergelijk dat eens met de uber-ongemakkelijke en nukkige puber en adolescent die Willem-Alexander zelf was.
WA is van mijn leeftijd, en vroeger waren pubers nog gewoon zo, dat ze dat tegenwoordig minder zijn zegt niet zoveel over een paar specifieke pubers.

Mijn oudste zoon was ook niet half de kutpuber die ik was, dus als je kind geen kutpuber is doe je het als ouder misschien wel beter.
Of misschien juist niet, als ze niks meer hebben om tegenaan te schoppen :')

Hoe dan ook denk ik ook dat de media anno 1980 niet te vergelijken was met nu, aan de ene kant zijn we nergens meer veilig omdat iedere poep en scheet viral gaan, aan de andere kant gaan ze dat tegenwoordig van iedereen, terwijl men destijds vooral liep te azen op de royals.
Ik kan me heel goed voorstellen dat hij in het buitenland naar school wilde, en ik kan me ook voorstellen dat dat voor Amalia nu een stuk minder noodzakelijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 april 2019 @ 12:34:29 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186474855
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Wtf, Amalia doet het echt super, nu al. Laten we voor haar hopen dat ze nog heel lang niet die troon op hoeft maar ze laat nu al zien dat ze het kan hoor.
Dat viel mij gisteren ook op idd, dat zei ik zelfs vrijwel letterlijk tegen mijn man: Ze is al zo koningin in wording dat als WA over 3 jaar weg zou vallen, ze het gewoon zou kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186475000
Ik vond Amalia het ook goed doen, maar het koningschap is wel een beetje meer dan wat ze gisteren heeft kunnen laten zien imo.
  zondag 28 april 2019 @ 12:50:46 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186475091
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond Amalia het ook goed doen, maar het koningschap is wel een beetje meer dan wat ze gisteren heeft kunnen laten zien imo.
Uiteraard, en ik hoop dat ze nog jaren heeft om zich er op voor te bereiden, maar van wat ze laat zien lijkt de kans me groot dat ze het tzt prima aan zal kunnen.
Ik hoop sowieso dat ze de komende 20 jaar nog niet hoeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 april 2019 @ 12:51:13 #38
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_186475097
Ik vond vooral leuk om te zien wat een leuk gezin ze zijn en hoeveel warmte er tussen ouders en meiden is!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 28 april 2019 @ 13:00:31 #39
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_186475266
Die hele jonge generatie loopt echt gewoon chill te genieten. Ze maken er echt een leuk feestje van en je ziet ook dat ze het met elkaar gewoon echt gezellig hebben, de neven en de vrouwen en ze zijn allemaal leuk met die prinsesjes ook. Vergelijk het eens met andere koningshuizen 😂.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_186475499
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Spellchecker zondag 28 april 2019 @ 13:24:10 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186475850
quote:
Ik heb altijd het idee dat die jongste niet helemaal 100 is :{
  zondag 28 april 2019 @ 13:48:03 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186476015
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat die jongste niet helemaal 100 is :{
Ze gaat naar het gymnasium (was recent in het nieuws).

Aan haar iq zal weinig mankeren, vermoed ik zo.
pi_186476039
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat die jongste niet helemaal 100 is :{
Niet aanvallend bedoeld, maar waarom niet? Vanwege hoe haar ogen staan?

Denk niet dat er wat mee aan de hand is, ik vind haar ook steeds mooier worden. Evenals de andere 2 prinsessen.
pi_186476187
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat die jongste niet helemaal 100 is :{
Je bedoelt denk ik de middelste? Alexia? In het begin had ze wel eens zenuwtrekjes maar dat lijkt over. Ariane lijkt niks mis mee
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zondag 28 april 2019 @ 14:04:50 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186476322
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat die jongste niet helemaal 100 is :{
Klopt, ze is 12 :).
KuikenGuppy
pi_186476435
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:57 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik de middelste? Alexia? In het begin had ze wel eens zenuwtrekjes maar dat lijkt over. Ariane lijkt niks mis mee
Nee de jongste zeg ik toch :@
Maar vond het als baby al.
  zondag 28 april 2019 @ 14:22:22 #48
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186476682
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 14:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee de jongste zeg ik toch :@
Maar vond het als baby al.
Ze heeft dezelfde ogen en jukbeenderen als constantijn, dat komt uit de lijn van Claus.

Ze lijkt ook veel meer op de kinderen van Constantijn, genen van opa. Verder geen genetische afwijking ofzo volgens mij...

Alexia lijkt trouwens ontzettend op Beatrix.
Kwak
pi_186476779
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:36 schreef Franny_G het volgende:

Het was duidelijk dat ze dat deed om Amalia er beter uit te laten komen. Amalia zelf zei nl heel bescheiden dat ze zich amper kan voorbereiden op zo'n koningsdag, waarna Maxima ingreep en zei dat ze er juist heel veel werk in had gestoken.
Het heeft iets vreemds om voor de camera te zeggen dat je kind niet de waarheid spreekt, een beetje bizar zelfs.
  zondag 28 april 2019 @ 14:29:01 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186476822
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 14:26 schreef Za het volgende:

[..]

Het heeft iets vreemds om voor de camera te zeggen dat je kind niet de waarheid spreekt, een beetje bizar zelfs.
Nou ik vond het precies klinken als wat moeders doen hoor, en dat je na afloop de “mahaaaam! Genaaahaaant!” In de lucht voelt hangen :Y
Kwak
pi_186476849
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat die jongste niet helemaal 100 is :{
Waarom dan?
pi_186477138
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 14:29 schreef kwakz0r het volgende:

Nou ik vond het precies klinken als wat moeders doen hoor, en dat je na afloop de “mahaaaam! Genaaahaaant!” In de lucht voelt hangen :Y
Amalia zegt dat ze zich niet voldoende heeft kunnen voorbereiden, op camera voor het journaal.
Om dan als moeder zijnde te gaan roepen "Dat is niet waar!" mja nogal vreemd.
Dit is geen huiskamertafereeltje.
  zondag 28 april 2019 @ 14:50:44 #53
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186477320
Vond het ook een beetje vreemd ja. Geen ramp verder, maar dat meisje praat zo'n beetje voor het eerst op de tv, en dan gaat je moeder je zo onderbreken en vertellen dat je allemaal spiekbriefjes hebt gemaakt. Redelijk gênant ook voor haar, ja. Als ze nou 8 was oke, maar op deze leeftijd kan ze toch prima voor zichzelf spreken lijkt me.
Koel en donker bewaren
pi_186479524
In die zin is Maxima een beetje van de Juliana-ik-flap-alles-spontaan-eruit stijl en Amalia lijkt me meer van de Beatrix -lijn, van doordacht en niet-zomaar-alles-zeggen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 28 april 2019 @ 16:33:32 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186479848
Hoe woorden hier op een goudschaaltje gewogen worden...
Ik vond het een volkomen normaal en natuurlijk klinkend gesprekje. Maxima is volgens mij idd een flapuit en Amalia kan daar uitstekend mee omgaan. :Y) Alle lof voor beiden. :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_186479880
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Beatrix acteerde, Willem Alexander is echt. Dat vind ik een cruciaal verschil. De monarchie anno 2019 is niet meer zo als vroeger, dat bepaald soort 'gezag' slaat nergens op, want de koning (of koningin) heeft in principe geen macht meer. Beatrix liet het koningshuis aanvoelen alsof het iets elitairs is, dat is ten onrechte, het koningshuis is van en voor alle mensen.

En dat je denkt Amalia het beter gaat doen, dat kind is 15 jaar, waar baseer je dat op? :D
Geen van drieën zijn echt open en spontaan zoals maxima en alexia dat hebben. Het is niet natturlijk voor ze, te gemaakt.
speak only if it improves the silence.
pi_186480274
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:00 schreef oh-oh het volgende:
Die hele jonge generatie loopt echt gewoon chill te genieten. Ze maken er echt een leuk feestje van en je ziet ook dat ze het met elkaar gewoon echt gezellig hebben, de neven en de vrouwen en ze zijn allemaal leuk met die prinsesjes ook. Vergelijk het eens met andere koningshuizen 😂.
Dit zie je er idd van af, dat ze er een gezellig feestje van maken met de familie. Dat vond ik met Bea wat anders. Wat stijver en wat formeler. Niet gek op zich, maar ik vind het nu iig erg leuk :)
  zondag 28 april 2019 @ 18:14:20 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186481767
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Geen van drieën zijn echt open en spontaan zoals maxima en alexia dat hebben. Het is niet natturlijk voor ze, te gemaakt.
Dat kunnen ze zich dan ook niet permitteren want (voormalig/toekomstig) staatshoofd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 april 2019 @ 18:28:00 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_186482002
Ik vind Alexia het meest terughoudend van de drie juist. Degene die zich het minst thuis voelt in the picture zeg maar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_186482005
Leuk om te zien, het zijn gewone echte mensen :)
pi_186482305
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Alexia het meest terughoudend van de drie juist. Degene die zich het minst thuis voelt in the picture zeg maar.
Ariane is terughoudend. Alexia treedt juist veel meer op de voorgrond met haar modestatements en insta account.
speak only if it improves the silence.
pi_186488809
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:57 schreef Shreyas het volgende: [..]

Beatrix acteerde, Willem Alexander is echt. Dat vind ik een cruciaal verschil. De monarchie anno 2019 is niet meer zo als vroeger, dat bepaald soort 'gezag' slaat nergens op, want de koning (of koningin) heeft in principe geen macht meer. Beatrix liet het koningshuis aanvoelen alsof het iets elitairs is, dat is ten onrechte, het koningshuis is van en voor alle mensen.

En dat je denkt Amalia het beter gaat doen, dat kind is 15 jaar, waar baseer je dat op? :D
Denk niet dat het acteren was, maar de manier waarop ze vorm gaf aan haar functie. Bovendien is ze opgegroeid in de tijd waarin elk mens z'n status en rang had. De hare waren het hoogste in ons land: ze was Koning der Nederlanden. De term koningin was voor het dagelijkse gebruik, bekt wat beter.

Het zou me niets verbazen als Amalia weer een beetje teruggrijpt naar haar grootmoeders stijl. Een koninklijke uitstraling is niet die van een toffe jongen/meid te midden van de Rijksgenoten swingend. Voor bepaalde situaties is dat ontwapend en ook belangrijk voor het contact en de interactie met het volk.Je moet als hedendaagse vorst wel benaderbaar zijn. Maar dat was Beatrix ook.
pi_186492326
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Denk niet dat het acteren was, maar de manier waarop ze vorm gaf aan haar functie. Bovendien is ze opgegroeid in de tijd waarin elk mens z'n status en rang had. De hare waren het hoogste in ons land: ze was Koning der Nederlanden. De term koningin was voor het dagelijkse gebruik, bekt wat beter.

Het zou me niets verbazen als Amalia weer een beetje teruggrijpt naar haar grootmoeders stijl. Een koninklijke uitstraling is niet die van een toffe jongen/meid te midden van de Rijksgenoten swingend. Voor bepaalde situaties is dat ontwapend en ook belangrijk voor het contact en de interactie met het volk.Je moet als hedendaagse vorst wel benaderbaar zijn. Maar dat was Beatrix ook.
Beatrix maakte op mij grote indruk in haar toespraak bij de Karel 1-prijs in Aken. Dat was in haar beginperiode als koningin.

Ik denk dat als Beatrix was doorgegaan in de lijn van Juliana, dat dan het Koningshuis nu niet meer dan een kantlijn in Nederland zou zijn. Juliana werd vooral na de Lockheed-affaire al weinig serieus genomen. In 1979 leefde in mijn beleving het Koningshuis nauwelijks nog in de harten van het volk. Terecht dat Juliana vlak daarna het stokje ging overdragen aan Beatrix. Juliana had toen geen vijf of tien jaar langer moeten blijven aanmodderen.
  maandag 29 april 2019 @ 11:18:38 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186493664
Marilène

Die kan er wat van :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 29 april 2019 @ 17:08:37 #65
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186498965
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:18 schreef deedeetee het volgende:
Marilène

Die kan er wat van :D
Wat een leuk filmpje! Tnx for sharing!

Ik vind die ogen van haar wel bijzonder. Zou ze daar iets aan gedaan hebben? Ik heb er niet zo'n verstand van. :@
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_186500131
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:48 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze gaat naar het gymnasium (was recent in het nieuws).

Aan haar iq zal weinig mankeren, vermoed ik zo.
Al zou 1 van die meiden wel heel dom zijn (vast niet), dan zou dr vast genoeg geld tegenaan gegooid worden dat ze wel naar gymnasium kunnen lijkt me?
  maandag 29 april 2019 @ 18:31:07 #67
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_186500170
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wat een leuk filmpje! Tnx for sharing!

Ik vind die ogen van haar wel bijzonder. Zou ze daar iets aan gedaan hebben? Ik heb er niet zo'n verstand van. :@
Nee, denk het niet.
With love :*
pi_186500206
Ik vind die Amalia wel een enorm vlot, slim, knap en leuk kind hoor.
  Vis een optie? maandag 29 april 2019 @ 18:45:58 #69
70532 loveli
N
pi_186500398
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Al zou 1 van die meiden wel heel dom zijn (vast niet), dan zou dr vast genoeg geld tegenaan gegooid worden dat ze wel naar gymnasium kunnen lijkt me?
Wat zou dat opleveren?
crap in = crap out
  maandag 29 april 2019 @ 19:04:02 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186500790
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Al zou 1 van die meiden wel heel dom zijn (vast niet), dan zou dr vast genoeg geld tegenaan gegooid worden dat ze wel naar gymnasium kunnen lijkt me?
Ze zijn er juist altijd heel streng op geweest dat de meiden geen voorkeursbehandeling kregen op school. Weliswaar naar eigen zeggen maar ik geloof dat wel.
KuikenGuppy
  maandag 29 april 2019 @ 19:29:32 #71
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186501401
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wat een leuk filmpje! Tnx for sharing!

Ik vind die ogen van haar wel bijzonder. Zou ze daar iets aan gedaan hebben? Ik heb er niet zo'n verstand van. :@
Nee ik denk het ook niet. Het is gewoon de bouw van haar gezicht/beenderstructuur.

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_186503336
Wanneer zou Meaghan eens gaan werpen? *O*
Alius aliud dicit
  Spellchecker maandag 29 april 2019 @ 20:52:20 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186503421
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:49 schreef Mrmime het volgende:
Wanneer zou Meaghan eens gaan werpen? *O*
Zouden we het in april nog gaan meemaken?
  maandag 29 april 2019 @ 23:14:30 #74
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_186507346
Ben zo onderhand wel benieuwd naar baby Sussex ja.
With love :*
  maandag 29 april 2019 @ 23:34:39 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186507824
Eind april/begin mei had ze gezegd, dus het kan best nog een week (of twee) duren.
KuikenGuppy
  Spellchecker maandag 29 april 2019 @ 23:40:08 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186507964
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef Burdie het volgende:
Eind april/begin mei had ze gezegd, dus het kan best nog een week (of twee) duren.
Ooh ..... nog wel drie ook dan .....
pi_186513438
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 19:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ze zijn er juist altijd heel streng op geweest dat de meiden geen voorkeursbehandeling kregen op school. Weliswaar naar eigen zeggen maar ik geloof dat wel.
Ik bedoel dat er dan vast genoeg geld tegenaan gegooid wordt in de vorm van privé lessen of wat dan ook.
  dinsdag 30 april 2019 @ 11:37:59 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186513608
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat er dan vast genoeg geld tegenaan gegooid wordt in de vorm van privé lessen of wat dan ook.
Je kunt van vmbo-intelligentie privélessen dokken wat je wilt, maar daar wordt het geen vwo-materiaal van.
Even afgezien van het feit dat een hoop mavo-leerlingen wel beter zouden kunnen, maar de basis moet er wel zijn, anders lukt dat met 40 uur bijles per week nog niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186513757
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt van vmbo-intelligentie privélessen dokken wat je wilt, maar daar wordt het geen vwo-materiaal van.
Even afgezien van het feit dat een hoop mavo-leerlingen wel beter zouden kunnen, maar de basis moet er wel zijn, anders lukt dat met 40 uur bijles per week nog niet.
Hmm, mijn vriend heeft broers en zussen die op die manier vwo hebben gehaald :o . Zelfde geldt voor een vriendin van mij. En dat door de juiste sturing, aanpak en veel begeleiding. Als je er maar duizenden euro's tegenaan gooit kan best veel. Maar natuurlijk: als je echt niet heel snugger bent dan wordt het hem uberhaupt niet. Maar ik denk wel dat de koninklijke familie dat zou doen mocht het nodig zijn bij kinderen. Maar het is vast niet nodig.

Ik zie gewoon geen lid van de koninklijke familie naar vmbo gaan ofzo. Maar correct me if I'm wrong, wie weet is er al eens iemand naar vmbo&mbo gegaan. *O*
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:33:14 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186514773
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat er dan vast genoeg geld tegenaan gegooid wordt in de vorm van privé lessen of wat dan ook.
Hier lees je er wat meer over: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-sorghvliet-den-haag
KuikenGuppy
pi_186515276
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt van vmbo-intelligentie privélessen dokken wat je wilt, maar daar wordt het geen vwo-materiaal van.
Even afgezien van het feit dat een hoop mavo-leerlingen wel beter zouden kunnen, maar de basis moet er wel zijn, anders lukt dat met 40 uur bijles per week nog niet.
Daarom is mijn nichtje na VMBO-t naar MBO en vervolgens HBO gegaan. Ze gaat in september naar de universiteit. Geen bijles gehad, tikje een laatbloeier en een hele slechte basisschool die niets voor haar deed. Dat zal de prinsesjes niet overkomen.
pi_186515377
Ik geloof ook niet zo dat er ooit een prins of prinses naar het VMBO zal gaan.
  dinsdag 30 april 2019 @ 13:36:28 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186516040
Dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat het koninklijk huis intelligente mensen zijn.
Er liggen over het algemeen geen appels onder een perenboom. ;)
***
  dinsdag 30 april 2019 @ 14:13:39 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186516616
Wel grappig dat in dat RTL artikel weer wordt herhaald dat Amalia Chinees erbij doet. Daar is ze allang weer mee gestopt :+

En idd, wat BE zegt.
Kwak
pi_186519726
Ik heb begrepen dat de kinderen van Constantijn bewust niet naar een categoraal gymnasium zijn gegaan, omdat je op een scholengemeenschap wat geruislozer kunt afzakken naar een lager niveau. :P . Overigens is dat sowieso een nadeel van een categoraal gymnasium, ook als je niet uit een koninklijke familie komt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 april 2019 @ 18:36:44 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_186522064
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat het koninklijk huis intelligente mensen zijn.
Er liggen over het algemeen geen appels onder een perenboom. ;)
ik wilde hier op reageren, maar laat het maar zitten ook :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_186524506
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:40 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb begrepen dat de kinderen van Constantijn bewust niet naar een categoraal gymnasium zijn gegaan, omdat je op een scholengemeenschap wat geruislozer kunt afzakken naar een lager niveau. :P . Overigens is dat sowieso een nadeel van een categoraal gymnasium, ook als je niet uit een koninklijke familie komt.
Aan de andere kant doen ze op een categoraal gymnasium vaak wat meer moeite om je op school te houden.
pi_186527920
Maar met al die social media en het feit dat ze op normale scholen zitten, is het eigenlijk best bijzonder dat er zo weinig informatie van medeleerlingen naar buiten komt over de schoolresultaten van de kleinkinderen van Trix.
pi_186528097
Waarom "kleinkinderen van Trix"?
pi_186528202
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:16 schreef Teslynd het volgende:
Waarom "kleinkinderen van Trix"?
Te lui om prinsessen, gravinnen en graaf vol uit te schrijven...
pi_186530260
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Denk niet dat het acteren was, maar de manier waarop ze vorm gaf aan haar functie. Bovendien is ze opgegroeid in de tijd waarin elk mens z'n status en rang had. De hare waren het hoogste in ons land: ze was Koning der Nederlanden. De term koningin was voor het dagelijkse gebruik, bekt wat beter.
Dat is niet meer van deze tijd. Rang en status verdien je niet meer door ''gelukkig'' geboren te worden in een koninklijke familie, je moet er ook tegenwoordig ook echt wat voor doen.

quote:
Het zou me niets verbazen als Amalia weer een beetje teruggrijpt naar haar grootmoeders stijl.
Mij wel, want ze lijkt me niet het type dat een sprong van vijftig jaar terug in de tijd maakt
quote:
Een koninklijke uitstraling is niet die van een toffe jongen/meid te midden van de Rijksgenoten swingend.
De definitie Koninklijke uitstraling is anno 2019 niet meer zoals in begin 1900, tegenwoordig is het zo dat je je niet schuwt om je te mengen onder de normale mensen (lees: mensen die niet tot het Koningshuis behoren).
quote:
Voor bepaalde situaties is dat ontwapend en ook belangrijk voor het contact en de interactie met het volk.Je moet als hedendaagse vorst wel benaderbaar zijn. Maar dat was Beatrix ook.
Beatrix was als koningin ouderwets, conservatief, stijfjes en gemaakt statig. Alexander doet het in alle opzichten gewoon beter en is veel meer van deze tijd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_186530503
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]

Al zou 1 van die meiden wel heel dom zijn (vast niet), dan zou dr vast genoeg geld tegenaan gegooid worden dat ze wel naar gymnasium kunnen lijkt me?
Ja, als het jou zo lijkt, dan lijkt het jou zo. Ik vraag me wel af waarom je dat als een gegeven wil zien.

Ik meen me te herinneren dat het bij WA en z'n broers anders toeging. Dat Constantijn een omweg maakte.
  woensdag 1 mei 2019 @ 04:55:31 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186532979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 23:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ja, als het jou zo lijkt, dan lijkt het jou zo. Ik vraag me wel af waarom je dat als een gegeven wil zien.

Ik meen me te herinneren dat het bij WA en z'n broers anders toeging. Dat Constantijn een omweg maakte.
Niet echt... hij is van 11 oktober 1969 en haalde in 1987 zijn vwo-diploma, toen was hij 17 dus.
Niet een leeftijd waarop je een "omweg" hebt kunnen maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Sport woensdag 1 mei 2019 @ 10:19:51 #94
109131 crew  sportfreak
pi_186535579
Het zijn drukke tijden voor de royalty-watchers, tijd voor wat buitenlands nieuws:

Japan heeft sinds vannacht een nieuwe keizer. Leve Keizer Naruhito en Keizerin Masako!


Vorig jaar tijdens het staatsbezoek van Nederland aan Groot-Brittannië zagen we Kate voor het eerst met Royal Family Order, nu krijgt ze een nog hogere onderscheiding. Ze is vanaf nu ook Dame-Grootkruis in de Koninklijke Orde van Victoria.



Daarnaast staat er komende week nog genoeg op het programma. Zaterdag is de uitvaart van Groothertog Jean van Luxemburg, namens Nederland zal prinses Beatrix hierbij aanwezig zijn. Dezelfde dag is ook de kroning van koning van Thailand. En natuurlijk wachten we nog steeds op de Sussex-baby.
pi_186558341
Super leuke foto van de jarige Charlotte.

Edit: krijg m niet geplakt. Kan iemand die foto met de veterloze gympen even posten?
Met een meidenkwartet
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:12:09 #96
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_186558408
Deze foto’s?
https://www.bbc.com/news/uk-48128760

En Harry durft wel, volgende week naar NL! https://www.nu.nl/achterk(...)gerschap-meghan.html
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_186558419




pi_186558461
quote:
Lijkt me een pittig dametje :)
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:36:39 #99
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186558742
Net oma.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:56:18 #100
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186559062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:
Net oma.
Overgrootoma bedoel je denk ik :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:57:05 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_186559071
Ik vind 'r ook veel op William lijken :Y
disclaimer
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:28:42 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186559585
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Overgrootoma bedoel je denk ik :P
Oh ja natuurlijk, ze gaat al een tijdje mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2019 @ 10:58:44 #103
70532 loveli
N
pi_186560135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk, ze gaat al een tijdje mee.
Ze zit op de helft, gok ik.
crap in = crap out
pi_186560414
Grote meid is ze geworden zeg. Of ik word oud ;).

Leuke foto's!
pi_186560460
Edit: Hm, laat maar. Ik dacht dat 'over' de volgende stap was, maar het is 'overgroot'. Verwarrend.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2019 @ 11:56:48 #106
70532 loveli
N
pi_186561244
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 11:16 schreef Tegan het volgende:
Edit: Hm, laat maar. Ik dacht dat 'over' de volgende stap was, maar het is 'overgroot'. Verwarrend.
Grootmoeder - overgrootmoeder. (Over)grootoma staat niet in de Van Dale (iig niet toen ik nog jong was).
crap in = crap out
  donderdag 2 mei 2019 @ 12:05:35 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186562396
quote:
Als je dit volgt is de Queen toch Charlotte's grootoma of overgrootmoeder. Niet overgrootoma?
pi_186562597
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als je dit volgt is de Queen toch Charlotte's grootoma of overgrootmoeder. Niet overgrootoma?
Het ging er hier om dat de Queen niet haar oma is.
pi_186562634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het ging er hier om dat de Queen niet haar oma is.
Weet ik, maakt ook niet uit, maar vond het het wel interessant om het uit te zoeken :).
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:09:57 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186562664
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als je dit volgt is de Queen toch Charlotte's grootoma of overgrootmoeder. Niet overgrootoma?
(Over)grootoma is geen woord, hè? Het is oma of grootmoeder.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:26:44 #112
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186563013
quote:
Hoe gaat het met jouw hoogopperaartsvooredelstamoudbetovergrootmoeder? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:38:15 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186563246
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als je dit volgt is de Queen toch Charlotte's grootoma of overgrootmoeder. Niet overgrootoma?
Overgrootmoeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186565025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

(Over)grootoma is geen woord, hè? Het is oma of grootmoeder.
Hierboven werd dat woord gebruikt.
  donderdag 2 mei 2019 @ 15:25:11 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186565543
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hierboven werd dat woord gebruikt.
Dat maakt het geen bestaand woord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:12:08 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186566503
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:26 schreef Meke het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw hoogopperaartsvooredelstamoudbetovergrootmoeder? :D
Helaas overleden ;(.
KuikenGuppy
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:40:50 #117
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186567085
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hierboven werd dat woord gebruikt.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat maakt het geen bestaand woord.
Sorry voor al de verwarring die ik heb veroorzaakt. ;(
Koel en donker bewaren
pi_186567270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:
Net oma Elizabeth
Fixed en door!

Camilla voert een paard
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:13:30 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186567670

Prinses Beatrix, afgelopen dinsdag O+.
KuikenGuppy
pi_186567689
Ze lijkt ook wel op oma een beetje ;)

J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:17:29 #121
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_186567743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Ze lijkt ook wel op oma een beetje ;)

[ afbeelding ]
Wie zijn dit?
  Spellchecker donderdag 2 mei 2019 @ 17:18:30 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186567761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:17 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Wie zijn dit?
Ik gok spa en sma van Kate.
pi_186567886
quote:
So, Prince Harry Is Off To The Netherlands Next Week

Does this mean Baby Sussex is expected to be here by then?

Royal fans speculating over the royal baby's arrival might be a tad confused by this latest turn of events.

On Wednesday (1 May), Buckingham Palace announced that Prince Harry will travel to the Netherlands next week on Wednesday 8 and Thursday 9 May. While there, he will visit Amsterdam on an official engagement and then will go to The Hague to launch the one year countdown to the Invictus Games, which will take place in the city in 2020.

Many royal fans have expected the palace to announce the birth of Meghan and Harry's first baby imminently given the expected due date was in the Spring, which many took to mean April or May.

So, what does this mean?

On Twitter, there was immediate speculation. Is the due date actually later than originally anticipated, or do the palace expect the baby to have been born by then?

https://www.elle.com/uk/l(...)herlands-royal-baby/
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:28:13 #124
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_186567937
Dan is ze waarschijnlijk pas later uitgerekend, want hij gaat vast niet weg als het kind al geboren is.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_186568016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:28 schreef SaskiaR het volgende:
Dan is ze waarschijnlijk pas later uitgerekend, want hij gaat vast niet weg als het kind al geboren is.
Ik denk eerder andersom. Anders is het kind echt pas veel later uitgerekend en dat is bijna niet mogelijk als ik de berichten zo lees.

Afgelopen week stond Harry niet op het programma van een herdenking wegens onzekerheid over de komst van de baby. Het bezoek aan Nederland is een week van tevoren aangekondigd. Hieruit lijkt te blijken dat ze meer zekerheid hebben.

Dat het nu is aangekondigd en het een tweedaags bezoek betreft, kan er op wijzen dat het kind al geboren is en dat moeders en kind het goed maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door bloempje-moi op 02-05-2019 17:47:21 ]
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:43:12 #126
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186568201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:32 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik denk eerder andersom. Anders is het kind echt pas veel later uitgerekend en dat is bijna niet mogelijk toch? Ik heb niet erg geteld, maar half mei zou al vrij laat zijn, toch?

En als heel de wereld op mijn bevalling zou wachten, zou ik ook eerder een te late datum doorgeven dan een te vroege :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2019 @ 17:50:29 #127
70532 loveli
N
pi_186568337
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Fixed en door!

Camilla voert een paard
[ afbeelding ]
Charmant.
crap in = crap out
pi_186568548
Ligt het aan mij, of ben ik bevooroordeeld?

Voor dat Meghan in beeld was, was Harry altijd aan de zijde van William en Catherine en daar genoten vooral W en C van aangezien hun zelf behoorlijk saai zijn en niets toevoegen.

Nu Harry zelf een vrouw en binnenkort een gezin heeft gaat het op alle fronten fout en zie ik enkel zure gezichten van C.
pi_186568699
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 18:01 schreef -river- het volgende:
Ligt het aan mij, of ben ik bevooroordeeld?

Voor dat Meghan in beeld was, was Harry altijd aan de zijde van William en Catherine en daar genoten vooral W en C van aangezien hun zelf behoorlijk saai zijn en niets toevoegen.

Nu Harry zelf een vrouw en binnenkort een gezin heeft gaat het op alle fronten fout en zie ik enkel zure gezichten van C.
Wat bedoel je precies met zure gezichten? Volgens mij gaan Harry en Catherine prima met elkaar om en kan Kate nog steeds lachen.







De jongere royals hebben inderdaad sinds de komst van Meghan wel flink wat pers te verduren gehad. Roddels over ruzies en vreemdgaan. De 'pers' wil heel graag dat er drama is tussen de vier, iets wat er niet of minder was toen Harry nog alleen was. Ik vermoed dat Meghans showbizzverleden en sterke persoonlijkheid daar wat mee te maken heeft. Niet dat daarmee gezegd is dat ze daadwerkelijk een stoorfactor is, maar het is voor de pers een gemakkelijke stok om mee te slaan en om roddels aan op te hangen. De Amerikaanse glamourdame die hun sterke koninklijke trio uit elkaar haalt.
pi_186568770
Logisch toch dat hij als vrijgezel het derde wiel was en nu zijn eigen ding doet met zijn vrouw. Lijkt me heel logisch en organisch zo gegroeid.

Verder denk ik stiekem ook dat de baby er al is door die trip naar Nederland. Ik zou mijn man verbieden twee dagen weg te gaan in de eerste dagen of hoogzwanger. Bij royals met nanny's zal het wel anders zijn. Het is namelijk wel 'zijn' Invictus Games en zijn 'werk'. In Nederland krijg je bijvoorbeeld ook maar een paar dagen vaderschapsverlof.
pi_186569966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 18:11 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met zure gezichten? Volgens mij gaan Harry en Catherine prima met elkaar om en kan Kate nog steeds lachen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De jongere royals hebben inderdaad sinds de komst van Meghan wel flink wat pers te verduren gehad. Roddels over ruzies en vreemdgaan. De 'pers' wil heel graag dat er drama is tussen de vier, iets wat er niet of minder was toen Harry nog alleen was. Ik vermoed dat Meghans showbizzverleden en sterke persoonlijkheid daar wat mee te maken heeft. Niet dat daarmee gezegd is dat ze daadwerkelijk een stoorfactor is, maar het is voor de pers een gemakkelijke stok om mee te slaan en om roddels aan op te hangen. De Amerikaanse glamourdame die hun sterke koninklijke trio uit elkaar haalt.
Dit zijn oude foto's.
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:06:00 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186570095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:01 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit zijn oude foto's.
Ja, foto’s van vorige week. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_186570109
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, foto’s van vorige week. :')
Nee.
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:07:55 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186570135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:06 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee.
Jawel, van 25 april.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186570162
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jawel, van 25 april.
Nee
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:09:47 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186570185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:08 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee
Jawel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186570428
Het zijn nieuwe foto's. De eerste van Kate en die dame zijn van gisteren (https://www.dailymail.co.(...)children-London.html), en die met Harry van vorige week (https://www.dailymail.co.(...)lker-coat-dress.html) tijdens de herdenking waar Harry lastminute toch nog bij was.
pi_186571763
Volgens een officiële verklaring is de bebe er nog niet.

https://www.dailymail.co.(...)ale-Baby-Sussex.html
pi_186571790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:17 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Wie zijn dit?
De oma van Charlotte, goh wie zou dat zijn :')
Diana? Nee, die is dood dus hmmmm wie is er over :+
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:18 schreef maily het volgende:

[..]

Ik gok spa en sma van Kate.
Geen idee wat je met spa en sma bedoelt maar het zijn de ouders van Kate.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_186571927
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:18 schreef maily het volgende:

[..]

Ik gok spa en sma van Kate.
Ik hoop trouwens dat je niet bedoelt de schoonpa en schoonma van Kate want dat zou wel een beetje ernstig suf zijn _O- _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_186572014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens dat je niet bedoelt de schoonpa en schoonma van Kate want dat zou wel een beetje ernstig suf zijn _O- _O-
Nee joh brabants
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2019 @ 12:14:33 #142
43556 miss_dynastie
pi_186583342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Volgens een officiële verklaring is de bebe er nog niet.

https://www.dailymail.co.(...)ale-Baby-Sussex.html
Is toch geen officiële verklaring? Het gaat om ‘bronnen rondom het paleis’.
  Spellchecker vrijdag 3 mei 2019 @ 17:18:29 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186588281
Prins Harry annuleert reis naar Amsterdam komende week
Prins Harry annuleert zijn reis naar Amsterdam komende week. Dat meldde de Britse krant The Telegraph.
Harry zou op woensdag 8 mei in Amsterdam zijn, en op donderdag 9 mei naar Den Haag reizen in verband met de Invictus Games die daar volgend jaar worden gehouden. Vooralsnog gaat het bezoek aan de Hofstad gewoon door.

Het cancelen van de reis voedt de geruchten dat Meghan komende week gaat bevallen.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 17:21:14 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186588357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef maily het volgende:
Prins Harry annuleert reis naar Amsterdam komende week
Prins Harry annuleert zijn reis naar Amsterdam komende week. Dat meldde de Britse krant The Telegraph.
Harry zou op woensdag 8 mei in Amsterdam zijn, en op donderdag 9 mei naar Den Haag reizen in verband met de Invictus Games die daar volgend jaar worden gehouden. Vooralsnog gaat het bezoek aan de Hofstad gewoon door.

Het cancelen van de reis voedt de geruchten dat Meghan komende week gaat bevallen.
Telegraaf :').
KuikenGuppy
  Spellchecker vrijdag 3 mei 2019 @ 17:24:15 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186588421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 17:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Telegraaf :').
Prince Harry cancels Netherland trip
The Duke of Sussex has cancelled his trip to Amsterdam next week as the world awaits the arrival of Baby Sussex.

The Duke, who had been scheduled to visit Amsterdam and The Hague, will stay in England in the coming days, amid "logistical challenges" surrounding arrangements for the trip.

The decision means that he will be able to remain at home with his wife the Duchess for an extra day, while she is either significantly overdue or enjoying her first few days with their newborn baby.

It is also likely to be interpreted as a sign of respect for the work of his father, the Prince of Wales, who will be undertaking a major diplomatic trip to Germany on the same date.

The Duke will instead travel only to The Hague on the 9th to launch the Invictus Games.

A spokesman for the Sussexes said: "Due to the logistical planning for the travelling press to cover visits and engagements by The Royal Family, we have taken the decision to postpone The Duke of Sussex’s scheduled visit to Amsterdam on Wednesday 8th May 2019 .

"The Duke is currently scheduled to travel to The Hague on Thursday 9th May for the launch of the Invictus Games The Hague 2020 as planned."

The Prince of Wales and Duchess of Cornwall will travel to Germany on May 7th to 10th, in what should be the last Royal visit to Europe ahead of Brexit.

Just two days ago, Buckingham Palace announced that the Duke planned to travel to the Netherlands on the 8th and 9th of May, leaving royal-watchers wondering what the decision meant for the imminent arrival of his baby.
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 18:42:47 #146
184769 crew  Deisyy
pi_186589769
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 17:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Telegraaf :').
quote:
Met de royal baby die elk moment geboren kan worden (en volgens sommige bronnen zelfs al ter wereld is gebracht)
:')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 17:14:46 #147
109131 crew  sportfreak
pi_186609143
Vandaag was dan eindelijk de officiele kroning van de Thaise koning Rama X. Hij werd hierbij vergezeld door koningin Suthida, moet wie hij afgelopen week nog trouwde.









En voor wie de complete ceremonie wil bekijken:
pi_186609194
Wat een rare man is dat toch. Ik heb hem ooit ontmoet tijdens een bezoek aan Amsterdam, en dat was zo'n bizarre dag.
Ik heb te vaak te hard gelachen om onderstaande video. :D
  Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 17:22:04 #149
109131 crew  sportfreak
pi_186609235
En dan hadden we vandaag ook een minder vrolijke gebeurtenis, de begrafenis van Groothertog Jan van Luxemburg. Hierbij waren ook diverse buitenlandse gasten.

Namens Nederland prinses Beatrix:


Namens Groot-Brittannië Prinses Anne, the Princess Royal:


Als directe familie was ook de bijna voltallige Belgische koninklijke familie aanwezig, hier Koning Filip met koningin Mathilde en kroonprinses Elisabeth:


De Luxemburgse Groothertogelijke familie met in het midden Groothertog Henri en Groothertogin Maria-Teresa:




pi_186649860
De weeën van Meghan Markle zijn begonnen en de vrouw van prins Harry is aan het bevallen. Dat meldt Sky News.

De uitgerekende datum van Meghan was tot nu toe een groot mysterie. De hertogin van Sussex is sinds half april met zwangerschapsverlof. Haar moeder Doria Ragland arriveerde korte tijd later in Londen om haar dochter bij te staan. Meghan heeft altijd aangegeven graag in haar eigen vertrouwde omgeving te willen bevallen. Daarmee doorbreekt ze de vier decennia oude traditie om haar kind in de Lindo Wing van het St. Mary’s ziekenhuis in Londen op de wereld te zetten.

Bron: Telegraaf
  maandag 6 mei 2019 @ 15:06:18 #151
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186649863
https://www.telegraaf.nl/(...)kle-aan-het-bevallen

Meghan schijnt aan het bevallen te zijn.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2019 @ 15:35:08 #152
43556 miss_dynastie
pi_186650449
Dit is wel het tegenovergestelde van rust en privacy. Sneu.
pi_186650589
quote:
We are pleased to announce that Their Royal Highnesses The Duke and Duchess of Sussex welcomed their firstborn child in the early morning on May 6th, 2019. Their Royal Highnesses’ son weighs 7lbs. 3oz.

The Duchess and baby are both healthy and well, and the couple thank members of the public for their shared excitement and support during this very special time in their lives.
More details will be shared in the forthcoming days.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_186650620
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is wel het tegenovergestelde van rust en privacy. Sneu.
Maar blijkbaar hebben ze er toch voor gekozen dit zelf naar buiten te brengen.
  maandag 6 mei 2019 @ 15:46:42 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186650719
Mooi nieuws.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 mei 2019 @ 15:47:16 #157
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186650731
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is wel het tegenovergestelde van rust en privacy. Sneu.
Kind was er dus blijkbaar al vanochtend vroeg.
Koel en donker bewaren
pi_186650747
Super! O+
  maandag 6 mei 2019 @ 15:50:37 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_186650801
*O*
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2019 @ 15:53:34 #160
43556 miss_dynastie
pi_186650871
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Kind was er dus blijkbaar al vanochtend vroeg.
Ah dat scheelt. Het lijkt me zo’n naar idee om de hele wereld te moeten laten ‘meegenieten’ terwijl je dat vooraf uitdrukkelijk niet wilde.
pi_186650953
Official statement:

Her Royal Highness The Duchess of Sussex was safely delivered of a son at 0526hrs.

The baby weighs 7lbs 3oz.
The Duke of Sussex was present for the birth.
The Queen, The Duke of Edinburgh, The Prince of Wales, The Duchess of Cornwall, The Duke and Duchess of Cambridge, Lady Jane Fellowes, Lady Sarah McCorquodale and Earl Spencer have been informed and are delighted with the news.
The Duchess’s mother, Doria Ragland, who is overjoyed by the arrival of her first grandchild, is with Their Royal Highnesses at Frogmore Cottage.
Her Royal Highness and her child are both doing well.

Bron: Skynews
pi_186650974
Heel leuk. :)
pi_186650976
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar blijkbaar hebben ze er toch voor gekozen dit zelf naar buiten te brengen.
Was bekend dat ze dat zouden doen. Ze wilde alleen niet een paar uur na de bevalling meteen een fotomoment.
pi_186650998
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was bekend dat ze dat zouden doen. Ze wilde alleen niet een paar uur na de bevalling meteen een fotomoment.
Ze hebben groot gelijk, ik moet er niet aan denken.
pi_186651133
"Yes I’m very excited to announce that Meghan and myself have had a baby boy early this morning, a healthy boy .
"Mother and baby are doing incredibly well. It’s been the most amazing experience I can ever have possibly imagined.

"How any woman does that, what they do is beyond comprehension.

"We’re both absolutely thrilled and so grateful to all the love and support of everybody out there, it's been amazing so I just wanted to share this with everybody

"Still thinking about names but, yeah, the baby is a little overdue so we’ve had a little bit of time to think about it – but that’s the next bit.

"We’ll be able to see you in two days' time as planned and be able to share it with you as a family and share it with you guys and so everyone can see the baby."

“I haven’t been at many births, this is definitely my first birth – it was amazing, absolutely incredible and as I said, I’m so incredible proud of my wife and as every father and parent would ever say, your baby is absolutely amazing, so this little thing is absolutely to die for so I’m over the moon.

"Thank you very much guys, thank you."

Bron: Skynews
  Spellchecker maandag 6 mei 2019 @ 16:07:32 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186651209
Ik zou wel even willen meekijken op de familie-whatsapp :P
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2019 @ 16:13:23 #167
43556 miss_dynastie
pi_186651360
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was bekend dat ze dat zouden doen. Ze wilde alleen niet een paar uur na de bevalling meteen een fotomoment.
Een aankondiging van het begin van de bevalling, nee toch? Maar toen ze dat nieuws naar buiten brachten was hij er al een poosje, dus eind goed al goed. Er staan een filmpje van Harry in deze link: https://www.telegraaf.nl/(...)allen-van-een-jongen
  maandag 6 mei 2019 @ 16:39:58 #168
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_186651831
Hartstikke leuk voor Herrie en Meghan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_186651965
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was bekend dat ze dat zouden doen. Ze wilde alleen niet een paar uur na de bevalling meteen een fotomoment.
O ik dacht dat ze alleen zouden zeggen als de baby was geboren.
pi_186652493
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_186652814
Hij ziet er gelukkig uit O+ Hopelijk kruipen alle Meghan haters nu weer terug in hun hol.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 6 mei 2019 @ 17:56:47 #172
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_186653231
Die paarden erachter; George en Sir John _O- _O- _O-
pi_186654595
_O- _O- _O- Iedereen dacht dat het een meisje zou worden.
Twinning = boring
pi_186655345
quote:
Leuk en aardig allemaal, maar we willen de naam! Ik zou iets als Robin leuk vinden O+ Al zal het zoiets vast niet worden :')
  Vis een optie? maandag 6 mei 2019 @ 20:12:36 #175
70532 loveli
N
pi_186656050
Dianus.
crap in = crap out
  Spellchecker maandag 6 mei 2019 @ 21:21:32 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 6 mei 2019 @ 21:58:09 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186659348
Ik zou Spencer wel leuk vinden, ook een mooie verwijzing naar Diana.
Wel mooi ook trouwens dat in het officiële bericht van het koninklijk huis ook de zussen en broer van Diana genoemd zijn als mensen die geïnformeerd zijn, en erg blij zijn met het nieuws.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 mei 2019 @ 23:02:20 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_186661056
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:58 schreef Leandra het volgende:
Ik zou Spencer wel leuk vinden, ook een mooie verwijzing naar Diana.
Wel mooi ook trouwens dat in het officiële bericht van het koninklijk huis ook de zussen en broer van Diana genoemd zijn als mensen die geïnformeerd zijn, en erg blij zijn met het nieuws.
Ja! Spencer!!
  Licht Ontvlambaar maandag 6 mei 2019 @ 23:38:39 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_186661847
Arthur, James of Alexander lijkt een optie.
https://www.glamour.nl/ni(...)arry-baby-uitgelekt/

of hadden we dit al besproken hier? :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:13:42 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186662881
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:38 schreef Sjeen het volgende:
Arthur, James of Alexander lijkt een optie.
https://www.glamour.nl/ni(...)arry-baby-uitgelekt/

of hadden we dit al besproken hier? :@
Interessant. De baby is alleen geen prins.
KuikenGuppy
  dinsdag 7 mei 2019 @ 07:08:24 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_186663887
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:38 schreef Sjeen het volgende:
Arthur, James of Alexander lijkt een optie.
https://www.glamour.nl/ni(...)arry-baby-uitgelekt/

of hadden we dit al besproken hier? :@
Ik hoop van harte dat het niet een van deze 3 namen is.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 07:13:50 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186663908
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Interessant. De baby is alleen geen prins.
Dit.
Tenzij Elizabeth daartoe besluit, maar bij haar kleinkinderen is daar ook al geen lijn in te vinden.
Kinderen van Charles (uiteraard) wel.
Kinderen van Anne niet.
Kinderen van Andrew wel.
Kinderen van Edward niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186664363
Hoe ik het begrijp hebben Anne en toenmalige echtgenoot titels voor hun huwelijk en daardoor kinderen geweigerd toendertijd. De rest heeft allemaal een soort van titel.

Of baby Sussex een titel krijgt durf ik niet te zeggen. Nog eventjes wachten :) .
  dinsdag 7 mei 2019 @ 08:05:03 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186664422
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 07:59 schreef Tegan het volgende:
Hoe ik het begrijp hebben Anne en toenmalige echtgenoot titels voor hun huwelijk en daardoor kinderen geweigerd toendertijd. De rest heeft allemaal een soort van titel.

Of baby Sussex een titel krijgt durf ik niet te zeggen. Nog eventjes wachten :) .
De kinderen van Edward zijn geen prins en prinses.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 mei 2019 @ 08:29:29 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_186664682
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 07:59 schreef Tegan het volgende:
Hoe ik het begrijp hebben Anne en toenmalige echtgenoot titels voor hun huwelijk en daardoor kinderen geweigerd toendertijd. De rest heeft allemaal een soort van titel.

Of baby Sussex een titel krijgt durf ik niet te zeggen. Nog eventjes wachten :) .
Ik hoorde net op NPO1 dat baby wel een titel krijgt, even vergeten wat precies, maar geen prins. Dus er is nog kans dat het geen van de namen wordt die ik hier boven noemde :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:31:18 #186
382129 crew  Donna
pi_186664700
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 07:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat het niet een van deze 3 namen is.
Arthur en James zijn al gelinkt aan Pippa toch? Denk niet dat ze dat doen.
pi_186665160
Ik gok op Arthur Francis.
Die 2e is dan een mooie verwijzing naar Diana's 2e naam ;)
pi_186665192
Ik geloof niet dat Meghan voor een traditionele naam zal kiezen. Ik denk dat het iets wordt wat we totaal niet verwachten.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:11:05 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186665231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik hoorde net op NPO1 dat baby wel een titel krijgt, even vergeten wat precies, maar geen prins. Dus er is nog kans dat het geen van de namen wordt die ik hier boven noemde :+
Hij krijgt sowieso een titel, want de ouders hebben een duke-titel gekregen bij het huwelijk.
En of hij wel of geen prins wordt is helemaal aan de koningin.

Hij is als kind van Harry iig Earl of Dumbarton, en zal bij het overlijden van Harry Duke of Sussex worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 07-05-2019 09:16:56 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:12:29 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186665255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Arthur en James zijn al gelinkt aan Pippa toch? Denk niet dat ze dat doen.
Pippa is toch niets van Harry & Meghan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:32:39 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186665532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof niet dat Meghan voor een traditionele naam zal kiezen. Ik denk dat het iets wordt wat we totaal niet verwachten.
Ik denk dat ze echt niet weg komen met een niet-traditionele naam :D.
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 09:39:13 #192
382129 crew  Donna
pi_186665652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pippa is toch niets van Harry & Meghan?
Nouja niets. Ik denk dat ze niet een naam kiezen die Kate en William al zoveel horen bij hun naaste familie.
pi_186666572
Ik heb de lijst van Britse monarchen eens bekeken. Staan best pareltjes van namen tussen: Hardeknoet (huis van Denemarken) en Stefanus (huis van Normandië) :P Daarna werden ze saai met Edward en Hendrik.

Die worden t sowieso niet... Richard is nog een optie. Of Stuart.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:28:10 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186666630
Ik ben benieuwd of ze de naam Thomas kiezen als één van de namen.
KuikenGuppy
pi_186666633
Ik zie haar wel iets Amerikaans kiezen en minder traditioneel. Aan de andere kant, hij gaat titels dragen en Lord Justin klinkt toch niet zo sjiek. Thomas zal ze niet doen vanwege haar vader. Alexander, Michael of Steven zou best kunnen en dan kun je daar in huiselijke kring Alex, Mike of Steve van maken. Net zoals Harry eigenlijk Henri heet.
pi_186666660
Zal lachen zijn als ze-rebels als Meghan graag wil zijn- aankomen met een soort Engelse variant op van die onmogelijke namen waar BN'ers zo van houden. Bickel, Merlijn, Achilles, dat werk.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:18:57 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186667698
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zal lachen zijn als ze-rebels als Meghan graag wil zijn- aankomen met een soort Engelse variant op van die onmogelijke namen waar BN'ers zo van houden. Bickel, Merlijn, Achilles, dat werk.
Mijn stem gaat naar:
Lord Goldenboy Thomas Markle Mountbatten-Windsor.
KuikenGuppy
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:59:45 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186668544
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:24 schreef Aerenia het volgende:
Ik heb de lijst van Britse monarchen eens bekeken. Staan best pareltjes van namen tussen: Hardeknoet (huis van Denemarken) en Stefanus (huis van Normandië) :P Daarna werden ze saai met Edward en Hendrik.

Die worden t sowieso niet... Richard is nog een optie. Of Stuart.
Stuart is een achternaam in de geschiedenis van het Britse koningshuis.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186668608
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Stuart is een achternaam in de geschiedenis van het Britse koningshuis.
Weet ik, maar het Huis Stuart is al eeuwen geleden... dus zou zomaar kunnen. Je kind een achternaam als voornaam geven is hip tegenwoordig ;)
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:06:35 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186668656
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:03 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Weet ik, maar het Huis Stuart is al eeuwen geleden... dus zou zomaar kunnen. Je kind een achternaam als voornaam geven is hip tegenwoordig ;)
Eeuwen geleden maakt heel weinig uit. Nee. En Richard wordt hem ook niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186668863
Richard <3 en dan afkorten. Sir Dick
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:21:47 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_186668891
Earl Dick dan toch wel?
disclaimer
pi_186668906
Harvey :P
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:23:54 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186668925
Nelson.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186668969
Ik vind Robert wel passen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Spellchecker dinsdag 7 mei 2019 @ 13:20:14 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:26:52 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186670116
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:20 schreef maily het volgende:
Sir Duke.
Waarom ‘sir’?
The love you take is equal to the love you make.
pi_186670129
Het wordt Otis.
  Spellchecker dinsdag 7 mei 2019 @ 13:36:21 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186670294
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom ‘sir’?
Vrij naar Stevie Wonder ;)
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:37:39 #210
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186670318
Charles David Dinant :)

Roepnaam David.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:40:24 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186670380
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:36 schreef maily het volgende:

[..]

Vrij naar Stevie Wonder ;)
Die ontgaat me.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:41:11 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186670396
Martin, wil ik ook nog even genoemd hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186670415
quote:
De 34-jarige prins stond tijdens de aankondiging voor de stallen van Windsor Castle, waar op dat moment twee paarden te zien waren, genaamd George en Sir John. Dat Harry na afloop van het interview achterom keek naar de paarden is volgens fans een duidelijk hint. Het zoontje van William en Catherine heeft echter al George en dus is het hoogst onwaarschijnlijk dat Harry en Meghan hun zoontje zo ook zullen noemen. Tot nu toe heeft echter nog niemand van de royals de naam John meegekregen, dit zou dus zomaar de toekomstige naam van baby Sussex kunnen zijn.

Meghan en Harry laten naar verwachting woensdag hun kindje aan de wereld zien. Vermoed wordt dat ze dan ook de naam van het kleintje bekendmaken.
Het was wel wat merkwaardig dat Harry de paarden bedankte. :')
  Spellchecker dinsdag 7 mei 2019 @ 13:44:39 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186670581
Ik denk Philip. Als we dan toch gaan gokken.

Spencer of Charles zou ik leuk vinden maar denk niet dat dat het wordt.

Voor een meisje dacht ik Diana of Rachel trouwens.
pi_186670675
Verder vind ik het stoer dat Meghan gewoon haar eigen ding heeft gedaan qua bevalling, en groot gelijk heeft ze. Ook top zo een paar dagen later pas een fotomoment.
pi_186670775
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn stem gaat naar:
Lord Goldenboy Thomas Markle Mountbatten-Windsor.
Monarchy Mozes Mountbatten.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:10:14 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186671303
George Mountanny Bareback Charleston.

Roepnaam: Monty.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:28:45 #219
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_186671857
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:50 schreef Tegan het volgende:
Ik denk Philip. Als we dan toch gaan gokken.

Spencer of Charles zou ik leuk vinden maar denk niet dat dat het wordt.

Voor een meisje dacht ik Diana of Rachel trouwens.
Charles naast Charlotte vind ik wel apart :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_186671892
Charlie :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:34:29 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186672049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Charles naast Charlotte vind ik wel apart :+
Geen broer/zus dus zo spannend is het allemaal niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:34:57 #222
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186672057
Waarom geen Charles ? Ik gok op Bruce. :7

Robert the Bruce

https://findnicknames.com/nicknames-for-charles/ :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:43:00 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186672263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:42 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het was wel wat merkwaardig dat Harry de paarden bedankte. :')
Hij zei ook dat ze nog geen naam hadden gekozen.
KuikenGuppy
pi_186672408
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hij zei ook dat ze nog geen naam hadden gekozen.
De Koningin moet daar haar toestemming voor geven :')
Twinning = boring
pi_186672605
Eli kan ook.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:55:28 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186672635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:48 schreef Inca het volgende:

[..]

De Koningin moet daar haar toestemming voor geven :')
Niet echt.
quote:
Does the royal baby name have to be approved by the Queen?

While it’s the Queen’s decision whether or not the baby will be bestowed with a royal title, the decision over the baby’s first name is a more informal discussion, royal commentator Kate Williams explained.

“The Queen has the power to say what their title is,” Williams said, when discussing the imminent birth of Prince Louis in April 2018. ”But in the case of names, it is more of an informal conversation.

“Of course they have such respect for the Queen that if she says ‘I really don’t like that name,’ they’d definitely take that into account.”
https://www.independent.c(...)-queen-a8838221.html
The love you take is equal to the love you make.
pi_186672769
quote:
Vreemd dan dat ze nog geen naam hebben alle toekomstige ouders dromen daar toch al over
Twinning = boring
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:02:49 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186672794
Buddy Raymond Horseshower Clifton.

Roepnaam: Ray
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:03:48 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186672813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:01 schreef Inca het volgende:

[..]

Vreemd dan dat ze nog geen naam hebben alle toekomstige ouders dromen daar toch al over
Die hebben ze natuurlijk wel.
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2019 @ 15:04:43 #230
70532 loveli
N
pi_186672828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:01 schreef Inca het volgende:

[..]

Vreemd dan dat ze nog geen naam hebben alle toekomstige ouders dromen daar toch al over
De bevalling kwam ook pas naar buiten toen dat al achter de rug was. Ik denk dat ze al een naam hebben en die gewoon een paar dagen voor zichzelf houden tot het eigendom van het volk wordt.
crap in = crap out
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:11:48 #231
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186672965
quote:
He he he, Kate William (s) is wel echt een goeie naam voor een Britse royaltywatcher :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 15:23:47 #232
184769 crew  Deisyy
pi_186673191
Jonathan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:26:16 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186673239
Deze bestaat iig al wel:
https://instagram.com/sus(...)igshid=1gt5eozstwy54

Maar misschien zijn er nog 36 varianten aangemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:26:38 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186673247
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:11 schreef Meke het volgende:

[..]

He he he, Kate William (s) is wel echt een goeie naam voor een Britse royaltywatcher :D
:)

Ik vind ‘royalty watcher’ zoals ze in dat citaat wordt aangeduid trouwens een beetje misleidend. Ze is historica.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:30:23 #235
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186673313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:26 schreef Leandra het volgende:
Deze bestaat iig al wel:
https://instagram.com/sus(...)igshid=1gt5eozstwy54

Maar misschien zijn er nog 36 varianten aangemaakt.
Die had jij of ik volgens mij ook aangemaakt kunnen hebben :P Dus zegt niet zoveel denk ik, vast iemand die geld hoopt te vangen als 'ie goed gegokt heeft ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:30:41 #236
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186673323
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:)

Ik vind ‘royalty watcher’ zoals ze in dat citaat wordt aangeduid trouwens een beetje misleidend. Ze is historica.
Das dan weer jammer :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:32:58 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186673357
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Das dan weer jammer :+
Waarom? Historica op het gebied van de royals, hoor. :o
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:33:28 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186673363
Angus Shortstory Fabian
Roepnaam: Shorty
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:36:54 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186673404
Lean 'o queen Harry Historicus

Roepnaam: Harry
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:39:01 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186673438
Oliver Flabbergastus, roepnaam Flabby.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:46:11 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186673557
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Oliver Flabbergastus, roepnaam Flabby.
Nee, denk ik niet. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:46:45 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186673568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, denk ik niet. :)
Waarom nou niet?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:53:45 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186673678
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom nou niet?
Ollie zou wel kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:56:21 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186673729
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Die had jij of ik volgens mij ook aangemaakt kunnen hebben :P Dus zegt niet zoveel denk ik, vast iemand die geld hoopt te vangen als 'ie goed gegokt heeft ;)
Ja, daarom zei ik al dat er nog wel 36 varianten kunnen zijn.
Ik gok dat deze van die ene account is die naast de sussex-account gevolgd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:56:42 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186673734
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom nou niet?
Lijkt me een beetje te éxtraordinaire.
Een prins heet geen Flabbie, sorry.

Altius Magnus Dianaston zou wel kunnen.
Roepnaam: Maggie
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_186673738
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:58 schreef Leandra het volgende:
Ik zou Spencer wel leuk vinden, ook een mooie verwijzing naar Diana.
Wel mooi ook trouwens dat in het officiële bericht van het koninklijk huis ook de zussen en broer van Diana genoemd zijn als mensen die geïnformeerd zijn, en erg blij zijn met het nieuws.
Spencer zou super zijn O+
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:04:45 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186673857
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:26 schreef Leandra het volgende:
Deze bestaat iig al wel:
https://instagram.com/sus(...)igshid=1gt5eozstwy54

Maar misschien zijn er nog 36 varianten aangemaakt.
Het account volgt 2 mensen, @sussexroyal en één of ander breezermeisje 😂
KuikenGuppy
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:06:36 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186673887
Gordon, vernoemd naar de opa van Meghan.
KuikenGuppy
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:07:42 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186673909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lijkt me een beetje te éxtraordinaire.
Een prins heet geen Flabbie, sorry.

Altius Magnus Dianaston zou wel kunnen.
Roepnaam: Maggie
Het is dan ook geen prins. Wel een beetje opletten, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:22:56 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186674175
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het account volgt 2 mensen, @:sussexroyal en één of ander breezermeisje 😂
Die laatste zal het dan ook wel aangemaakt hebben ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:24:19 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186674190
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:31 schreef rena het volgende:
Hij ziet er gelukkig uit O+ Hopelijk kruipen alle Meghan haters nu weer terug in hun hol.
Ik las online alweer complottheorietjes:

Ze hebben een draagmoeder gebruikt (hallo hoe zwanger zag haar hoofd eruit, helemaal puffy!) want niemand heeft ze naar t zkh zien gaan.
Kwak
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 16:26:37 #252
382129 crew  Donna
pi_186674231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik las online alweer complottheorietjes:

Ze hebben een draagmoeder gebruikt (hallo hoe zwanger zag haar hoofd eruit, helemaal puffy!) want niemand heeft ze naar t zkh zien gaan.
Echt he?
Ze is thuis bevallen, dus dat is nogal logisch.
pi_186674242
We kunnen wel met vrij grote zekerheid zeggen dat het kind geen Thomas gaat heten. :')
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:27:31 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_186674254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik las online alweer complottheorietjes:

Ze hebben een draagmoeder gebruikt (hallo hoe zwanger zag haar hoofd eruit, helemaal puffy!) want niemand heeft ze naar t zkh zien gaan.
Ik vind die complottheorieen smakelijk hoor :9
Om heel eerlijk te zijn vond ik het ook wel verdacht dat iemand 8 maanden zwanger soepel door de knieen zakt, op naaldhakken waar je U tegen zegt, en dan ook nog een tijdje zo op de hurken blijft zitten met de knietjes strak tegen elkaar aan.
Ik vind dat niet-zwanger al een fikse uitdaging, maar waar laat je dan in godsnaam die buik? Het druist tegen alle natuurkundige wetten in :')
disclaimer
pi_186674265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:26 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Echt he?
Ze is thuis bevallen, dus dat is nogal logisch.
Volgens mij niet hoor. Ze is onopvallend naar het ziekenhuis gebracht.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:29:16 #256
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186674284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:26 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Echt he?
Ze is thuis bevallen, dus dat is nogal logisch.
Hmmm de BBC had dacht ik gerapporteerd dat ze in t zkh is ingeleid.
Kwak
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:30:11 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186674298
Is ze eigenlijk thuis of in een ziekenhuis bevallen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 16:30:49 #258
382129 crew  Donna
pi_186674318
Ik heb overal gelezen dat ze de home-birth gekregen heeft die ze wenste, maar dat zal dan niet kloppen?

Ik was er niet bij haha.
pi_186674324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:26 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Echt he?
Ze is thuis bevallen, dus dat is nogal logisch.
ze is niet thuis bevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 16:35:32 #260
382129 crew  Donna
pi_186674417
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

ze is niet thuis bevallen.
1x is voldoende, maar bedankt. :P

Ik zie het nog steeds op verschillende sites staan en het stond in alle eerste berichten die ik gisteren gelezen heb. Wist niet dat het in tussentijd veranderd is ;)
Anderen zeggen weer dat ze met spoed in uiterst geheim naar het ziekenhuis gegaan is en weer anderen schrijven dat ze ingeleid is (en dus geen spoed)..
Wie het weet, mag het zeggen dus.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:51:47 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186674731
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is dan ook geen prins. Wel een beetje opletten, hoor.
Oh, wat een tegenvaller.
Ik dacht dat het addergebroed een prins was. Maar dus heel geen royal?

Daar ga ik met mijn gok op Imbrachius Royalis Kingdom.
Roepenaam: Roy.

-O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:04:08 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186674965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh, wat een tegenvaller.
Ik dacht dat het addergebroed een prins was. Maar dus heel geen royal?

Daar ga ik met mijn gok op Imbrachius Royalis Kingdom.
Roepenaam: Roy.

-O-
Wel een royal, geen prins. Je moet hoognodig eens gaan freelancen voor Vorsten.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:04:42 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186674972
Oh ik hoor net dat het Quinten Rodrigues Spencer Davidson is geworden.
Roepnaam: Rodney.

Leuk wel, origineel :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:05:21 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186674982
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel een royal, geen prins. Je moet hoognodig eens gaan freelancen voor Vorsten.
When hell freezes over lijkt me dat wel een uitstekend plan! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:06:37 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186675005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

1x is voldoende, maar bedankt. :P

Ik zie het nog steeds op verschillende sites staan en het stond in alle eerste berichten die ik gisteren gelezen heb. Wist niet dat het in tussentijd veranderd is ;)
Anderen zeggen weer dat ze met spoed in uiterst geheim naar het ziekenhuis gegaan is en weer anderen schrijven dat ze ingeleid is (en dus geen spoed)..
Wie het weet, mag het zeggen dus.
Dit dus, ik lees bij de BBC nog steeds "waarschijnlijk thuisbevalling", dus bronnen die wat anders beweren zie ik graag gelinkt (indien betrouwbaar).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186675033
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ik hoor net dat het Quinten Rodrigues Spencer Davidson is geworden.
Roepnaam: Rodney.

Leuk wel, origineel :)
Waar hoorde je dat? Ik mag toch hopen van niet zeg....
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:08:08 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186675042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

When hell freezes over lijkt me dat wel een uitstekend plan! O+
Zoals het nu lijkt, krijgt hij de titel Earl of Dumbarton, dan wordt de aanspreektitel lord.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186675058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ik hoor net dat het Quinten Rodrigues Spencer Davidson is geworden.
Roepnaam: Rodney.

Leuk wel, origineel :)
Bron?
Twinning = boring
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:10:46 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186675098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:09 schreef Inca het volgende:

[..]

Bron?
DDD. Dude’s dikke duim.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186675176
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

DDD. Dude’s dikke duim.
_O- ^O^
Twinning = boring
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:17:52 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186675227
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals het nu lijkt, krijgt hij de titel Earl of Dumbarton, dan wordt de aanspreektitel lord.
Die titel mag hij sowieso gebruiken tot hij Duke of Sussex wordt (als Harry overlijdt).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:19:28 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186675261
quote:
It has not yet been confirmed where the baby was born, but it is believed Meghan gave birth in hospital rather than at home.
Helemaal onderaan het op dit moment meest recente bericht bij de BBC.
https://www.bbc.com/news/(...)live-reporting-story
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:19:30 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186675262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die titel mag hij sowieso gebruiken tot hij Duke of Sussex wordt (als Harry overlijdt).
Staat nog niet vast dat hij die titel krijgt.
KuikenGuppy
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:19:39 #274
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186675265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat? Ik mag toch hopen van niet zeg....
+1
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:19:48 #275
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186675267
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat? Ik mag toch hopen van niet zeg....
Hoorde het net van een kennisje die in die kringen verkeert. Zij zegt net:'Herstel, schinnt [sic] Quintèn Rodney Spencer Davidson te zijn'

Roepnaam: Roddy.

Ik vind het wel leuk toch hoor, voor een royal. Het is natuurlijk geen prins, dus het kan allemaal wat normaler :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:21:06 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186675287
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Staat nog niet vast dat hij die titel krijgt.
Hoezo niet? Als zoon van mag hij de lagere titels van zijn vader toch gewoon gebruiken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:24:03 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186675344
quote:
Hilarisch, en dat terwijl die paarden waar waarschijnlijk al jaren hun stallen naast elkaar hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186675359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoorde het net van een kennisje die in die kringen verkeert. Zij zegt net:'Herstel, schinnt [sic] Quintèn Rodney Spencer Davidson te zijn'

Roepnaam: Roddy.

Ik vind het wel leuk toch hoor, voor een royal. Het is natuurlijk geen prins, dus het kan allemaal wat normaler :)
Quinten en Rodney vind ik beide paupernamen. Ik hoop het arme jongetje dat het niet waar is.
Moet ook meteen aan Roddy Doll denken. :'( :'(
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:25:13 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186675366
Royal Rod, schijnt zijn titel te zijn.
Tja je zult maar je leven lang aan je koninklijke achtergrond te worden herinnerd. :{
Ben je net opgelucht geen prins te zijn, ben je wél weer een royal Rod. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:25:25 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186675372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als zoon van mag hij de lagere titels van zijn vader toch gewoon gebruiken?
Sorry, je hebt gelijk, hij mag de titel voeren, maar het is nog niet bekend of hij dat gaat doen.

Die hint naar het paard vind ik trouwens gezocht, die beesten stonden op de achtergrond gek te doen, kan me voorstellen dat Harry daar naar keek omdat het hem afleidde.
KuikenGuppy
pi_186675382
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik las online alweer complottheorietjes:

Ze hebben een draagmoeder gebruikt (hallo hoe zwanger zag haar hoofd eruit, helemaal puffy!) want niemand heeft ze naar t zkh zien gaan.
Ze heeft gewoon het masker van Sylvie Meis gebruikt.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:26:56 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186675408
Dude, ik zou me geen zorgen maken dat Vorsten je vraagt ;) :P.
KuikenGuppy
pi_186675443
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk, hij mag de titel voeren, maar het is nog niet bekend of hij dat gaat doen.

Die hint naar het paard vind ik trouwens gezocht, die beesten stonden op de achtergrond gek te doen, kan me voorstellen dat Harry daar naar keek omdat het hem afleidde.
Op het fimpje zie je duidelijk dat Harry de paarden bedankt. Grapje of foutje natuurlijk, betekent niets. Maar is wel een merkwaardig momentje.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:31:04 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186675494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Op het fimpje zie je duidelijk dat Harry de paarden bedankt. Grapje of foutje natuurlijk, betekent niets. Maar is wel een merkwaardig momentje.
Als ze zich gedeisd hebben gehouden terwijl hij de pers te woord stond kan ik me er wel wat bij voorstellen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:41:37 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186675713
Nou, wat vinden we er van???

Rechmond Malis Elisboth Charles.
Roepnaam: Mals

Wie had dat ooit kunnen bedenken? _O- Beetje Duits ook, ergens.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:42:46 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186675734
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Burdie het volgende:
Dude, ik zou me geen zorgen maken dat Vorsten je vraagt ;) :P.
-O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:52:59 #288
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186675950
Dude is op dreef :+
Kwak
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:58:43 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186676050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:52 schreef kwakz0r het volgende:
Dude is op dreef :+
Ik heb het idee dat jij wat neerkijkt op de namen Anisworth Freeclath. Terwijl ik dan denk: leuk toch?/! Keertje wat anders????
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2019 @ 18:01:30 #290
70532 loveli
N
pi_186676102
Volgens de Dailymail kost de ziekenhuisbevalling £15,000 en hebben de 70 zwangerschapsoutfite £360,000 gekost.

Maar ze zijn nog niet ingelicht over De Naam.
crap in = crap out
  dinsdag 7 mei 2019 @ 18:04:56 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186676163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:01 schreef loveli het volgende:
Volgens de Dailymail kost de ziekenhuisbevalling £15,000 en hebben de 70 zwangerschapsoutfite £360,000 gekost.

Maar ze zijn nog niet ingelicht over De Naam.
De Naam lijkt me echt een gekke naam, als ik eerlijk ben..Ik denk eerder zoiets als: Wonderlike Charles Homebrode Philipe.
Roepnaam: Charly
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2019 @ 18:06:08 #292
70532 loveli
N
pi_186676179
Gewoon Baby Sussex blijven noemen, zo kent iedereen hem al.
crap in = crap out
  dinsdag 7 mei 2019 @ 18:07:35 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186676205
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij wat neerkijkt op de namen Anisworth Freeclath. Terwijl ik dan denk: leuk toch?/! Keertje wat anders????
Ik ben zelf meer fan van Gaylord Humperdinck.
Kwak
  Spellchecker dinsdag 7 mei 2019 @ 18:16:40 #294
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186676363
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, wat vinden we er van???

Rechmond Malis Elisboth Charles.
Roepnaam: Mals

Wie had dat ooit kunnen bedenken? _O- Beetje Duits ook, ergens.
Wat drink jij? :o
  Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 18:56:56 #295
109131 crew  sportfreak
pi_186677212
quote:
De naam John schijnt nogal ongelukkig te zijn in combinatie met de Koninklijke familie. Maar misschien hebben ze daar maling aan.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:18:07 #296
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_186677784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:56 schreef sportfreak het volgende:

[..]

De naam John schijnt nogal ongelukkig te zijn in combinatie met de Koninklijke familie. Maar misschien hebben ze daar maling aan.
Vanwege Elton?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:19:46 #297
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186677856
John Lackland het broertje van Richard Lionhearted had niet zo'n beste naam ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 19:22:14 #298
109131 crew  sportfreak
pi_186677922
O.a. En diverse leden met de naam John zijn jong gestorven.

Schijnt dat Diana haar eerste zoon John wilde noemen, maar na druk van Charles toch maar voor William is gekozen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:34:34 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186678293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:22 schreef sportfreak het volgende:
O.a. En diverse leden met de naam John zijn jong gestorven.

Schijnt dat Diana haar eerste zoon John wilde noemen, maar na druk van Charles toch maar voor William is gekozen.
Diana had ook een broer John die op de dag van zijn geboorte is overleden.

De vader van Diana heette ook John trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 7 mei 2019 @ 19:36:13 #300
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186678348
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Diana had ook een broer John die op de dag van zijn geboorte is overleden.
:{
Dat wordt hem niet dus ....
  dinsdag 7 mei 2019 @ 20:54:23 #301
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186680673
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:16 schreef maily het volgende:

[..]

Wat drink jij? :o
Spae Red Prickelson. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')