SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja, dat laatste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Greys het volgende:
Die bewaker met die lange koffer, zou daar een machine gun in zitten of een opvouwbaar kogelscherm ofzo?
Heb altijd begrepen een afzet-scherm, die het zicht belemmerd, maar geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Greys het volgende:
Die bewaker met die lange koffer, zou daar een machine gun in zitten of een opvouwbaar kogelscherm ofzo?
Jij bent ook zwartquote:
Die met het bord voor Ariaan? Gewoon een puber met een crush, niks aan de handquote:
T/m Momo hierboven was iedereen oranje, maar verder is iedereen weer zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nergens iets oranjes ziet hier
Op mobiel is het geloof ik ook niet oranje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nergens iets oranjes ziet hier
Dan moet je F5 doen. Als de post getoond worden door een automatische verversing, zijn de nieuwe posts zwart.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
T/m Momo hierboven was iedereen oranje, maar verder is iedereen weer zwart
Ik Fok alleen mobielquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Op mobiel is het geloof ik ook niet oranje.
Jaaaaa ik ben hierboven nu wel oranjequote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan moet je F5 doen. Als de post getoond worden door een automatische verversing, zijn de nieuwe posts zwart.
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die met het bord voor Ariaan? Gewoon een puber met een crush, niks aan de hand
Ik kijk dit hele programma niet, maar dit klinkt wel creepy jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12
Zoals Jody Bernal ooit al zei: "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de...".quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
onaangename kippenvelquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Momo... het volgende:
Cringelevel zit boven de 9000. Clowns en poppenkast
Hou is op, ik wil zon'quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
En er komt eindelijk bewolking aan![]()
Ik voelde me al zo verraden toen ik wakker werd met zon; er was me regen beloofd
Het is behoorlijk chanant ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Momo... het volgende:
Oh ik had 15/16 geschat. Als Ariane had ik sowieso even een andere kant op gekekenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel, dus vergeven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Momo... het volgende:
Moet ie wel z'n hoofd niet door de opening van de kast laten zienquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is behoorlijk chanant ja.
Hoewel ik dat met die hand altijd wel leuk vind
Ik was 11quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ariane gaat naar de middelbare school na de zomer toch? Hoe oud ben je dan, 12/13?
Ik hou normaal ook van zon, maar ik heb nu zin in regenquote:
Ja die lijkt een stuk jonger!quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor een vrouw van 98 ziet ze er bijzonder patent uit!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor een vrouw van 98 ziet ze er bijzonder patent uit!
Oh nu is ze 89 volgens de stem. Ook bij die leeftijd had ik haar een stuk jonger geschatquote:
Dat jochie met dat bord? Die was voor mijn gevoel 15 ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:41 schreef MaGNeT het volgende:
Net wat voor naatje, die 2 jaar verschil is wel te overbruggen.
Ik kijk niet, maar het commentaar hier alleen alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Dat hoeft inderdaad niks uit te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:bartlup twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 11:06:14Die gaat Amersfoort natuurlijk kopen https://t.co/eK9I1ATrnR reageer retweet
Dit lijkt wel zo'n reveal van Kopen Zonder Kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartlup twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 11:06:14Die gaat Amersfoort natuurlijk kopen https://t.co/eK9I1ATrnR reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartlup twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 11:06:14Die gaat Amersfoort natuurlijk kopen https://t.co/eK9I1ATrnR reageer retweet
Het kan ook nog zo'n programma zijn dat de buren je huis hebben verbouwd. Annet lijkt iets blijer met het resultaat dan Bernhardquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit lijkt wel zo'n reveal van Kopen Zonder Kijken
Zou Annette dan ook zwanger zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo'n programma zijn dat de buren je huis hebben verbouwd. Annet lijkt iets blijer met het resultaat dan Bernhard
Alexia kan ook zo voor een 18 jarige gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zien er alledrie echt jaren ouder uit.Vooral die van 13.
Ik heb ooit nog vlak bij jouw stad gewerkt, ook alweer 20 jaar terug. Sinaï centrum. Altijd met de trein op en neer naar Amersfoort 2 jaar lang.quote:
Al dit soort opmerkingen in het TV-topicquote:Bernhard jr. kijkt alleen de pandjes.
Hahaha voor hem is Koningsdag wel handigquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al dit soort opmerkingen in het TV-topicBlijft leuk.
Ja vond ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:00 schreef Greys het volgende:
Knappe kerel wel volgens mij, die met Het Koffertje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Beatrix ligt met een sigaretje en wijn op de bank en zegt hardop godzij dank hoef ik die ellende niet meer.
Krijg je hier nog wat van mee?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Ben blij dat ik niet tussen al die proleten ben gaan staan
Vanuit huis bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Beatrix ligt met een sigaretje en wijn op de bank en zegt hardop godzij dank hoef ik die ellende niet meer.
Wtfquote:
je verwachtte het niet hèquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed interview net, met die rolstoelbasketbalster. Ze zit weliswaar in een speciale rolstoel op een basketbalveld, maar je vraagt je toch af wat ze gaat doen he
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef ato het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |