Ik ging dit net posten ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt soms alsof Maxima steeds slechter Nederlands spreekt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:51 schreef ato het volgende:
17 jaar geleden stond ik ook bij zo'n hek, Maxima en Willem-Alexander gingen het land in.
Ik stond er met mijn nichtje op mijn nek' kwam Maxima naar mij toe, wat een leuk kind heeft u en gaf een handje.
Oh, dat is wel stom ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kennis van me werkt in een horecatent in een van de straten waar de optocht doorheen komt. Die moesten gisteren en vandaag dicht blijven. Komt er een keer een massa volk naar de stad, heb je er helemaal niks aan
Ja dat. Logisch wel, maar dit zou kassa moeten zijn voor ze en nu hebben ze er niks aanquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is wel stom ja.
Vanwege de veiligheid zeker?
Maar ook niet een standje voor de zaak ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dat. Logisch wel, maar dit zou kassa moeten zijn voor ze en nu hebben ze er niks aan
Ja ze is goed te verstaanquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:59 schreef Guanabana het volgende:
DIT IS HET DINOBOS. ER ZIJN ALLEMAAL DINO'S.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ze is goed te verstaan
DAAR KUNNEN JULLIE LEUKE DINGEN DOEN, ZOALS POEP RUIKEN!
Het was in die wagelijke straat van de glimlach, die is echt helemaal afgezet. Verder weet ik de details niet, maar volgens mij is er echt in de buurt van die tent geen plek meer overquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook niet een standje voor de zaak ofzo?
Ik kan me nl voorstellen dat je als beveiliger niet blij wordt van allerlei tenten waar mensen, min of meer ongezien, in en uit kunnen, maar een standje voor de zaak om wat desnoods alcoholvrije dranken te verkopen zou al wel wat opbrengen. Of is die straat daar echt veel te smal voor?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ze is goed te verstaan
DAAR KUNNEN JULLIE LEUKE DINGEN DOEN, ZOALS POEP RUIKEN!
Pinguļns gemistquote:
Dit klinkt als iets historisch, maar ik neem aan dat het iets in de uitzending eerder vandaag was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was in die wagelijke straat van de glimlach, die is echt helemaal afgezet. Verder weet ik de details niet, maar volgens mij is er echt in de buurt van die tent geen plek meer over
nog héél evenquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Ben het echt zat, wil door met mijn leven
Je verwoordt mijn gevoelens zo goed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Dat mag gewoon hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Dat wordt altijd zo rond het najaar bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er al bekend waar volgend jaar de intocht is?
Ik stel Maastricht voorquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt altijd zo rond het najaar bekendgemaakt.
Dat doek is gewoon wat gespannenquote:
Of “Zo geil als”.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een botter had zou ik hem Berend noemen
Goeie! En dan lekker aanmeren naast Kan het nogquote:
Nee Jan Smit en Maan treden daar op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde ook Maan. Maar ik denk/hoop dat ze het over dat 538 feest had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |