Dat gaat hard jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Cee het volgende:
Ik snap er trouwens niks van, Amalia was een jaar of twee geleden geboren en nu is ze ineens bijna net zo groot als haar moeder.
Hoorde het jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Met gewone basketballers, ze bewegen zich alleen anders voort
Maar hij is wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pieter-Christiaan heeft drie pogingen nodig om überhaupt de basket of backboard te raken. Bal zat er nog steeds niet in
quote:
Ceequote:
Met die blote ledemaatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat een schattig balletdanseresje
Repetitietje extra had geen kwaad gekundquote:
twitter:DeSpeld twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 10:31:20Bij de kraam van Joost kun je dit jaar GHB-grabbelen, soswerpen en pillenhappen https://t.co/t8jlTDGGHm reageer retweet
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die blote ledemaatjes.
Brrrrrr. Morgen longontsteking maar hé, op tv geweest.
Echt jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die blote ledemaatjes.
Brrrrrr. Morgen longontsteking maar hé, op tv geweest.
Roze prinses, nothing but netquote:
Ik ben in principe een Republikein, maar als ik dan denk aan President Rutte of Balkenende... neh, doe dan maar een koningshuis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef ato het volgende:
Ik heb ook niet veel met het koningshuis, toch vind ik het een relaxt en symphatiek familie.
Ik vind het ook geen verkeerde mensen, maar verder mag dat koningshuis wel worden opgehevenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef ato het volgende:
Ik heb ook niet veel met het koningshuis, toch vind ik het een relaxt en symphatiek familie.
Ik vind het truttigheid ten top, toch kijk ik dit ieder jaarquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben overigens niet per se tegen het koninghuis, vind het wel leukMaar Koningsdag is altijd wel cringy.
Komt ook door de superfans natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben overigens niet per se tegen het koninghuis, vind het wel leukMaar Koningsdag is altijd wel cringy.
Jaaaaa netquote:
Ze kan het best goedquote:
Marilene lijkt me sowieso wel een topvrouw.quote:
Nja, zou ik toch jammer vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
maar verder mag dat koningshuis wel worden opgeheven
Ik hoor vaak geluiden zoals “dat kost ons allemaal geld” maar voor dat geld hebben we wel een vrije dag, een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen en het heeft iets ouderwetsch sprookjesachtig met kastelen en prinsessen waar toeristen ook weer gek op zijn, wat weer geld oplevert, dus uiteindelijk rendabel is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Ja, en dat ie af en toe ook gewoon OFF WITH THEIR HEADS mag roepen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja, zou ik toch jammer vinden.
Maar ik zie er altijd wel de absurditeit van in dat we anno nu nog een koning hebben. Het zou leuk zijn als we all-out zouden gaan, dat hij overal verschijnt met kroon en mantel.
Ja het is een soort altijd doorgaande reallife soap. Hoewel het het leukst was toen de prinsesjes geboren werden en echt nog klein waren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Cee het volgende:
een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor vaak geluiden zoals “dat kost ons allemaal geld” maar voor dat geld hebben we wel een vrije dag, een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen en het heeft iets ouderwetsch sprookjesachtig met kastelen en prinsessen waar toeristen ook weer gek op zijn, wat weer geld oplevert, dus uiteindelijk rendabel is.![]()
Hoera
Hoera
Hoera
Jaaa, dat zeggen wij hier thuis ook letterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dat ie af en toe ook gewoon OFF WITH THEIR HEADS mag roepen.
Nog een jaar of 10 wachten en dan wordt WimLex opa en begint de nieuwe lichting.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is een soort altijd doorgaande reallife soap. Hoewel het het leukst was toen de prinsesjes geboren werden en echt nog klein waren.
En dat ie dat dan als eerste tegen Johan Vlemmix roept jaaaaaa.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dat ie af en toe ook gewoon OFF WITH THEIR HEADS mag roepen.
Ik geef haar geen ongelijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amalia lijkt er wel genoeg van te hebben
Het is niet het systeem dat ik zou uitkiezen, maar ik vind het nu allemaal wel primaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor vaak geluiden zoals “dat kost ons allemaal geld” maar voor dat geld hebben we wel een vrije dag, een leuke familie om over te roddelen, tweeten en juichen en het heeft iets ouderwetsch sprookjesachtig met kastelen en prinsessen waar toeristen ook weer gek op zijn, wat weer geld oplevert, dus uiteindelijk rendabel is.![]()
Hoera
Hoera
Hoera
Oh ik dacht dat dit een normaal gilde is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:18 schreef Greys het volgende:
moord en brand en hel en verdoemenis gilde
Ja de spieren die haar mondhoeken omhoog hijsen hebben het alweer opgegeven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amalia lijkt er wel genoeg van te hebben
Gelukkig rond deze tijd wat droger. De weergoden gunden ons even dit feestquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:18 schreef Greys het volgende:
Mooi trouwens hoe iedereen moord en brand en hel en verdoemenis gilde van de week omdat het DE HELE DAG ZOU REGENEN OP KONINGSDAG HET ZIT WEER NIET MEE. Enzo. En zie daar..
Dat is wel cringequote:Op zaterdag 27 april 2019 12:20 schreef ato het volgende:
Ik hoorde dat in het ESF blad veel fouten zitten oa dat Réunion niet de halve finale overleeft heeft.
Nou ik zat gisteren die screenshot te lezen die iemand hier plaatste en daar stond o.a. waarom Robert Jensen Arcade een kutnummer vindt. Toen dacht ik ook even???quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:20 schreef ato het volgende:
Ik hoorde dat in het ESF blad veel fouten zitten oa dat Réunion niet de halve finale overleeft heeft.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Luuk en Marlayne presenteren volgend jaar het esf
Het duurt nu al te langquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:23 schreef Em31 het volgende:
Je weet nu al dat dit veel te lang gaat duren
quote:
Ik moest ook meteen aan mezelf denken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moest ook meteen aan jou denken
Robert Jensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik zat gisteren die screenshot te lezen die iemand hier plaatste en daar stond o.a. waarom Robert Jensen Arcade een kutnummer vindt. Toen dacht ik ook even???
Ik wilde net zeggen dat ie een beetje op een ingedeukte Guus Meeuwis lijkt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:
Van veraf lijkt Bernard net Ronald de Boer
Hebben de cameramensen even rustquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen is mijn oranje kat met haar verkeerde been uit bed gestapt:
[ afbeelding ]
Ingedeuktquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ie een beetje op een ingedeukte Guus Meeuwis lijkt.
Iemand zeiquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:
Van veraf lijkt Bernard net Ronald de Boer
quote:die bril, daar kan je bacteriën mee bekijken
Zo kijk ik nu ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de rehearsals dit nog kunnen overtreffen?quote:
Die zag overal in de buurt oranje versiersels verschijnen en dacht "Yes, eindelijk een dag helemaal in het teken van mij."quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |