Ik heb ooit nog vlak bij jouw stad gewerkt, ook alweer 20 jaar terug. Sinaï centrum. Altijd met de trein op en neer naar Amersfoort 2 jaar lang.quote:
Al dit soort opmerkingen in het TV-topicquote:Bernhard jr. kijkt alleen de pandjes.
Hahaha voor hem is Koningsdag wel handigquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al dit soort opmerkingen in het TV-topicBlijft leuk.
Ja vond ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:00 schreef Greys het volgende:
Knappe kerel wel volgens mij, die met Het Koffertje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Beatrix ligt met een sigaretje en wijn op de bank en zegt hardop godzij dank hoef ik die ellende niet meer.
Krijg je hier nog wat van mee?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Ben blij dat ik niet tussen al die proleten ben gaan staan
Vanuit huis bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Beatrix ligt met een sigaretje en wijn op de bank en zegt hardop godzij dank hoef ik die ellende niet meer.
Wtfquote:
je verwachtte het niet hèquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed interview net, met die rolstoelbasketbalster. Ze zit weliswaar in een speciale rolstoel op een basketbalveld, maar je vraagt je toch af wat ze gaat doen he
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |