SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja, dat laatste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Greys het volgende:
Die bewaker met die lange koffer, zou daar een machine gun in zitten of een opvouwbaar kogelscherm ofzo?
Heb altijd begrepen een afzet-scherm, die het zicht belemmerd, maar geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Greys het volgende:
Die bewaker met die lange koffer, zou daar een machine gun in zitten of een opvouwbaar kogelscherm ofzo?
Jij bent ook zwartquote:
Die met het bord voor Ariaan? Gewoon een puber met een crush, niks aan de handquote:
T/m Momo hierboven was iedereen oranje, maar verder is iedereen weer zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nergens iets oranjes ziet hier
Op mobiel is het geloof ik ook niet oranje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nergens iets oranjes ziet hier
Dan moet je F5 doen. Als de post getoond worden door een automatische verversing, zijn de nieuwe posts zwart.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
T/m Momo hierboven was iedereen oranje, maar verder is iedereen weer zwart
Ik Fok alleen mobielquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Op mobiel is het geloof ik ook niet oranje.
Jaaaaa ik ben hierboven nu wel oranjequote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan moet je F5 doen. Als de post getoond worden door een automatische verversing, zijn de nieuwe posts zwart.
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die met het bord voor Ariaan? Gewoon een puber met een crush, niks aan de hand
Ik kijk dit hele programma niet, maar dit klinkt wel creepy jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12
Zoals Jody Bernal ooit al zei: "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de...".quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
onaangename kippenvelquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Momo... het volgende:
Cringelevel zit boven de 9000. Clowns en poppenkast
Hou is op, ik wil zon'quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
En er komt eindelijk bewolking aan![]()
Ik voelde me al zo verraden toen ik wakker werd met zon; er was me regen beloofd
Het is behoorlijk chanant ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Momo... het volgende:
Oh ik had 15/16 geschat. Als Ariane had ik sowieso even een andere kant op gekekenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel, dus vergeven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Momo... het volgende:
Moet ie wel z'n hoofd niet door de opening van de kast laten zienquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is behoorlijk chanant ja.
Hoewel ik dat met die hand altijd wel leuk vind
Ik was 11quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ariane gaat naar de middelbare school na de zomer toch? Hoe oud ben je dan, 12/13?
Ik hou normaal ook van zon, maar ik heb nu zin in regenquote:
Ja die lijkt een stuk jonger!quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor een vrouw van 98 ziet ze er bijzonder patent uit!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor een vrouw van 98 ziet ze er bijzonder patent uit!
Oh nu is ze 89 volgens de stem. Ook bij die leeftijd had ik haar een stuk jonger geschatquote:
Dat jochie met dat bord? Die was voor mijn gevoel 15 ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:41 schreef MaGNeT het volgende:
Net wat voor naatje, die 2 jaar verschil is wel te overbruggen.
Ik kijk niet, maar het commentaar hier alleen alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Dat hoeft inderdaad niks uit te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:bartlup twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 11:06:14Die gaat Amersfoort natuurlijk kopen https://t.co/eK9I1ATrnR reageer retweet
Dit lijkt wel zo'n reveal van Kopen Zonder Kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartlup twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 11:06:14Die gaat Amersfoort natuurlijk kopen https://t.co/eK9I1ATrnR reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartlup twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 11:06:14Die gaat Amersfoort natuurlijk kopen https://t.co/eK9I1ATrnR reageer retweet
Het kan ook nog zo'n programma zijn dat de buren je huis hebben verbouwd. Annet lijkt iets blijer met het resultaat dan Bernhardquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit lijkt wel zo'n reveal van Kopen Zonder Kijken
Zou Annette dan ook zwanger zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo'n programma zijn dat de buren je huis hebben verbouwd. Annet lijkt iets blijer met het resultaat dan Bernhard
Alexia kan ook zo voor een 18 jarige gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zien er alledrie echt jaren ouder uit.Vooral die van 13.
Ik heb ooit nog vlak bij jouw stad gewerkt, ook alweer 20 jaar terug. Sinaļ centrum. Altijd met de trein op en neer naar Amersfoort 2 jaar lang.quote:
Al dit soort opmerkingen in het TV-topicquote:Bernhard jr. kijkt alleen de pandjes.
Hahaha voor hem is Koningsdag wel handigquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al dit soort opmerkingen in het TV-topicBlijft leuk.
Ja vond ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:00 schreef Greys het volgende:
Knappe kerel wel volgens mij, die met Het Koffertje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Beatrix ligt met een sigaretje en wijn op de bank en zegt hardop godzij dank hoef ik die ellende niet meer.
Krijg je hier nog wat van mee?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Ben blij dat ik niet tussen al die proleten ben gaan staan
Vanuit huis bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Beatrix ligt met een sigaretje en wijn op de bank en zegt hardop godzij dank hoef ik die ellende niet meer.
Wtfquote:
je verwachtte het niet hčquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed interview net, met die rolstoelbasketbalster. Ze zit weliswaar in een speciale rolstoel op een basketbalveld, maar je vraagt je toch af wat ze gaat doen he
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Dat gaat hard jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Cee het volgende:
Ik snap er trouwens niks van, Amalia was een jaar of twee geleden geboren en nu is ze ineens bijna net zo groot als haar moeder.
Hoorde het jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Met gewone basketballers, ze bewegen zich alleen anders voort
Maar hij is wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pieter-Christiaan heeft drie pogingen nodig om überhaupt de basket of backboard te raken. Bal zat er nog steeds niet in
quote:
Ceequote:
Met die blote ledemaatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat een schattig balletdanseresje
Repetitietje extra had geen kwaad gekundquote:
twitter:DeSpeld twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 10:31:20Bij de kraam van Joost kun je dit jaar GHB-grabbelen, soswerpen en pillenhappen https://t.co/t8jlTDGGHm reageer retweet
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die blote ledemaatjes.
Brrrrrr. Morgen longontsteking maar hé, op tv geweest.
Echt jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die blote ledemaatjes.
Brrrrrr. Morgen longontsteking maar hé, op tv geweest.
Roze prinses, nothing but netquote:
Ik ben in principe een Republikein, maar als ik dan denk aan President Rutte of Balkenende... neh, doe dan maar een koningshuis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef ato het volgende:
Ik heb ook niet veel met het koningshuis, toch vind ik het een relaxt en symphatiek familie.
Ik vind het ook geen verkeerde mensen, maar verder mag dat koningshuis wel worden opgehevenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef ato het volgende:
Ik heb ook niet veel met het koningshuis, toch vind ik het een relaxt en symphatiek familie.
Ik vind het truttigheid ten top, toch kijk ik dit ieder jaarquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben overigens niet per se tegen het koninghuis, vind het wel leukMaar Koningsdag is altijd wel cringy.
Komt ook door de superfans natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben overigens niet per se tegen het koninghuis, vind het wel leukMaar Koningsdag is altijd wel cringy.
Jaaaaa netquote:
Ze kan het best goedquote:
Marilene lijkt me sowieso wel een topvrouw.quote:
Nja, zou ik toch jammer vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
maar verder mag dat koningshuis wel worden opgeheven
Ik hoor vaak geluiden zoals “dat kost ons allemaal geld” maar voor dat geld hebben we wel een vrije dag, een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen en het heeft iets ouderwetsch sprookjesachtig met kastelen en prinsessen waar toeristen ook weer gek op zijn, wat weer geld oplevert, dus uiteindelijk rendabel is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Ja, en dat ie af en toe ook gewoon OFF WITH THEIR HEADS mag roepen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja, zou ik toch jammer vinden.
Maar ik zie er altijd wel de absurditeit van in dat we anno nu nog een koning hebben. Het zou leuk zijn als we all-out zouden gaan, dat hij overal verschijnt met kroon en mantel.
Ja het is een soort altijd doorgaande reallife soap. Hoewel het het leukst was toen de prinsesjes geboren werden en echt nog klein waren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Cee het volgende:
een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor vaak geluiden zoals “dat kost ons allemaal geld” maar voor dat geld hebben we wel een vrije dag, een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen en het heeft iets ouderwetsch sprookjesachtig met kastelen en prinsessen waar toeristen ook weer gek op zijn, wat weer geld oplevert, dus uiteindelijk rendabel is.![]()
Hoera
Hoera
Hoera
Jaaa, dat zeggen wij hier thuis ook letterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dat ie af en toe ook gewoon OFF WITH THEIR HEADS mag roepen.
Nog een jaar of 10 wachten en dan wordt WimLex opa en begint de nieuwe lichting.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is een soort altijd doorgaande reallife soap. Hoewel het het leukst was toen de prinsesjes geboren werden en echt nog klein waren.
En dat ie dat dan als eerste tegen Johan Vlemmix roept jaaaaaa.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dat ie af en toe ook gewoon OFF WITH THEIR HEADS mag roepen.
Ik geef haar geen ongelijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amalia lijkt er wel genoeg van te hebben
Het is niet het systeem dat ik zou uitkiezen, maar ik vind het nu allemaal wel primaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor vaak geluiden zoals “dat kost ons allemaal geld” maar voor dat geld hebben we wel een vrije dag, een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen en het heeft iets ouderwetsch sprookjesachtig met kastelen en prinsessen waar toeristen ook weer gek op zijn, wat weer geld oplevert, dus uiteindelijk rendabel is.![]()
Hoera
Hoera
Hoera
Oh ik dacht dat dit een normaal gilde is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:18 schreef Greys het volgende:
moord en brand en hel en verdoemenis gilde
Ja de spieren die haar mondhoeken omhoog hijsen hebben het alweer opgegeven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amalia lijkt er wel genoeg van te hebben
Gelukkig rond deze tijd wat droger. De weergoden gunden ons even dit feestquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:18 schreef Greys het volgende:
Mooi trouwens hoe iedereen moord en brand en hel en verdoemenis gilde van de week omdat het DE HELE DAG ZOU REGENEN OP KONINGSDAG HET ZIT WEER NIET MEE. Enzo. En zie daar..
Dat is wel cringequote:Op zaterdag 27 april 2019 12:20 schreef ato het volgende:
Ik hoorde dat in het ESF blad veel fouten zitten oa dat Réunion niet de halve finale overleeft heeft.
Nou ik zat gisteren die screenshot te lezen die iemand hier plaatste en daar stond o.a. waarom Robert Jensen Arcade een kutnummer vindt. Toen dacht ik ook even???quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:20 schreef ato het volgende:
Ik hoorde dat in het ESF blad veel fouten zitten oa dat Réunion niet de halve finale overleeft heeft.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Luuk en Marlayne presenteren volgend jaar het esf
Het duurt nu al te langquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:23 schreef Em31 het volgende:
Je weet nu al dat dit veel te lang gaat duren
quote:
Ik moest ook meteen aan mezelf denken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moest ook meteen aan jou denken
Robert Jensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik zat gisteren die screenshot te lezen die iemand hier plaatste en daar stond o.a. waarom Robert Jensen Arcade een kutnummer vindt. Toen dacht ik ook even???
Ik wilde net zeggen dat ie een beetje op een ingedeukte Guus Meeuwis lijkt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:
Van veraf lijkt Bernard net Ronald de Boer
Hebben de cameramensen even rustquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen is mijn oranje kat met haar verkeerde been uit bed gestapt:
[ afbeelding ]
Ingedeuktquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ie een beetje op een ingedeukte Guus Meeuwis lijkt.
Iemand zeiquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:
Van veraf lijkt Bernard net Ronald de Boer
quote:die bril, daar kan je bacteriėn mee bekijken
Zo kijk ik nu ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de rehearsals dit nog kunnen overtreffen?quote:
Die zag overal in de buurt oranje versiersels verschijnen en dacht "Yes, eindelijk een dag helemaal in het teken van mij."quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:34 schreef Cee het volgende:
Haha antwoord is al gegeven en Amersfoort past even hun antwoord aan, stelletje Russen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:34 schreef Cee het volgende:
Haha antwoord is al gegeven en Amersfoort past even hun antwoord aan, stelletje Russen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:36 schreef Em31 het volgende:
Oh shit ik zie dat het volgende week maandag 22 graden wordt. Ik hoopte ook op koud weer tijdens de rehearsals
Parasolmieren, met een schilderij van Escher als inleiding. Waarom dat een logische combinatie is heb ik denk ik even gemist.quote:
Damn, ik begin er nu al hoofdpijn van te krijgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:36 schreef Em31 het volgende:
Oh shit ik zie dat het volgende week maandag 22 graden wordt. Ik hoopte ook op koud weer tijdens de rehearsals
Escher is ook geboren in Leeuwarden. Tel je dan als local van Amersfoort?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Parasolmieren, met een schilderij van Escher als inleiding. Waarom dat een logische combinatie is heb ik denk ik even gemist.
Razend leerzaam ditquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
Mieren zijn geen konijnen. Bedankt. Ik twijfelde altijd al.
Volgens de gids duurt het nog ruim 50 minuten...quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
Wanneer is dit afgelopen? Ik heb honger
Ja ik zit ook te wachten tot ik kan eten en me tegelijkertijd te beseffen dat ik ook gewoon KAN eten, dit HOEF ik niet te kijken, integendeel, ik WIL dit niet kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
Wanneer is dit afgelopen? Ik heb honger
Precies mijn gevoel ja, maar ik vind vooral het meechatten met jullie leukquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te wachten tot ik kan eten en me tegelijkertijd te beseffen dat ik ook gewoon KAN eten, dit HOEF ik niet te kijken, integendeel, ik WIL dit niet kijken.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:36 schreef Em31 het volgende:
Repetitie schema is nog niet bekend he. Ik wil zo graag Duncan zijn repetitie live meemaken maar ik moet werken' ik wil eerder weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Damn, ik begin er nu al hoofdpijn van te krijgen.
Al kan dat ook aan deze quiz liggen.![]()
Maar dan weet je tenminste wel zeker dat het klopt. Je wil je info natuurlijk niet hebben van een bron waar zomaar iedereen wat in kan vullen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens Wikipedia. Kosten noch moeiten gespaard bij de research
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te wachten tot ik kan eten en me tegelijkertijd te beseffen dat ik ook gewoon KAN eten, dit HOEF ik niet te kijken, integendeel, ik WIL dit niet kijken.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan weet je tenminste wel zeker dat het klopt. Je wil je info natuurlijk niet hebben van een bron waar zomaar iedereen wat in kan vullen.
Ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan weet je tenminste wel zeker dat het klopt. Je wil je info natuurlijk niet hebben van een bron waar zomaar iedereen wat in kan vullen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:44 schreef Cee het volgende:
Hierna nog de finale, puntentelling per Nederlandse gemeente en de televotes.
Dit wel ja, vooral voor de mensen daar in de stad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:42 schreef Greys het volgende:
Wtf wat zonde van de tijd van zo'n Koninklijk bezoek dit.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:46 schreef Guanabana het volgende:
Nou, jakker door die Koppelpoort en einde.
Kennis van me werkt in een horecatent in een van de straten waar de optocht doorheen komt. Die moesten gisteren en vandaag dicht blijven. Komt er een keer een massa volk naar de stad, heb je er helemaal niks aanquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit wel ja, vooral voor de mensen daar in de stad.
"De Koninklijke familie komt naar de stad."
"Oh leuk, langs de weg gaan staan en allemaal een handje krijgen?"![]()
"Nee, we zetten hier een grote box neer en daar zetten we ze in voor een quiz van drie dagen."
Ja anders zwetend achter de laptopquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:41 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Daar hoop ik stiekem ook op. Gewoon even een last minute horrorwinter, zodat iedereen verplicht binnen moet blijven
Ik ging dit net posten ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt soms alsof Maxima steeds slechter Nederlands spreekt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:51 schreef ato het volgende:
17 jaar geleden stond ik ook bij zo'n hek, Maxima en Willem-Alexander gingen het land in.
Ik stond er met mijn nichtje op mijn nek' kwam Maxima naar mij toe, wat een leuk kind heeft u en gaf een handje.
Oh, dat is wel stom ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kennis van me werkt in een horecatent in een van de straten waar de optocht doorheen komt. Die moesten gisteren en vandaag dicht blijven. Komt er een keer een massa volk naar de stad, heb je er helemaal niks aan
Ja dat. Logisch wel, maar dit zou kassa moeten zijn voor ze en nu hebben ze er niks aanquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is wel stom ja.
Vanwege de veiligheid zeker?
Maar ook niet een standje voor de zaak ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dat. Logisch wel, maar dit zou kassa moeten zijn voor ze en nu hebben ze er niks aan
Ja ze is goed te verstaanquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:59 schreef Guanabana het volgende:
DIT IS HET DINOBOS. ER ZIJN ALLEMAAL DINO'S.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ze is goed te verstaan
DAAR KUNNEN JULLIE LEUKE DINGEN DOEN, ZOALS POEP RUIKEN!
Het was in die wagelijke straat van de glimlach, die is echt helemaal afgezet. Verder weet ik de details niet, maar volgens mij is er echt in de buurt van die tent geen plek meer overquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook niet een standje voor de zaak ofzo?
Ik kan me nl voorstellen dat je als beveiliger niet blij wordt van allerlei tenten waar mensen, min of meer ongezien, in en uit kunnen, maar een standje voor de zaak om wat desnoods alcoholvrije dranken te verkopen zou al wel wat opbrengen. Of is die straat daar echt veel te smal voor?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ze is goed te verstaan
DAAR KUNNEN JULLIE LEUKE DINGEN DOEN, ZOALS POEP RUIKEN!
Pinguļns gemistquote:
Dit klinkt als iets historisch, maar ik neem aan dat het iets in de uitzending eerder vandaag was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was in die wagelijke straat van de glimlach, die is echt helemaal afgezet. Verder weet ik de details niet, maar volgens mij is er echt in de buurt van die tent geen plek meer over
nog héél evenquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Ben het echt zat, wil door met mijn leven
Je verwoordt mijn gevoelens zo goed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Dat mag gewoon hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Dat wordt altijd zo rond het najaar bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er al bekend waar volgend jaar de intocht is?
Ik stel Maastricht voorquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt altijd zo rond het najaar bekendgemaakt.
Dat doek is gewoon wat gespannenquote:
Of “Zo geil als”.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een botter had zou ik hem Berend noemen
Goeie! En dan lekker aanmeren naast Kan het nogquote:
Nee Jan Smit en Maan treden daar op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde ook Maan. Maar ik denk/hoop dat ze het over dat 538 feest had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |